ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կայացել է Բոլոնիայի գործընթացի հետամուտ խմբի խորհրդի նիստը

Հոկտեմբերի 22, 2021

Տեղի է ունեցել Բոլոնիայի գործընթացի հետամուտ խմբի (ԲԳՀԽ) LXXVII խորհրդի հերթական նիստը, որը հյուրընկալել և համակարգել է Հայաստանի Հանրապետությունը:

Քովիդ-19 համավարակով պայմանավորված՝ նիստն անցկացվել է առցանց ձևաչափով, որը համանախագահել են Հայաստանի Հանրապետությունը՝ որպես հյուրընկալող երկիր, և Սլովենիայի Հանրապետությունը: Վերոնշյալ երկու երկրները համատեղ ստանձնել են Բոլոնիայի գործընթացի հետամուտ խմբի համանախագահությունը 2021 թվականի հուլիսի 1-ից դեկտեմբերի 31-ն ընկած ժամանակահատվածի համար։ Համաձայն ԲԳՀԽ կանոնակարգի՝ Բոլոնիայի գործընթացը յուրաքանչյուր վեց ամիսը մեկ համանախագահում են ԵԲԿՏ անդամ հանդիսացող երկու երկրներ։

Նիստին մասնակցել են Բոլոնիայի գործընթացի հետամուտ խմբի ՀՀ ներկայացուցիչ անդամները:

Հանդիպման մեկնարկին Հայաստանի և Սլովենիայի՝ որպես ԲԳՀԽ-ի համանախագահող երկրների ներկայացուցիչները և նախարարական համաժողովն ընդունող հաջորդ երկրի՝ Ալբանիայի ԲԳՀԽ-ի փոխնախագահը հանդես են եկել ողջույնի խոսքով։

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանի խոսքով՝ Հայաստանը կարևորում է իր անդամակցությունը Եվրոպական բարձրագույն կրթության տարածքին՝ հանդիսանալով Բոլոնիայի գործընթացի հետամուտ խմբի ակտիվ և լիիրավ անդամ։ Ներկայում Հայաստանն աշխատում է հետազոտական տարածքին լիարժեք ինտեգրվելու ուղղությամբ։ Օրինակ՝ Եվրոպական հանձնաժողովի Էրազմուս+ կարողությունների զարգացման ARMDOCT ծրագրի շրջանակում ԿԳՄՍ նախարարությունը, ծրագրի կոնսորցիումի անդամ հանդիսացող բուհերի և կառույցների հետ համատեղ, բարեփոխում է ՀՀ բարձրագույն կրթության 3-րդ աստիճանի օրենսդրական կարգավորումները և հիմքերը՝ հետազոտությունը Հայաստանում բարելավելու հեռանկարով։

Առցանց նիստի ընթացքում ԲԳՀԽ-ի նախորդ համանախագահող երկրների ներկայացուցիչները ներկայացրել են իրենց նախագահության ժամանակահատվածում իրականացված գործընթացները, իսկ Բոլոնիայի քարտուղարությունը՝ գործընթացի ներկայիս իրավիճակը։ Առաջարկություններով հանդես են եկել Ուսանողների եվրոպական միությունը (ESU), Որակի ապահովման եվրոպական գրանցամատյանի (EQAR) տնօրենը և Եվրաուսանող (Eurostudent) ծրագրի ներկայացուցիչը:

Հանդիպմանը մասնակցել են անդամ երկրների (49 անդամ երկրներ և Եվրոպական հանձնաժողովը) 32 ներկայացուցիչներ և խորհրդատվական անդամներ (Եվրոպական խորհուրդը (CoE), ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն, Եվրոպական համալսարանների ասոցիացիան, (EUA), Բարձրագույն կրթության հաստատությունների եվրոպական ասոցիացիան (EURASHE), Ուսանողների եվրոպական միությունը (ESU), Բարձրագույն կրթության որակի ապահովման եվրոպական ասոցիացիան (ENQA) և այլ)։

Նշենք, որ ԲԳՀԽ-ի խորհուրդը խորհրդատվական հանձնաժողով է, որը ստեղծվել է՝ ԲԳՀԽ-ին աջակցելու և ԵԲԿՏ-ի կառավարման արդյունավետության ապահովման նպատակով՝ միաժամանակ երաշխավորելով դրա շարունակականությունը: Խորհրդի պարտականությունների մեջ ներառված են աշխատանքային ծրագրի արդյունավետ իրականացման, համակարգման և վերահսկման գործընթացները:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում է մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…