Հայաստանի ազգային պատկերասրահում տեղի է ունեցել «Մեկ օր Պոմպեյում» ծավալուն ցուցադրության բացման հանդիսավոր արարողությունը:
Միջոցառմանը ներկա են եղել ՀՀ ԱԺ նախագահ Ալեն Սիմոնյանը, ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը, նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը, Հայաստանի Հանրապետությունում Իտալիայի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Ալֆոնսո դի Ռիզոն, դեսպանության բարձրաստիճան ներկայացուցիչներ:
Հայաստանում Իտալիայի մշակույթի շաբաթվա շրջանակում անցկացվող ցուցահանդեսը կազմակերպվել է ՀՀ-ում Իտալիայի դեսպանության, Պոմպեյի հնագիտական արգելոցի ու Հայաստանի ազգային պատկերասրահ համագործակցությամբ և «Glocal Project Consulting» ընկերության աջակցությամբ: «Մեկ օր Պոմպեյում» խորագրով ցուցահանդեսը, ի թիվս այլ նախագծերի, Հայաստանի հանրությանը իտալական պատմության, բարձրարժեք արվեստի ու մշակույթի հարուստ ժառանգությանը հաղորդակից լինելու բացառիկ հնարավորություն է տալիս:
Ցուցահանդեսն ընդգրկում է մ.թ. 79 թվականին Վեզուվի ժայթքման հետևանքով կործանված հռոմեական քաղաքի առօրյան, նիստուկացը, բարքերն ու սովորույթներն արտացոլող կենցաղային իրեր, մարմարե ու բրոնզե արձանիկներ, ոսկե, արծաթե նրբագեղ զարդեր, որմնանկարների բեկորներ և եզակի այլ նմուշներ՝ պատկերացում տալով երբեմնի ծաղկուն քաղաքի կյանքի մասին:
Հայաստանի ազգային պատկերասրահի տնօրեն Մարինա Հակոբյանը ողջունել է հյուրերին, համագործակցության համար շնորհակալություն հայտնել գործընկերներին՝ ի դեմս դեսպան Ալֆոնսո դի Ռիզոյի, և տեղեկացրել, որ հին հռոմեական քաղաքի բարքերն ու նիստուկացը ներկայացվելու է ավելի քան 100 ցուցանմուշով:
«Սա ցուցադրություն է ոչ թե Պոմպեյ քաղաքի վախճանի ու կործանման, այլ կյանքի վերակերտման մասին»,- ընդգծել է Մարինա Հակոբյանը:
ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը ևս հանդես է եկել ողջույնի խոսքով՝ կարևորելով երկու երկրների՝ Հայաստանի և Իտալիայի՝ դարերի պատմություն ունեցող մշակութային համագործակցությունը:
«Վստահ եմ, որ Հայաստանում Իտալիայի մշակույթի շաբաթը և «Մեկ օր Պոմպեյում» ցուցահանդեսը նոր սկիզբ կհանդիսանան հայ-իտալական մշակութային կապերի ընդլայնման և զարգացման համար՝ օգնելով մեզ բացահայտել մեր երկու բարեկամական ազգերի միջև նմանությունները:
Թո՛ւյլ տվեք անձամբ իմ և Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության անունից շնորհակալություն հայտնել ՀՀ-ում Իտալիայի Հանրապետության դեսպանությանը՝ ի դեմս արտակարգ և լիազոր դեսպան պարոն Ալֆոնսո դի Ռիզոյի, և հույս հայտնել, որ մեր հետագա համագործակցությունը կշարունակի իր կայուն զարգացումը և տարեցտարի էլ ավելի կամրապնդվի ու կզարգանա»,- ասել է նախարարը:
Ըստ Հայաստանի Հանրապետությունում Իտալիայի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Ալֆոնսո դի Ռիզոյի՝ իտալական մշակույթի շաբաթը Հայաստանում նշանավորելու ավելի լավ տարբերակ դժվար էր գտնել, բայց սա միայն սկիզբն է:
«Պոմպեյը դարձավ ողբերգության հոմանիշ, բայց նաև պատուհան բացեց դեպի հին աշխարհ: Հրաբխային ապարների վերմակը ծածկեց այն ամենը, ինչն այսօր պահպանվել է, և այս ցուցադրությունը եզակի հնարավորություն է՝ ծանոթանալու ոչինչ չկասկածող հռոմեացիների կյանքին հենց ողբերգության նախօրեին»,-եզրափակել է դեսպանը և շնորհակալություն հայտնել կողմերին ցուցադրությունը կյանքի կոչելու համար:
Պաշտոնական բացումից հետո պաշտոնատար անձինք և այցելուները շրջել են ցուցասրահներում և ծանոթացել գտածոներին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ