Կառավարության այսօրվա որոշմամբ՝ ըստ մարզերի բաշխվել են ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման համար հատկացված պետական միջոցները` վերաբաշխում կատարելով ԿԳՄՍ նախարարության այս տարվա բյուջեում:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը կառավարության նիստում զեկուցել է, որ հատկացված միջոցները նախատեսված են կամավոր ատեստավորման արդյունքում 70 տոկոսից բարձր արդյունքներ ապահոված ուսուցիչներին հոկտեմբեր, նոյեմբեր և դեկտեմբեր ամիսներին հավելավճար տալու համար: Նախարարը նշել է, որ 30-50 տոկոս հավելավճարներն ուսուցիչները ստանալու են 5 տարվա ընթացքում. համապատասխան միջոցները գալիք տարվա պետական բյուջեի նախագծում նախատեսված են:
Վահրամ Դումանյանը հիշեցրել է, որ 2021 թվականի սեպտեմբերին անցկացվել է սեփական նախաձեռնությամբ, կամավոր ատեստավորվող ուսուցիչների առարկայական գիտելիքների ստուգում 7-12-րդ դասարաններում դասավանդող «Հայոց լեզու և գրականություն», «Հայոց պատմություն», «Հանրահաշիվ», «Երկրաչափություն», «Ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն» և «Աշխարհագրություն» առարկաների ուսուցիչների համար:
Հայտ ներկայացրած 1372 ուսուցիչներից առարկայական գիտելիքի ստուգմանը մասնակցել է 996 ուսուցիչ, որից 478-ը կստանա հավելավճար: 2022 թվականին կամավոր ատեստավորման գործընթաց կկազմակերպվի 5-12-րդ դասարաններում դասավանդող բոլոր առարկաների ուսուցիչների համար: Ակնկալվում է, որ գալիք տարի ատեստավորման արդյունքում հավելավճար կստանա ավելի քան 5000 ուսուցիչ:
«2022 թվականի ՀՀ պետական բյուջեի նախագծում այդ նպատակով նախատեսվել է 1,3 մլրդ դրամ գումար»,- տեղեկացրել է նախարարը:
Գումար է հատկացվել Գեղարքունիքի մարզի դպրոցներին
Կառավարության հաստատած նախագծով՝ 254 մլն դրամ գումար է հատկացվել ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի դպրոցներին` դպրոցական ճաշարանների նորոգման և գույքով ապահովման նպատակով: Մարզում դպրոցական սննդի ծրագիրը փոխանցվել է ՀՀ պետական բյուջեի հանձնառությանը: Գեղարքունիքի մարզի ավելի քան երկու տասնյակ դպրոց խոհանոցային տարածքների, տանիքների վերանորոգման և անհրաժեշտ գույքի ձեռքբերման խնդիրներ ունի, որոնք լուծում կստանան: Բացի պետական բյուջեի ֆինանսավորումից՝ աշխատանքների իրականացմանը կաջակցի նաև ՄԱԿ Պարենի համաշխարհային ծրագիրը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ