«Ջավախքին աջակցություն» հիմնադրամը ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ, Հայ լուսանկարիչների ազգային ասոցիացիայի և Հայկական բարեգործական ընդհանուր միության համագործակցությամբ օգոստոսի 27-29-ը կազմակերպել էր «Բացահայտենք Ջավախքը» խորագրով եռօրյա լուսանկարչական արշավ:
Երեկ «ՀԲԸՄ Հայաստան» դահլիճում տեղի է ունեցել «Բացահայտենք Ջավախքը» խորագրով լուսանկարչական ցուցահանդեսի բացումը, որտեղ ներկայացված էին համանուն նկարչական արշավի մասնակիցների ջավախքյան բնապատկերներն ու կոլորիտը ներկայացնող լուսանկարները:
Ծրագրին մասնակցել են հայ և վրացի 20 լուսանկարիչներ՝ Հայաստանից և Վրաստանից, երեք օր շրջել են Ջավախքի տարբեր շրջաններում, գյուղերում, քաղաքներում, ծանոթացել գյուղական բնակավայրերի կյանքին և լուսանկարել այն ամենը, ինչը հիացրել, զարմացրել, տպավորել է:
Շուրջ 4 հազար լուսանկարներից ցուցահանդեսի համար ընտրվել է 15 լուսանկարիչների 100 աշխատանք, որոնց օբյեկտիվներում Ջավախքն է՝ իր բնապատկերներով ու կոլորիտով:
ՋԱՀ-ի հոգաբարձուների խորհրդի նախագահ Սոս Սահակյանը տեղեկացրել է, որ հիմնադրամն ունի ծրագրերի մեծ փաթեթ, և այս լուսանկարչական ցուցահանդեսը հերթական միջոցառումն է: Նա կարևորել է ցուցահանդեսը՝ Ջավախքի կյանքն ու գույները ներկայացնելու իմաստով:
«Մինչ այս Ջավախքում ունեցել ենք գեղանկարչական այլ ցուցահանդես և մշակութային միջոցառում: Հիմնադրամն իր տեսակի մեջ միակն է, որը, բարձր նշաձող վերցրած, առաջ է գնում՝ շատ ավելի լուրջ խնդիրներ լուծելու: Վերջերս Տերյանի տուն-թանգարանի թանգարանային հատվածի բացումն արեցինք, այսօր արդեն տուն-թանգարանի գործերով ենք զբաղված։ Զուգահեռաբար ընթանում են նաև «Արմաթ» լաբորատորիաների բացման աշխատանքները: Փորձում ենք Ջավախքն ընդգրկել Հայաստան-Վրաստան զբոսաշրջային երթուղիների մեջ»,- տեղեկացրել է Սահակյանը:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը շնորհավորել է ներկաներին ցուցահանդեսի բացման կապակցությամբ և նշել, որ բոլոր լուսանկարները շատ հետաքրքիր են, հատկապես այն աշխատանքները, որտեղ արտացոլված են ջավախահայության կենցաղը, մարդկային դեմքեր, շփումներ, իրականություն, ընտանիք և օջախ:
«Ցուցադրությունը հետաքրքիր է նաև այն առումով, որ յուրաքանչյուր լուսանկար ինքնուրույն հայացք է Ջավախքի իրականության և բնության հանդեպ: Կարևորում եմ համագործակցությունը ՋԱՀ-ի հետ, որովհետև այս թիմի և հոգաբարձուների խորհրդի նախագահ պարոն Սահակյանի գործունեությունը հայրենանվիրության դրսևորում է, որը վարակում է իր գաղափարներով և ջավախահայությանն աջակցելու այդ կարևորագույն հրամայականի գիտակցումով: Ուրախությամբ պետք է նշեմ նաև, որ այն, ինչ անում է ՋԱՀ-ը Ջավախքում, անում է բարձր մշակութային չափանիշներով: Վերջերս այցելելով Գանձա՝ ներկա գտնվեցի Վահան Տերյանի տուն-թանգարանի ցուցասրահի բացման արարողությանը, որտեղ ամեն ինչ արված էր ճաշակով, հետևողականությամբ և պրոֆեսիոնալ մոտեցմամբ»,- ընդգծել է Արա Խզմալյանը և վստահություն հայտնել, որ ՋԱՀ-ի հետ բարձր մակարդակով ընթացող այս համագործակցությունը կլինի շարունակական:
Հայաստանի լուսանկարիչների միության նախագահ Սերգեյ Հակոբյանն էլ շեշտել է, որ Ջավախքն իր կոլորիտով շատ հետաքրքիր վայր է:
«Բազմիցս եղել եմ այնտեղ, բայց ամեն անգամ նոր բացահայտումներ եմ անում: Շատ կարճ էր ժամանակահատվածը, երեք օրում անփորձ լուսանկարիչների համար անցկացվեցին կարճ դասընթացներ, բացատրվեց խնդիրը: Կոնկրետ գնահատական չեմ կարող տալ լուսանկարներին, մեր նպատակը բարձրակարգ լուսանկարչական ցուցահանդես ունենալը չէր: Մեր խնդիրն էր Ջավախքի հայ բնակիչների ու հայաստանաբնակ հայ լուսանկարիչների հետ մեր վարպետների հսկողության ներքո անցկացնել այս նախագիծը»,- ասել է Սերգեյ Հակոբյանը և հույս հայտնել, որ առաջիկայում նմանօրինակ նախաձեռնությունները կլինեն շարունակական:
ՋԱՀ-ի գործադիր տնօրեն Սամվել Մկոյանն էլ նշել է, որ Ջավախքի մասին Հայաստանում այնքան էլ տեղեկացված չեն, ցուցահանդեսը կազմակերպվել է նաև հենց այդ նպատակով:
«Քանի որ նկարները շատ են, ցուցադրվող աշխատանքները կփոփոխվեն: Այսօրվա այցելուները, կարծում եմ, ցուցահանդեսով իրապես կբացահայտեն Ջավախքը՝ իր բնապատկերներով, գեղատեսիլ վայրերով ու կոլորիտով: Գրեթե բոլոր ցուցադրված աշխատանքները հավանում եմ»,- ասել է նա:
Նշենք, որ «Բացահայտենք Ջավախքը» խորագրով լուսանկարչական ցուցահանդեսը կգործի մինչև նոյեմբերի 10-ը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ