ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ «Armenian National Music» կազմակերպությունն իրականացնում է «ANM (Armenian National Music) Artists» նախագիծը։
Նախագիծն օնլայն համերգաշար է, որտեղ ներգրավված են «Armenian National Music»-ի ժանրային կատեգորիաներին համապատասխանող հայ լավագույն երաժիշտ-կատարողները։ Ծրագիրը ներառում է հայկական ժողովրդական, համաշխարհային դասական երաժշտության գլուխգործոցներ։
Համերգները պրոֆեսիոնալ տեխնիկայով ձայնագրվել և նկարահանվել են «ANM»-ի կողմից։ Նախագծին մասնակցել են Հայաստանում ու արտերկրում հայտնի երաժիշտներ, որոնց թվում են Լիանա Ալեքսանյանը (սոպրանո), Անուշ Նիկողոսյանը (ջութակ), Հայկ Մելիքյանը (դաշնամուր), Ռուզան Մանթաշյանը (սոպրանո), Գուրգեն Բավեյանը (բարիտոն), Դիանա Ադամյանը (ջութակ), Հռիփսիմե Աղաքարյանը (դաշնամուր), (72 կգ), «Ծիրանի» անսամբլը, Դավիթ Բալասանյանը (կոմպոզիտոր, դաշնակահար), Հասմիկ Բաղդասարյան-Դոլուխանյանը (սոպրանո), «Ալեակ» ֆոլկ տրիոն, «Նաիրյան» անսամբլը, Վահագն Հայրապետյան տրիոն, Արմեն Բաբախանյանը (դաշնամուր), Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի կամերային կազմը, Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայի լավագույն ուսանողները և այլք։
Նախագծի շրջանակում երկու նոր ստեղծագործություն է պատվիրվել ժամանակակից կոմպոզիտորներ Արամ Հովհաննիսյանին (ֆլեյտայի, կլարնետի և դաշնամուրի համար) և Աշոտ Զոհրաբյանին (ջութակի, թավջութակի և դաշնամուրի համար), որոնք կկատարվեն ու կձայնագրվեն «Ասոնանս» անսամբլի կողմից 2022-2023 թվականի համերգաշրջանում։
Համերգների առցանց ցուցադրությունները կիրականացվեն դեկտեմբերի երկրորդ կեսին։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ