«Հայաստանի Հանրապետության սպորտի և երիտասարդության հարցերի նախարարության և Վրաստանի սպորտի և երիտասարդության հարցերի նախարարության միջև երիտասարդությանն առնչվող հարցերի բնագավառում համագործակցության մասին» համաձայնագրի շրջանակում նոյեմբերի 7-9-ը ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության նախաձեռնությամբ Վրաստանի մշակույթի, սպորտի և երիտասարդության նախարարության՝ երիտասարդության հարցերով գործակալության հետ իրականացվում է «Միասին՝ ապագային ընդառաջ» (Together Towards Tomorrow) հայ-վրացական երիտասարդական ֆորումը:
Նոյեմբերի 8-ին Աղվերանում տեղի է ունեցել ֆորումի պաշտոնական բացումը, որը մեկնարկել է Հայաստանում Վրաստանի դեսպանության առաջին քարտուղար Շալվա Սաբաուրիի և ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Գոհար Մամիկոնյանի մասնակցությամբ:
Գոհար Մամիկոնյանը ԿԳՄՍ նախարարության անունից ողջույնի խոսք է հղել պատվիրակներին և ֆորումի մասնակիցներին՝ ընդգծելով, որ 2012 թվականին երկկողմ համաձայնագրի ստորագրումից գրեթե տասը տարի անց երիտասարդության ոլորտում կողմերի միջև իրականացվում է առաջին երիտասարդական ֆորումը, որի օրակարգն ընդգրկում է հետաքրքիր թեմաների լայն շրջանակ:
Վարչության պետի խոսքով՝ ֆորումի նպատակն է խթանել երիտասարդական աշխատանքը երկու երկրներում, տրամադրել տարածքներ, որտեղ երիտասարդները կարող են կիսվել իրենց փորձով, զարգացնել համայնքային երիտասարդական աշխատանքը, ձեռք բերել նոր կարողություններ և հմտություններ, ինչպես նաև ներգրավել համայնքային ռեսուրսները:
«Միջազգային համագործակցության և փոխանակման համար բաց լինելու առումով մենք անչափ գնահատում ենք ձեր այցը մեր ջերմ ու հյուրընկալ երկիր: Այս ժամանակներում, երբ բոլորս ձգտում ենք կայուն ապագա ստեղծելու, մենք հասկանում ենք, որ կայունությունն ու զարգացումը ձեռք կբերվեն միայն այն դեպքում, եթե մենք համագործակցենք և կառուցենք կամուրջներ հարևան երկրների միջև, հատկապես՝ երիտասարդության շրջանում»,- դիմելով գործընկերներին՝ նշել է Գոհար Մամիկոնյանը՝ մաղթելով հաջողություններ քննարկումներում և հաճելի հանգիստ Հայաստանում:
Տեղեկացնենք, որ միջոցառմանը ներկա էր երկու երկրների համապատասխան գերատեսչությունների և երիտասարդական կազմակերպությունների շուրջ 70 մասնակից, որից 40-ը՝ երիտասարդական աշխատողներ (յուրաքանչյուր կողմից՝ 20-ական ներկայացուցիչ):
Նշենք, որ «Միասին՝ ապագային ընդառաջ» (Together Towards Tomorrow) հայ-վրացական երիտասարդական ֆորումն ուղղված է երիտասարդական աշխատողների միջև փորձի փոխանակմանը, երիտասարդական ոլորտում հետագա համատեղ ծրագրերի իրականացման հնարավորության քննարկմանը: Հատկանշական է նաև, որ այս ֆորումը յուրօրինակ մի հարթակ է, որը հնարավորություն է ընձեռում ստեղծելու նոր կապեր, քննարկելու փոխադարձ հետաքրքրություն ներկայացնող հարցեր, փոխանակման ծրագրեր, որոնք կամրջում են երիտասարդներին և ակտիվացնում ոլորտային գործակցությունը Հայաստանի և Վրաստանի միջև:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ