«Հայ առաջադեմ երիտասարդություն» ՀԿ-ն ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության և Եվրոպական երիտասարդական հիմնադրամի աջակցությամբ իրականացնում է «Եղի՛ր տեղեկացված. մեդիագրագիտության, թվային գրագիտության և կիբերգրագիտության խթանում՝ Տավուշի, Գեղարքունիքի և Սյունիքի երիտասարդների շրջանում» ծրագիրը։ Ծրագրի առաջին փուլը՝ «Մեդիագրագիտության դեսպանները» մեկշաբաթյա դասընթացը, նոյեմբերի 5-ից 12-ը տեղի է ունենում Երևանում։
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությունում նոյեմբերի 11-ին հյուրընկալվել են դասընթացի՝ Տավուշի, Գեղարքունիքի, Սյունիքի մարզերի 20 մասնակիցները, որոնք դիմել են ծրագրին և հաջողությամբ հաղթահարել առաջին փուլը:
Դասընթացի մասնակիցներին ողջունել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը՝ նշելով, որ նախարարությունը մեդիագրագիտության թեմայով իրականացնում է տարբեր ծրագրեր, աջակցում «Մեդիագրագիտության շաբաթվա» անցկացմանը: Նա գոհունակությամբ փաստել է, որ մեդիագրագիտության վերաբերյալ հմտություններն արդեն ներառված են Տավուշի մարզի դպրոցներում փորձարկվող հանրակրթության առարկայական չափորոշիչներում:
«Մեր ակնկալիքն է, որ հետագայում այդ դպրոցների շրջանավարտները կլինեն շատ ավելի մեդիագրագետ, քանի որ թե՛ քովիդի հետևանքով իրականացված հեռավար ուսուցումը, թե՛ պատերազմը ցույց տվեցին՝ ինչ կարևոր են տեղեկատվական և թվային գրագիտությունը, ապատեղեկատվությունը և կեղծ լուրերի զանազանումը»,- ասել է նախարարի տեղակալը՝ շեշտելով, որ այդ նպատակով երիտասարդության ոլորտում ևս իրականացվում են կարևոր և թիրախային ծրագրեր:
Արթուր Մարտիրոսյանը կարևորել է, որ ծրագրի շրջանակում երիտասարդները ձեռք են բերում համապատասխան գիտելիքներ, իրենց համայնքներում դառնում են «մեդիագրագիտության դեսպաններ»:
«Ուրախ կլինենք, որ նմանօրինակ նախաձեռնությունները շարունակական լինեն և ընդգրկեն ոչ միայն ֆորմալ կրթությունը, այլև կրթությունից դուրս մնացած երիտասարդներին: 21-րդ դարում գործընթացները շատ արագ են զարգանում, և շատ հմտություններ պետք է ձեռք բերել լրացուցիչ և շարունակական կրթության շնորհիվ ու անընդհատ ինքնակատարելագործվել»,- նշել է փոխնախարարը՝ գոհունակություն հայտնելով, որ ծրագիրը թիրախավորել է հենց սահմանամերձ համայնքների երիտասարդներին:
Միջոցառման մասնակիցներին ողջունել են նաև ԿԳՄՍ նախարարության երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Գոհար Մամիկոնյանը և «Հայ առաջադեմ երիտասարդություն» հասարակական կազմակերպության նախագահ Գրիգորի Երիցյանը: Վերջինս կարևորել է, որ ծրագիրն իրականացվում է պետական, միջազգային և տեղական կազմակերպությունների համագործակցության շնորհիվ:
«Կարծում եմ, որ միջսեկտորալ համագործակցությունը երիտասարդության ոլորտի զարգացման համար լավագույն տարբերակն է: Այս մեկ շաբաթվա ընթացքում ծրագրի մասնակիցները ոլորտի լավագույն մասնագետների օգնությամբ ձեռք են բերել մի շարք հմտություններ, որպեսզի դրանք հետագայում փոխանցեն իրենց համայնքներին»,- նշել է Գրիգորի Երիցյանը՝ հավելելով, որ ծրագրին մասնակցելու համար ստացվել են բազմաթիվ դիմումներ, սակայն դրա հետագա ընթացքին կմասնակցեն առաջին փուլը հաղթահարած հայտատուները: Նրա խոսքով՝ ծրագիրը Եվրոպական երիտասարդական հիմնադրամի աջակցությամբ կշարունակվի ևս 6 ամիս, այնուհետև կկրի շարունակական բնույթ:
Ծրագրի համակարգող Նելլի Փայտյանի խոսքով՝ երիտասարդները մասնակցել են մեդիագրագիտության, փաստերի ստուգման, կիբերանվտանգության և անձնական տվյալների պաշտպանության, թվային մարքեթինգի և սոցիալական արշավների կազմակերպման, փոդքաստների և աուդիոձայնագրությունների ստեղծման դասընթացներին, ստացել տեսական և գործնական գիտելիքներ: Հանրային ռադիոյի հետ ակնկալվում է համագործակցություն, որի շրջանակում երիտասարդները եթերում կբարձրաձայնեն իրենց համայնքների հիմնախնդիրները և դրանց հնարավոր լուծումները:
Միջոցառման ընթացքում դասընթացի մասնակից երիտասարդները կիսվել են իրենց տպավորություններով, գիտելիքներով և փորձով:
Հանդիպման ավարտին ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը հավաստագրեր է հանձնել դասընթացի մասնակիցներին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ