ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մեր մեծերը

Հունվարի 24, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում հունվարի 19-ին նոր շունչ և նոր ընթացք ստացավ մի միջոցառում «Մեր մեծերը» խորագրով: Վերջինս նվիրված էր ամերիկահայ արձակագիր Վահե Հայկին և գեղանկարիչ Գրիգոր Խանջյանին: Կազմակերպիչներ՝ հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհիներ Աստղիկ Ջավադյան, Անուշ Հարությունյան և կերպարվեստի ուսուցիչ Արա Ալեքսանյան: Միջոցառման նպատակն էր ճանաչել մեր մեծերին, ծանոթանալ սփյուռքահայ հեղինակների գործերին, ճանաչել մեր ազգի ողբերգական և փառավոր էջերին, նրանց թողած անփոխարինելի ժառանգությանը:

Աշակերտները ներկայացրին Խանջյանի կյանքը, գործունեությունը, ստեղծագործական անցած ուղին: Միջոցառմանը ցուցադրվեցին Խանջյանի գործերից՝ <<Վերածնունդ>>, «Վարդանանք», «Հայոց այբուբենը», «Հացը լեռներում», դրվագներ «Վարդանանք», «Հայոց այբուբենը» գոբելեններից:

Աշակերտներին կլոր սեղանի շուրջ համախմբել էր նաև ամերիկահայ  հանճարեղ արձակագիր  Վահե Տինճյանը, նույն  ինքը  Վահե Հայկը:  Նրանք փոքրիկ  ակնարկով ներկայացրին  Վահե Հայկի  կյանքի տարեգրությունը, որից հետո լսեցին նրա գոհարներից մեկը  «Կաթիդ փարան չմոռնաս,մամա» յուրօրինակ  պատմվածքը,  որի  շուրջն  էլ փորձեցին  կատարել քննարկումներ: Թեման հուզիչ էր, աշակերտները տպավորված էին, քննարկեցին պատմվածքը, ցանկություն հայտնեցին կարդալու հեղինակի այլ գործեր։

Կերպարվեստի ուսուցիչ՝ Արա Ալեքսանյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)