ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կարգազանցությունից մինչև ընկերություն

Հունվարի 24, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

    4-րդ «ա» դասարանում իրարանցում էր: Արդեն որերոդ անգամ աշակերտական վարքականոնը խախտել է Արմանը: Դասարանի բոլոր աշակերտներն առանձին-առանձին շտապում են պարսավել նրան դասվարի` Գ. Հարությունյանի մոտ:

     Ինչ փույթ, միևնույն է նա «անկարգի» համբավ ունի:

    Վաստակաշատ դասվարը փորձում  է խնդիրը շտկել  աշակերտական խորհրդի միջոցով:

    Տարիքային հոգեբանությունն օգնության հասավ` հասկանալու Արմանի օրվա տրամադրությունը, ներքին անբավարարության հիմքերը...

    Նա <<Երեխաների խնամքի և պաշտպանության հաստատության>> սան է :

          Մեկ շաբաթ անց դարձյալ աշակերտական խորհուրդը հրավիրվեց 4-րդ <<ա>> դասարան:

          Դասարանի կոլեկտիվն` Արմանի դասընկերներն, իրենց նախաձեռնությամբ, փոքրիկ ներդրումներով

       խնջույք են կազմակերպել երկար դասամիջոցին:

 _ Արմանը դարձավ իմ ամենալավ ընկերը,- ասաց Գոռը փրփրագմփիկը ձեռքին:

_ Դու փոքրիկ ես, սակայն մեծ երազներ ունես,

    Ծովի աչքեր ունես, այնպես զվարթ,

    Ուր էլ գնաս կյանքում, որ երկնքի տակ էլ լինես,

    Ցանկանում եմ լինես իսկական մարդ,- արտասանեց դասընկերուհի Լիան:

 Հետաքրքիր է, մեկ շաբաթը շա՞տ է, թե՞ քիչ Իսկական մարդ դառնալու համար...

 

Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի ԱԽ

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…