Հոկտեմբերի 22-ին պաշտոնական փակման արարողությամբ ամփոփվել են «Իմ Հայաստան» ծրագրի 6 տարվա նվաճումները: Միջոցառմանը ներկա էին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը, Հայաստանում ԱՄՆ դեսպան Լին Թրեյսին, պաշտոնատար անձինք, գործընկերներ, մշակույթի ոլորտի ներկայացուցիչներ:
«Իմ Հայաստան» ծրագիրը գործել է 5 մարզում՝ Սյունիքում, Վայոց ձորում, Լոռիում, Տավուշում և Շիրակում՝ կյանքի կոչելով Հայաստանի մշակութային ավանդույթների բազմազանությունը: Այն ֆինանսավորել է ԱՄՆ ՄԶԳ-ն, իրականացրել է Սմիթսոնյան ինստիտուտը: Ծրագրի առանցքում Հայաստանի պատմական և կենսունակ մշակութային ավանդույթների վավերագրման, տեղական ռեսուրսներն ու մշակութային ժառանգությունը հետագա սերունդների համար պահպանելու կարողության զարգացումն էր: Ծրագիրն աշխատել է նաև ընդհանուր զբոսաշրջային փորձառության բարելավման ուղղությամբ՝ խթանելու այցելությունները դեպի մարզեր, ապահովելու զբոսաշրջային շղթայի աճը՝ նպաստելով գյուղական համայնքների տնտեսական առաջընթացին:
Արձանագրելով ծրագրի ձեռքբերումները՝ Հայաստանում ԱՄՆ դեսպան Լին Թրեյսին ողջունել է ներկաներին. ««Իմ Հայաստան» ծրագրի նպատակն էր վերաիմաստավորել զբոսաշրջային հարացույցը՝ այն կապելով տնտեսական աճին, մասնավորապես մարզերում այն ծառայեցնելով ողջ ազգի շահերին: Ծրագիրն այցելուներին ու զբոսաշրջիկներին հնարավորություն է տալիս ոչ միայն տեսնելու և լսելու, այլև զգալու, շոշափելու, վայելելու և համտեսելու այն ամենը, ինչ կարող է առաջարկել Հայաստանը»:
Դեսպանը շնորհակալություն է հայտնել թե՛ Կառավարության, թե՛ ակադեմիական շրջանակների, թե՛ կազմակերպությունների գործընկերներին և ընդգծել, որ այժմ Հայաստան այցելողներն այստեղից հեռանում են անմոռանալի տպավորություններով:
Ծրագիրը թիրախային մարզերում մշակել և զարգացրել է բազմազանությամբ աչքի ընկնող 129 զբոսաշրջային փորձառություն, որոնք առնչվում են արհեստների և արվեստների տարբեր ճյուղերին:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը շնորհավորել է ծրագրի հովանավորներին և իրականացնողներին՝ հաջող ընթացքի և ավարտի համար, և ասել. «Սա լավ առիթ է, որ մտածենք մեր մշակութային ժառանգությունը կապիտալիզացնելու ուղղությամբ՝ այդ կերպ ևս այն ներկայացնելով և՛ հայ հանրությանը, և՛ աշխարհին: Լիահույս եմ՝ այս ծրագրի շրջանակում իրականացված նախագծերը մոտ ապագայում կունենան իրենց դրական ազդեցությունը տնտեսության աճի և մարդկանց բարեկեցության վրա: Ոլորտը համակարգող գերատեսչության անունից վստահեցնում եմ, որ ամեն ջանք կգործադրվի գաղափարի շարունակականությունն ապահովելու ուղղությամբ»:
Արհեստագործներին ընձեռված վերապատրաստման հնարավորությունների և ինտենսիվ մենթորության միջոցով ծրագիրը խթանել է նաև արհեստագործական ավանդույթների աճը՝ նոր շունչ հաղորդելով դրանց: «Իմ Հայաստան»-ն օժանդակել է նաև տասը մարզային թանգարանների, դրանց ծրագրերի արդիականացմանը, ինչպես և մարզային փառատոների անցկացման միասնական համայնքի ստեղծմանը:
«Իմ Հայաստան» ծրագրի ղեկավար Սիսակ Մխիթարյանը, ամփոփելով ծրագրի ընթացքը, հավելել է, որ անցած տարիների ընթացքում մշակելով, ներդնելով և խթանելով զբոսաշրջության զարգացման այլընտրանքային մոտեցում՝ ծրագիրը փորձել է Հայաստանը և նրա հարուստ մշակութային ժառանգությունն առավել տեսանելի դարձնել համաշխարհային քարտեզի վրա: Ընդ որում՝ ծրագիրը հաջողությամբ հավասարակշռել է մշակութային ժառանգության պահպանման, զբոսաշրջության զարգացման, համայնքների ներգրավման և այլ գործոններ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ