ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը «Մեդիա» նախաձեռնությունների կենտրոնի հետ այսօր ազդարարել է նոյեմբերի 8-ից 14-ը Հայաստանում #Դիմակայում ենք խորագրով Մեդիագրագիտության շաբաթվա մեկնարկի մասին:
Ողջունելով նախաձեռնությունը՝ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանն ասել է, որ դեռևս 2017 թվականին ստորագրված հուշագրով նախարարությունը միացել է նախաձեռնությանը: Նրա խոսքով՝ ինչպես սովորողներին, այնպես էլ բոլոր չափահաս քաղաքացիներին անհրաժեշտ է փոխանցել մեդիագրագիտության հետ կապված այնպիսի հմտություններ, որոնք նրանց թվային ռեսուրսներից արդյունավետ օգտվելու և խոցելի չլինելու հնարավորություն կտան: Նա արձանագրել է, որ այս ոլորտում ոչ բավարար հմտությունները բազմաթիվ խնդիրների պատճառ են դառնում:
«ՀՀ կառավարության ծրագրում ամրագրված է, որ հանրակրթության ոլորտում մենք պետք է բարելավենք մեդիագրագիտության մակարդակը. դրա կարևորությունն ընդգծված է թե՛ հանրակրթության, թե՛ նախադպրոցական կրթության նոր չափորոշիչներում: Սա վկայում է մեդիագրագիտությանը տրվող նշանակության և դերի, ինչպես նաև առկա գործիքներն ու ռեսուրսները զարգացնելու մեր պատրաստակամության մասին՝ այս առումով հասնելով որակական նոր մակարդակի»,- ասել է նախարարի տեղակալը:
Հայաստանում ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի ներկայացուցիչ Քրիստինե Վայգանդի խոսքով՝ ինչպես երեխաների, այնպես էլ նրանց ծնողների թվային գրագիտության մակարդակի բարձրացումը լուրջ մարտահրավեր է ամբողջ աշխարհում: Նա նշել է, որ նախատեսում են կատարել լայնածավալ ուսումնասիրություններ՝ պարզելու, թե որքան ժամանակ են երեխաներն անցկացնում ինտերնետում, ինչ աղբյուրներից են օգտվում, ինչ գործիքներ են կիրառում և այլն:
Ասուլիսի ընթացքում ՄՆԿ մեդիագրագիտության մասնագետ Լուսինե Գրիգորյանը ներկայացրել է Մեդիագրագիտության շաբաթվա նպատակն ու ծրագիրը, Հայաստանի կրթական համակարգում մեդիագրագիտության ինտեգրման ընթացքը, հանրության տարբեր շերտերի, մասնավորապես՝ երեխաների համար մեդիա և ինֆորմացիոն գրագիտության կարևորությունը։ Հայաստանյան շաբաթն անցկացվում է արդեն 4-րդ անգամ: Լ. Գրիգորյանը նաև տեղեկացրել է, որ Մեդիագրագիտության շաբաթը գլոբալ շարժում է, որն ամեն տարի՝ աշնանը, ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի գլխավորությամբ անցկացվում է աշխարհի տարբեր երկրներում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ