«Ջավախքին աջակցություն» հիմնադրամը ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ, Հայ լուսանկարիչների ազգային ասոցիացիայի և Հայկական բարեգործական ընդհանուր միության համագործակցությամբ օգոստոսի 27-29-ը կազմակերպել էր «Բացահայտենք Ջավախքը» խորագրով եռօրյա լուսանկարչական արշավ:
Երեկ «ՀԲԸՄ Հայաստան» դահլիճում տեղի է ունեցել «Բացահայտենք Ջավախքը» խորագրով լուսանկարչական ցուցահանդեսի բացումը, որտեղ ներկայացված էին համանուն նկարչական արշավի մասնակիցների ջավախքյան բնապատկերներն ու կոլորիտը ներկայացնող լուսանկարները:
Ծրագրին մասնակցել են հայ և վրացի 20 լուսանկարիչներ՝ Հայաստանից և Վրաստանից, երեք օր շրջել են Ջավախքի տարբեր շրջաններում, գյուղերում, քաղաքներում, ծանոթացել գյուղական բնակավայրերի կյանքին և լուսանկարել այն ամենը, ինչը հիացրել, զարմացրել, տպավորել է:
Շուրջ 4 հազար լուսանկարներից ցուցահանդեսի համար ընտրվել է 15 լուսանկարիչների 100 աշխատանք, որոնց օբյեկտիվներում Ջավախքն է՝ իր բնապատկերներով ու կոլորիտով:
ՋԱՀ-ի հոգաբարձուների խորհրդի նախագահ Սոս Սահակյանը տեղեկացրել է, որ հիմնադրամն ունի ծրագրերի մեծ փաթեթ, և այս լուսանկարչական ցուցահանդեսը հերթական միջոցառումն է: Նա կարևորել է ցուցահանդեսը՝ Ջավախքի կյանքն ու գույները ներկայացնելու իմաստով:
«Մինչ այս Ջավախքում ունեցել ենք գեղանկարչական այլ ցուցահանդես և մշակութային միջոցառում: Հիմնադրամն իր տեսակի մեջ միակն է, որը, բարձր նշաձող վերցրած, առաջ է գնում՝ շատ ավելի լուրջ խնդիրներ լուծելու: Վերջերս Տերյանի տուն-թանգարանի թանգարանային հատվածի բացումն արեցինք, այսօր արդեն տուն-թանգարանի գործերով ենք զբաղված։ Զուգահեռաբար ընթանում են նաև «Արմաթ» լաբորատորիաների բացման աշխատանքները: Փորձում ենք Ջավախքն ընդգրկել Հայաստան-Վրաստան զբոսաշրջային երթուղիների մեջ»,- տեղեկացրել է Սահակյանը:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը շնորհավորել է ներկաներին ցուցահանդեսի բացման կապակցությամբ և նշել, որ բոլոր լուսանկարները շատ հետաքրքիր են, հատկապես այն աշխատանքները, որտեղ արտացոլված են ջավախահայության կենցաղը, մարդկային դեմքեր, շփումներ, իրականություն, ընտանիք և օջախ:
«Ցուցադրությունը հետաքրքիր է նաև այն առումով, որ յուրաքանչյուր լուսանկար ինքնուրույն հայացք է Ջավախքի իրականության և բնության հանդեպ: Կարևորում եմ համագործակցությունը ՋԱՀ-ի հետ, որովհետև այս թիմի և հոգաբարձուների խորհրդի նախագահ պարոն Սահակյանի գործունեությունը հայրենանվիրության դրսևորում է, որը վարակում է իր գաղափարներով և ջավախահայությանն աջակցելու այդ կարևորագույն հրամայականի գիտակցումով: Ուրախությամբ պետք է նշեմ նաև, որ այն, ինչ անում է ՋԱՀ-ը Ջավախքում, անում է բարձր մշակութային չափանիշներով: Վերջերս այցելելով Գանձա՝ ներկա գտնվեցի Վահան Տերյանի տուն-թանգարանի ցուցասրահի բացման արարողությանը, որտեղ ամեն ինչ արված էր ճաշակով, հետևողականությամբ և պրոֆեսիոնալ մոտեցմամբ»,- ընդգծել է Արա Խզմալյանը և վստահություն հայտնել, որ ՋԱՀ-ի հետ բարձր մակարդակով ընթացող այս համագործակցությունը կլինի շարունակական:
Հայաստանի լուսանկարիչների միության նախագահ Սերգեյ Հակոբյանն էլ շեշտել է, որ Ջավախքն իր կոլորիտով շատ հետաքրքիր վայր է:
«Բազմիցս եղել եմ այնտեղ, բայց ամեն անգամ նոր բացահայտումներ եմ անում: Շատ կարճ էր ժամանակահատվածը, երեք օրում անփորձ լուսանկարիչների համար անցկացվեցին կարճ դասընթացներ, բացատրվեց խնդիրը: Կոնկրետ գնահատական չեմ կարող տալ լուսանկարներին, մեր նպատակը բարձրակարգ լուսանկարչական ցուցահանդես ունենալը չէր: Մեր խնդիրն էր Ջավախքի հայ բնակիչների ու հայաստանաբնակ հայ լուսանկարիչների հետ մեր վարպետների հսկողության ներքո անցկացնել այս նախագիծը»,- ասել է Սերգեյ Հակոբյանը և հույս հայտնել, որ առաջիկայում նմանօրինակ նախաձեռնությունները կլինեն շարունակական:
ՋԱՀ-ի գործադիր տնօրեն Սամվել Մկոյանն էլ նշել է, որ Ջավախքի մասին Հայաստանում այնքան էլ տեղեկացված չեն, ցուցահանդեսը կազմակերպվել է նաև հենց այդ նպատակով:
«Քանի որ նկարները շատ են, ցուցադրվող աշխատանքները կփոփոխվեն: Այսօրվա այցելուները, կարծում եմ, ցուցահանդեսով իրապես կբացահայտեն Ջավախքը՝ իր բնապատկերներով, գեղատեսիլ վայրերով ու կոլորիտով: Գրեթե բոլոր ցուցադրված աշխատանքները հավանում եմ»,- ասել է նա:
Նշենք, որ «Բացահայտենք Ջավախքը» խորագրով լուսանկարչական ցուցահանդեսը կգործի մինչև նոյեմբերի 10-ը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ