ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հուշագիր է կնքվել ԿԳՄՍՆ-ի և «ԿԱԶԱ» շվեյցարական մարդասիրական հիմնադրամի միջև

Նոյեմբերի 3, 2021
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը՝ ի դեմս նախարար Վահրամ Դումանյանի, և «ԿԱԶԱ» շվեյցարական մարդասիրական հիմնադրամը՝ ի դեմս հիմնադրամի տնօրեն Տաթևիկ Բաղդասարյանի, «ԱՐԵՎ» տեխնոլոգիական ուսուցման ծրագրի շրջանակում կնքել են փոխըմբռնման հուշագիր՝ տեխնոլոգիական մասնագիտական ուսուցման ձևաչափի զարգացման, ներդրման և հնարավորությունների ընդլայնման նպատակով:

Հուշագիրը կգործի 5 տարի ժամկետով:

Համաձայն ստորագրված փաստաթղթի՝ կողմերը կհամագործակցեն տեխնոլոգիական կրթության և ուսուցման ոլորտի նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների կադրերի և ուսանողների վերապատրաստման, նշյալ հաստատությունների ուսումնամեթոդական և նյութատեխնիկական բազայի բարելավման, ինչպես նաև ՄԿՈՒ հաստատությունների ու գործատուների միջև կապերի ձևավորման և ամրապնդման շուրջ:

Նախարարությունը պարտավորվում է աջակցել տեխնոլոգիական մասնագիտությունների՝ էլեկտրատեխնիկայի, էներգետիկայի, արդյունաբերական ավտոմատացման (ռոբոտատեխնիկա) գծով մասնագիտական կադրերի և ուսանողների վերապատրաստմանը և նպաստել հիմնադրամի ու ՄԿՈՒ կրթական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների միջև ուղիղ կապերի հաստատման և զարգացման համար անհրաժեշտ պայմանների ստեղծմանը:

Հիմնադրամը պարտավորվում է աջակցել ՄԿՈՒ հաստատությունների վերոնշյալ տեխնոլոգիական մասնագիտությունների գծով մասնագիտական կադրերի և աշակերտների վերապատրաստմանը, իրականացնել վերապատրաստումներ այդ հաստատություններում դասավանդողների համար՝ մեկ-երկուշաբաթյա մոդուլային մեթոդաբանությամբ աշխատելու նպատակով, ինչպես նաև ուսուցման որակի բարելավման նպատակով ներդնել իր մշակած և ԿԳՄՍ նախարարության երաշխավորած ուսումնամեթոդական բազան: Հիմնադրամը կօժանդակի նաև կրթության և տնտեսության համապատասխան ոլորտը ներկայացնող մասնավոր կազմակերպությունների հետ համագործակցության ամրապնդմանը ուսանողների գործնական աշխատանքները գործատուների մոտ կազմակերպելու միջոցով:

Այդ ամենից զատ՝ հիմնադրամը պարտավորվում է օժանդակել երիտասարդների՝ աշխատաշուկա մուտք գործելուն՝ ապահովելով գործող աշխատաշուկայի պահանջարկին համապատասխան մասնագիտական բարձր որակավորման կարճաժամկետ վերապատրաստումներ և նրանց ուղղորդելով դեպի տվյալ ոլորտում գործող կազմակերպություններ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…