ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանն այսօր նախարարությունում խորհրդակցություն է հրավիրել հաշմանդամային սպորտի ներկայացուցիչների մասնակցությամբ:
Խորհրդակցությանը մասնակցել են «Հայաստանի ազգային պարալիմպիկ կոմիտե» ՀԿ-ի խորհրդի անդամ Գոհար Նավասարդյանը, «Հայաստանի Հանրապետության հաշմանդամային սպորտի ֆեդերացիա» ՀԿ-ի նախագահ Սարգիս Ստեփանյանը, «Հայաստանի պարաաթլետիկայի ֆեդերացիա» ՀԿ-ի նախագահ Ստաս Նազարյանը, «Հաշմանդամային սպորտի հայկական ազգային ֆեդերացիա» ՀԿ-ի նախագահ Սամվել Ռոստոմյանը, ֆեդերացիայի անդամ Վարդուհի Արամյանը, «Հաշմանդամ անձանց սեղանի թենիսի հայկական ֆեդերացիա» ՀԿ-ի նախագահ Կամո Դավթյանը և այլք:
Խորհրդակցությանը մասնակցել են նաև ԿԳՄՍՆ սպորտի քաղաքականության վարչության պետ Նարինե Շահբազյանը, վարչության պետի տեղակալ Դավիթ Բաղումյանը և ԿԳՄՍՆ սպորտի քաղաքականության վարչության զանգվածային սպորտի և ֆիզիկական դաստիարակության բաժնի պետ Սերգեյ Աբրահամյանը:
ԿԳՄՍ նախարար Կարեն Գիլոյանն ընդգծել է, որ այսուհետ հաշմանդամային սպորտի առջև դրված պահանջներն արմատապես փոխվելու են. «Այն, ինչ տեղի է ունենում այս դաշտում, պետությանն ամենևին ձեռնտու չէ, և մենք չենք ուզում, որ հաշմանդամային սպորտով զբաղվող ֆեդերացիաները, հասարակական կազմակերպություններն ու հիմնադրամներն ունենան ձևական բնույթ: Քանի որ պետության վերաբերմունքն արմատապես փոխվել է այս ոլորտի նկատմամբ, հետևաբար արմատապես փոխվելու են նաև պահանջները. կաշխատեն նրանք, ովքեր կբավարարեն այդ պահանջներին»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը:
Կարեն Գիլոյանն իր մտահոգությունն է հայտնել նաև Հայաստանի ազգային պարալիմպիկ կոմիտեի գործունեության վերաբերյալ. «Երբ 1,5 ամիս առաջ կանչեցի Պարալիմպիկ կոմիտեի նախագահին ու հարցրեցի՝ ինչո՞ւ են այսպես աշխատում, հայտարարեց, թե թշնամական վերաբերմունք է տեսնում իմ կողմից իր և Պարալիմպիկ կոմիտեի նկատմամբ: Բացատրեցի, որ նման բան չի կարող լինել, պարզապես պահանջում եմ աշխատել օրենքի տառին համաձայն: Պայմանավորվեցինք, որ մինչև հոկտեմբերի վերջ նա կփակի բոլոր հաշվետվությունները, կներկայացնի կանոնադրությունը, ընտրությունների արձանագրությունը և այլն: Մինչ օրս ոչ մի հաշվետվություն չի ներկայացվել. պաշտոնապես հայտարարում եմ՝ անգամ Պարալիմպիկ խաղերին չեք մասնակցի: Քանի դեռ ձեր պարտականությունները չեք կատարել, պետությունից որևէ աջակցություն չսպասեք: Կատարեք պարտականությունները, որ խոսեք իրավունքներից»:
Կարեն Գիլոյանը շեշտել է՝ որևէ մեկի հետ որևէ անձնական խնդիր չունի և երբեք չի ունեցել. «Ես պետության ներկայացուցիչ եմ ու պետության վերաբերմունքն եմ արտահայտելու: Այո՛, կան որոշակի ավելացումներ, մենք վերաբերմունքը փոխել ենք ու ուզում ենք առարկայական արդյունք տեսնել: Գումար են ստանալու նրանք, ում կողմից սրտացավ վերաբերմունք եմ տեսնելու: Բնական է՝ միանգամից մեդալներ պահանջելն իրատեսական չէ, բայց արդյունք կարելի է ապահովել: Պարալիմպիկ կոմիտեին պետության կողմից 40 մլն դրամ է տրամադրվել. Դուք ստացե՞լ եք այդ գումարի ձեր մասնաբաժինը… Ո՞չ, իսկ ինչո՞ւ չեք պահանջել»:
Կարեն Գիլոյանը նաև հայտնել է, որ ծրագրերում ադապտիվ սպորտի կենտրոն ստեղծելու գաղափար կա. «Այս գաղափարը կամաց-կամաց ավելի շոշափելի է դառնում: Եթե մենք այդ կենտրոնը կառուցենք, ապա բոլորդ այդ կենտրոնից օգտվելու հնարավորություն կունենաք: Մոտ 7-8 մարզաձև է լինելու: Այնպես որ հնարավորությունները տալու ենք: Պետությունն անելու է շատ ավելին, քան երբևէ արել է: Ուղղակի ուզում եմ, որ դուք էլ պատասխանատվության զգացում ունենաք: Սա հոբբի չէ, սա զբաղմունք չէ: Սա շատ լուրջ ասպարեզ է, որին պետք է շատ լուրջ վերաբերել: Բոլորդ առանց ժամկետներ խախտելու կատարե՛ք այն, ինչ ձեզ ասված է, ստացե՛ք ֆինանսավորումը, մարզվե՛ք, մասնակցե՛ք մրցաշարերի և բերե՛ք արդյունք. շատ հասկանալի սխեմա է: Ինչո՞ւ պետք է ապրիլի վերջին կայացած միջոցառման հաշվետվությունը դեռ փակված չլինի»:
Նշվել է՝ պետության կողմից ֆինանսավորումն այսուհետ տրամադրվելու է անձամբ ֆեդերացիաներին և հասարակական կազմակերպություններին և ոչ թե Պարալիմպիկ կոմիտեին, իսկ ֆինանսավորման հարցում նախապատվությունը տրվելու է Հայաստանում անցկացվող միջոցառումներին:
«Մենք ցանկանում ենք զարգացնել հաշմանդամային սպորտը Հայաստանի Հանրապետությունում: Սկզբում մենք շատ անելիքներ ունենք այստեղ, իսկ հետագայում, լավ արդյունքներ ունենանք, իմանանք, որ այդ արդյունքը մեդալ է, կուղարկենք միջազգային ասպարեզ: Պետության համար շատ կարևոր է նաև հասկանալ, թե ինչ սկզբունքով է ձևավորվում միջազգային մրցաշարին մասնակցող թիմը»,- նշել է ԿԳՄՍՆ սպորտի քաղաքականության վարչության զանգվածային սպորտի և ֆիզիկական դաստիարակության բաժնի պետ Սերգեյ Աբրահամյանը:
ՀՀ ԿԳՄՍՆ սպորտի քաղաքականության վարչության պետ Նարինե Շահբազյանն էլ նշել է, որ այն կարգերը, որոնք վերաբերում են բարձրագույն նվաճումներին, կգործեն նաև հաշմանդամություն ունեցող մարզիկների համար:
«Նախկինում նման կարգեր նախարարությունում գոյություն չեն ունեցել հաշմանդամային սպորտի համար: 2022 թվականից սկսած այդ կարգերը գործելու են: Օրենքը հստակ սահմանում է, որ հաշմանդամություն ունեցող մարզիկներն էլ են համարվում մեծ նվաճումներ ունեցող: Պետք է ունենալ ազգային հավաքական բոլոր մարզաձևերում: 2021 թվականին կատարած աշխատանքների արդյունքում պարզ դարձավ, որ կան մարզաձևեր, որոնք չունեն ազգային հավաքականներ: Հաշմանդամային սպորտում իրավիճակն այլ է. գնում են ուսումնամարզական հավաքի՝ չանցկացնելով Հայաստանի առաջնություն: Գիտենք, որ մարզաձևեր կան, որոնք ի վիճակի չեն Հայաստանի առաջնություն անցկացնելու, այդ իսկ պատճառով կարգ ենք մշակելու, բոլորին բաժանվելու են կարգեր, և թե՛ ֆինանսավորման, թե՛ հավաքական թիմերի ձևավորման, թե՛ ուսումնամարզական հավաքների անցկացման պարագայում առաջնորդվելու ենք այդ կարգերով»,- ասել է Նարինե Շահբազյանը:
Կարևորվել է նաև այն հանգամանքը, որ տարբեր մարզաձևերում գործող ազգային ֆեդերացիաները պետք է կա՛մ լինեն միջազգային ֆեդերացիայի անդամ, կա՛մ մրցաշարերի մասնակցության հայտեր ներկայացնելու իրավունք ունենան:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը ֆեդերացիաներին խնդրել է կարգավորել միջազգային ֆեդերացիաների հետ համագործակցության հարցերը ու նաև հրահանգել է ներկայացնել իրենց ենթակայության ներքո գտնվող մարզիկների անվանական ցանկը:
Տարբեր ֆեդերացիաների և հասարակական կազմակերպությունների՝ խորհրդակցությանը ներկա անդամները փաստել են, որ արդյունք ցույց տալու և հաջողություններ գրանցելու համար կարևոր է ամենօրյա հետևողական աշխատանքը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ