«Հայաստանի Հանրապետության սպորտի և երիտասարդության հարցերի նախարարության և Վրաստանի սպորտի և երիտասարդության հարցերի նախարարության միջև երիտասարդությանն առնչվող հարցերի բնագավառում համագործակցության մասին» համաձայնագրի շրջանակում նոյեմբերի 7-9-ը ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության նախաձեռնությամբ Վրաստանի մշակույթի, սպորտի և երիտասարդության նախարարության՝ երիտասարդության հարցերով գործակալության հետ իրականացվում է «Միասին՝ ապագային ընդառաջ» (Together Towards Tomorrow) հայ-վրացական երիտասարդական ֆորումը:
Նոյեմբերի 8-ին Աղվերանում տեղի է ունեցել ֆորումի պաշտոնական բացումը, որը մեկնարկել է Հայաստանում Վրաստանի դեսպանության առաջին քարտուղար Շալվա Սաբաուրիի և ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Գոհար Մամիկոնյանի մասնակցությամբ:
Գոհար Մամիկոնյանը ԿԳՄՍ նախարարության անունից ողջույնի խոսք է հղել պատվիրակներին և ֆորումի մասնակիցներին՝ ընդգծելով, որ 2012 թվականին երկկողմ համաձայնագրի ստորագրումից գրեթե տասը տարի անց երիտասարդության ոլորտում կողմերի միջև իրականացվում է առաջին երիտասարդական ֆորումը, որի օրակարգն ընդգրկում է հետաքրքիր թեմաների լայն շրջանակ:
Վարչության պետի խոսքով՝ ֆորումի նպատակն է խթանել երիտասարդական աշխատանքը երկու երկրներում, տրամադրել տարածքներ, որտեղ երիտասարդները կարող են կիսվել իրենց փորձով, զարգացնել համայնքային երիտասարդական աշխատանքը, ձեռք բերել նոր կարողություններ և հմտություններ, ինչպես նաև ներգրավել համայնքային ռեսուրսները:
«Միջազգային համագործակցության և փոխանակման համար բաց լինելու առումով մենք անչափ գնահատում ենք ձեր այցը մեր ջերմ ու հյուրընկալ երկիր: Այս ժամանակներում, երբ բոլորս ձգտում ենք կայուն ապագա ստեղծելու, մենք հասկանում ենք, որ կայունությունն ու զարգացումը ձեռք կբերվեն միայն այն դեպքում, եթե մենք համագործակցենք և կառուցենք կամուրջներ հարևան երկրների միջև, հատկապես՝ երիտասարդության շրջանում»,- դիմելով գործընկերներին՝ նշել է Գոհար Մամիկոնյանը՝ մաղթելով հաջողություններ քննարկումներում և հաճելի հանգիստ Հայաստանում:
Տեղեկացնենք, որ միջոցառմանը ներկա էր երկու երկրների համապատասխան գերատեսչությունների և երիտասարդական կազմակերպությունների շուրջ 70 մասնակից, որից 40-ը՝ երիտասարդական աշխատողներ (յուրաքանչյուր կողմից՝ 20-ական ներկայացուցիչ):
Նշենք, որ «Միասին՝ ապագային ընդառաջ» (Together Towards Tomorrow) հայ-վրացական երիտասարդական ֆորումն ուղղված է երիտասարդական աշխատողների միջև փորձի փոխանակմանը, երիտասարդական ոլորտում հետագա համատեղ ծրագրերի իրականացման հնարավորության քննարկմանը: Հատկանշական է նաև, որ այս ֆորումը յուրօրինակ մի հարթակ է, որը հնարավորություն է ընձեռում ստեղծելու նոր կապեր, քննարկելու փոխադարձ հետաքրքրություն ներկայացնող հարցեր, փոխանակման ծրագրեր, որոնք կամրջում են երիտասարդներին և ակտիվացնում ոլորտային գործակցությունը Հայաստանի և Վրաստանի միջև:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ