Կառավարության այսօրվա որոշմամբ՝ ըստ մարզերի բաշխվել են ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման համար հատկացված պետական միջոցները` վերաբաշխում կատարելով ԿԳՄՍ նախարարության այս տարվա բյուջեում:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը կառավարության նիստում զեկուցել է, որ հատկացված միջոցները նախատեսված են կամավոր ատեստավորման արդյունքում 70 տոկոսից բարձր արդյունքներ ապահոված ուսուցիչներին հոկտեմբեր, նոյեմբեր և դեկտեմբեր ամիսներին հավելավճար տալու համար: Նախարարը նշել է, որ 30-50 տոկոս հավելավճարներն ուսուցիչները ստանալու են 5 տարվա ընթացքում. համապատասխան միջոցները գալիք տարվա պետական բյուջեի նախագծում նախատեսված են:
Վահրամ Դումանյանը հիշեցրել է, որ 2021 թվականի սեպտեմբերին անցկացվել է սեփական նախաձեռնությամբ, կամավոր ատեստավորվող ուսուցիչների առարկայական գիտելիքների ստուգում 7-12-րդ դասարաններում դասավանդող «Հայոց լեզու և գրականություն», «Հայոց պատմություն», «Հանրահաշիվ», «Երկրաչափություն», «Ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն» և «Աշխարհագրություն» առարկաների ուսուցիչների համար:
Հայտ ներկայացրած 1372 ուսուցիչներից առարկայական գիտելիքի ստուգմանը մասնակցել է 996 ուսուցիչ, որից 478-ը կստանա հավելավճար: 2022 թվականին կամավոր ատեստավորման գործընթաց կկազմակերպվի 5-12-րդ դասարաններում դասավանդող բոլոր առարկաների ուսուցիչների համար: Ակնկալվում է, որ գալիք տարի ատեստավորման արդյունքում հավելավճար կստանա ավելի քան 5000 ուսուցիչ:
«2022 թվականի ՀՀ պետական բյուջեի նախագծում այդ նպատակով նախատեսվել է 1,3 մլրդ դրամ գումար»,- տեղեկացրել է նախարարը:
Գումար է հատկացվել Գեղարքունիքի մարզի դպրոցներին
Կառավարության հաստատած նախագծով՝ 254 մլն դրամ գումար է հատկացվել ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի դպրոցներին` դպրոցական ճաշարանների նորոգման և գույքով ապահովման նպատակով: Մարզում դպրոցական սննդի ծրագիրը փոխանցվել է ՀՀ պետական բյուջեի հանձնառությանը: Գեղարքունիքի մարզի ավելի քան երկու տասնյակ դպրոց խոհանոցային տարածքների, տանիքների վերանորոգման և անհրաժեշտ գույքի ձեռքբերման խնդիրներ ունի, որոնք լուծում կստանան: Բացի պետական բյուջեի ֆինանսավորումից՝ աշխատանքների իրականացմանը կաջակցի նաև ՄԱԿ Պարենի համաշխարհային ծրագիրը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ