Սերբիայում ընթացող բռնցքամարտի աշխարհի առաջնությունում Հայաստանի ներկայացուցիչներ, 57 կգ քաշային Արթուր Բազեյանն ու գերծանր քաշային Դավիթ Չալոյանն անցել են հաջորդ փուլ: Ի դեպ, Բազեյանը 1/8 եզրափակիչ է դուրս եկել՝ դարձյալ առանց մենամարտ անցկացնելու։
Եվրոպայի Մ22 տարեկանների հաղթողը 1/16 եզրափակչում պետք է մենամարտեր չինական Թայբեյի ներկայացուցիչ Պո-Յի Չենի հետ, սակայն վերջինս առողջական խնդիրների պատճառով չի ներկայացել մենամարտին, ու հաղթանակը շնորհվել է Արթուր Բազեյանին։ Ավելի վաղ, 1/32 եզրափակչում հայ բռնցքամարտիկի մրցակիցը՝ Պուերտո Ռիկոն ներկայացնող Ռիվերա Պիզարոն չէր կարողացել կարգավորել քաշը, և հայ բռնցքամարտիկն անցել էր հաջորդ փուլ:
1/8 եզրափակչում Բազեյանի մրցակիցը Կուբան ներկայացնող Օսվել Գարսի Կաբալերոն է․ մենամարտը կկայանա նոյեմբերի 1-ին։
Ինչ վերաբերում է Դավիթ Չալոյանին, ապա գյումրեցի բռնցքամարտիկին 1/16-րդ եզրափակչում բավականին բարդ մրցակից էր բաժին հասել՝ ի դեմս Ուկրաինան ներկայացնող Ցոնտե Ռոգավայի։ Առաջին ռաունդում Չալոյանը հաղթել է 3:2 հաշվով: Երկրորդ ռաունդում Դավիթն ավելի է մեծացրել իր առավելությունը: Երրորդ ռաունդում ուկրաինացի բռնցքամարտիկը նետվել է առաջ. այս ռաունդը բավականին բարդ է ստացվել, քանի որ երկու բռնցքամարտիկներն էլ միմյանց շատ ուժգին հարվածներ են հասցրել, բայց Չալոյանը շատ ավելի լավ է դիմավորել մրցակցին և նրան բռնել է հենց իր գրոհի վրա: Արդյունքում այս ռաունդում էլ մրցավարներն առավելությունը տվել են Չալոյանին, և մեր մարզիկը հաղթել է մրցավարների միաձայն որոշմամբ:
1/8 եզրափակչում Չալոյանը կմրցի Կոլումբիան ներկայացնող Քրիստան Սալգադոյի հետ:
67 կգ քաշայինների պայքարում երեկ իր երկրորդ մենամարտն է անցկացրել Գուրգեն Մադոյանը. 1/16 եզրափակչում նա մրցել է Լեհաստանի ներկայացուցիչ Դամիան Դուրկաչի հետ և պարտություն կրել 1-4 հաշվով:
Գուրգեն Մադոյանը պայքարը սկսել էր 1/32 եզրափակչից, որտեղ 5:0 հաշվով հաղթանակ էր տարել Սլովենիայի ներկայացուցիչ Ալջազի Սիրցելի նկատմամբ:
Այսօր՝ հոկտեմբերի 29-ին, Հայաստանն աշխարհի առաջնությունում կունենա երկու ներկայացուցիչ․ 54 կգ քաշային Վահե Բադալյանը 1/16 եզրափակչում կմրցի չինական Թայբեյը ներկայացնող բռնցքամարտիկ Լի-Յու Հանի հետ, իսկ Տոկիոյի Օլիմպիական խաղերի մասնակից, 71 կգ քաշային Արման Դարչինյանը 1/16 եզրափակչում կմենամարտի Իսիկ Սիտկի (Թուրքիա)-Ռուստամբեկ Ուլուու (Ղրղզստան) զույգի հաղթողի հետ։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ