«Հայ առաջադեմ երիտասարդություն» ՀԿ-ն ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության և Եվրոպական երիտասարդական հիմնադրամի աջակցությամբ իրականացնում է «Եղի՛ր տեղեկացված. մեդիագրագիտության, թվային գրագիտության և կիբերգրագիտության խթանում՝ Տավուշի, Գեղարքունիքի և Սյունիքի երիտասարդների շրջանում» ծրագիրը։ Ծրագրի առաջին փուլը՝ «Մեդիագրագիտության դեսպանները» մեկշաբաթյա դասընթացը, նոյեմբերի 5-ից 12-ը տեղի է ունենում Երևանում։
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությունում նոյեմբերի 11-ին հյուրընկալվել են դասընթացի՝ Տավուշի, Գեղարքունիքի, Սյունիքի մարզերի 20 մասնակիցները, որոնք դիմել են ծրագրին և հաջողությամբ հաղթահարել առաջին փուլը:
Դասընթացի մասնակիցներին ողջունել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը՝ նշելով, որ նախարարությունը մեդիագրագիտության թեմայով իրականացնում է տարբեր ծրագրեր, աջակցում «Մեդիագրագիտության շաբաթվա» անցկացմանը: Նա գոհունակությամբ փաստել է, որ մեդիագրագիտության վերաբերյալ հմտություններն արդեն ներառված են Տավուշի մարզի դպրոցներում փորձարկվող հանրակրթության առարկայական չափորոշիչներում:
«Մեր ակնկալիքն է, որ հետագայում այդ դպրոցների շրջանավարտները կլինեն շատ ավելի մեդիագրագետ, քանի որ թե՛ քովիդի հետևանքով իրականացված հեռավար ուսուցումը, թե՛ պատերազմը ցույց տվեցին՝ ինչ կարևոր են տեղեկատվական և թվային գրագիտությունը, ապատեղեկատվությունը և կեղծ լուրերի զանազանումը»,- ասել է նախարարի տեղակալը՝ շեշտելով, որ այդ նպատակով երիտասարդության ոլորտում ևս իրականացվում են կարևոր և թիրախային ծրագրեր:
Արթուր Մարտիրոսյանը կարևորել է, որ ծրագրի շրջանակում երիտասարդները ձեռք են բերում համապատասխան գիտելիքներ, իրենց համայնքներում դառնում են «մեդիագրագիտության դեսպաններ»:
«Ուրախ կլինենք, որ նմանօրինակ նախաձեռնությունները շարունակական լինեն և ընդգրկեն ոչ միայն ֆորմալ կրթությունը, այլև կրթությունից դուրս մնացած երիտասարդներին: 21-րդ դարում գործընթացները շատ արագ են զարգանում, և շատ հմտություններ պետք է ձեռք բերել լրացուցիչ և շարունակական կրթության շնորհիվ ու անընդհատ ինքնակատարելագործվել»,- նշել է փոխնախարարը՝ գոհունակություն հայտնելով, որ ծրագիրը թիրախավորել է հենց սահմանամերձ համայնքների երիտասարդներին:
Միջոցառման մասնակիցներին ողջունել են նաև ԿԳՄՍ նախարարության երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Գոհար Մամիկոնյանը և «Հայ առաջադեմ երիտասարդություն» հասարակական կազմակերպության նախագահ Գրիգորի Երիցյանը: Վերջինս կարևորել է, որ ծրագիրն իրականացվում է պետական, միջազգային և տեղական կազմակերպությունների համագործակցության շնորհիվ:
«Կարծում եմ, որ միջսեկտորալ համագործակցությունը երիտասարդության ոլորտի զարգացման համար լավագույն տարբերակն է: Այս մեկ շաբաթվա ընթացքում ծրագրի մասնակիցները ոլորտի լավագույն մասնագետների օգնությամբ ձեռք են բերել մի շարք հմտություններ, որպեսզի դրանք հետագայում փոխանցեն իրենց համայնքներին»,- նշել է Գրիգորի Երիցյանը՝ հավելելով, որ ծրագրին մասնակցելու համար ստացվել են բազմաթիվ դիմումներ, սակայն դրա հետագա ընթացքին կմասնակցեն առաջին փուլը հաղթահարած հայտատուները: Նրա խոսքով՝ ծրագիրը Եվրոպական երիտասարդական հիմնադրամի աջակցությամբ կշարունակվի ևս 6 ամիս, այնուհետև կկրի շարունակական բնույթ:
Ծրագրի համակարգող Նելլի Փայտյանի խոսքով՝ երիտասարդները մասնակցել են մեդիագրագիտության, փաստերի ստուգման, կիբերանվտանգության և անձնական տվյալների պաշտպանության, թվային մարքեթինգի և սոցիալական արշավների կազմակերպման, փոդքաստների և աուդիոձայնագրությունների ստեղծման դասընթացներին, ստացել տեսական և գործնական գիտելիքներ: Հանրային ռադիոյի հետ ակնկալվում է համագործակցություն, որի շրջանակում երիտասարդները եթերում կբարձրաձայնեն իրենց համայնքների հիմնախնդիրները և դրանց հնարավոր լուծումները:
Միջոցառման ընթացքում դասընթացի մասնակից երիտասարդները կիսվել են իրենց տպավորություններով, գիտելիքներով և փորձով:
Հանդիպման ավարտին ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը հավաստագրեր է հանձնել դասընթացի մասնակիցներին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ