Երևանի «Գյոթե» կենտրոնում տեղի է ունեցել Եվրոպական միության աջակցությամբ կազմակերպվող «ԵՄ-ն՝ հանուն մշակույթի» (EU4Culture) ծրագրի շրջանակում համայնքային մշակութային ռազմավարության մշակման համար Հայաստանից ընտրված 3 քաղաքների պաշտոնական ազդարարման և մրցանակների հանձնման արարողությունը:
Միջոցառմանը ողջույնի խոսքով հանդես են եկել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը և Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության դեսպան Անդրեա Վիկտորինը:
EU4Culture-ը քառամյա ծրագիր է, որը ֆինանսավորվում է Եվրոպական միության կողմից, աջակցում է մշակույթի ոլորտին՝ կենտրոնանալով Արևելյան գործընկերության երկրների մարզային քաղաքների վրա: Դրամաշնորհային հայտերի մրցույթը մեկնարկել է 2021 թվականի մայիսին և կգործի մինչև 2024 թվականի դեկտեմբերը: Ընտրված երեք քաղաքները՝ Սևանը, Չարենցավանը և Իջևանը, կստանան 30.000 եվրո դրամաշնորհ՝ մշակույթի զարգացման ռազմավարություն մշակելու համար, այնուհետև կընտրվի լավագույն ՏԻՄ մշակութային ռազմավարությունը՝ 300.000 եվրո գումարով տվյալ համայնքում այն իրականացնելու համար:
EU4Culture-ի նպատակն է նպաստել մշակույթի դերի՝ որպես տարածաշրջանում աճի և սոցիալական զարգացման շարժիչ ուժի բարձրացմանը, օգնել մարզային քաղաքներին՝ մշակույթի միջոցով խթանելու տնտեսությունը, հզորացնել մշակութային և ստեղծագործական կապերը:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է ներկաներին՝ կարևորելով Հայաստանում Eu4Culture ծրագրի իրականացումը տարածքային համաչափ զարգացման շրջանակում մարզերում մշակութային կյանքի և մշակութաստեղծ գործունեության ակտիվացման, մշակութային արտադրանքը համայնքների բնակիչներին մատուցելու և նրանց՝ մշակութային արտադրանքի ստեղծման մեջ ներգրավման տեսանկյունից՝ այդ առումով ընդգծելով ՏԻՄ դերակատարությունը. «Ես ուզում եմ կարևորել «ԵՄ-ն՝ հանուն մշակույթի» ծրագիրը. այն առանձնանում է նրանով, որ շեշտադրում է ՏԻՄ-երի հատուկ դերակատարությունը՝ իրենց համայնքներում և հարակից բնակավայրերում մշակութային կյանքի աշխուժացման առումով»:
Փոխնախարարը որպես առանձնահատկություն է ընդգծել ծրագրի մրցակցային բնույթը. «Վստահ եմ, որ առողջ մրցակցության պայմաններում մենք, բացի երեք քաղաքներում մշակութային ռազմավարություն ունենալուց, կապահովենք ՏԻՄ մշակութային ռազմավարության օրինակ, որը կարող է նախատիպային լինել ՀՀ այլ համայնքների համար: Մշակույթի զարգացման ռազմավարության առկայությունը կնպաստի տվյալ համայնքի ստեղծագործական կարողությունների լիարժեք արտահայտման և իրացման համար բարենպաստ միջավայրի, մշակութային կյանքին հանրային լայն մասնակցության ապահովմանը, մշակույթի և կրթության կապի խթանմանը, մշակույթի մոնետիզացիային, որը, ի թիվս այլ հարցերի, կբարձրացնի տվյալ համայնքների զբոսաշրջային գրավչությունը»:
Փոխնախարարի խոսքով՝ Արևելյան գործընկերության առնվազն 5 երկրներում ծրագրի ընդգրկվածությունը ճանաչողական այցերի, փորձի փոխանակման, միջազգային համագործակցության և մշակութային երկխոսության աշխուժացման հնարավորություն կտա:
Նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը շնորհակալություն է հայտնել գործընկերներին ծրագրին աջակցելու համար, շնորհավորել է ընտրված համայնքներին և ԿԳՄՍ-ի անունից վերահաստատել է ՏԻՄ-ների կողմից իրականացվող մշակութային ռազմավարության մշակմանը և իրականացմանը շարունակական աջակցություն ցուցաբերելու պատրաստակամությունը:
Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության դեսպան Անդրեա Վիկտորինը շնորհավորել է մասնակիցներին և ընդգծել, որ հենց մշակույթն է տնտեսության զարգացման շարժիչ ուժը, և պետք է համադրել մշակույթը ստեղծարար արդյունաբերության հետ: Ա. Վիկտորինը հաջողություն է մաղթել ընտրված քաղաքներին. «Դո՛ւք պետք է որոշեք, թե ինչ տեսլականով եք ուզում զարգացնել ձեր մշակույթը: Այս ծրագիրը կխթանի ամբողջ երկրի մշակութային ռազմավարության զարգացումը»:
«ԵՄ-ն՝ հանուն մշակույթի» ծրագրի ընդհանուր համակարգող Անատոլի Բայֆերթը, ծրագրային կոնսորցիումում Հայաստանի մասով աշխատանքները համակարգող, Երևանում ‹‹Գյոթե›› կենտրոնի ղեկավար Նաթիա Միքելաձե-Բախսոլիանին, Հայաստանում ծրագրի ազգային համակարգող Մարինե Կարոյանը ևս իրենց խոսքում կարևորել են ծրագիրը՝ ներկայացնելով դրա ընդհանուր նկարագիրը, ընտրության գործընթացն ու հետագա քայլերը:
Ընտրված քաղաքների ներկայացուցիչները նշել են իրենց ոգևորվածության մասին և վստահեցրել, որ համագործակցաբար, մշակութային ծրագրերի միջոցով զգալի արդյունքի կհասնեն տնտեսական զարգացման խթանման գործում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ