«Հայաստան» մարզական միության մարզադահլիճում ավարտվել են Հանրապետական ուսանողական 22-րդ մարզական խաղերի ծրագրով սեղանի թենիսի տղաների և աղջիկների մրցումները:
Մարզական խաղերին մասնակցել է 15 բարձրագույն ուսումնական հաստատության թիմ՝ շուրջ 100 մասնակցով:
Աղջիկների թիմային պայքարում հաղթող է դարձել Երևանի պետական համալսարանի թիմը։ Երկրորդ լավագույն արդյունքը ցույց է տվել Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի պետական ինստիտուտի թիմը, իսկ եռյակը եզրափակել է Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական համալսարանի թիմը։
Տղաների թիմային պայքարում առաջին հորիզոնականը զբաղեցրել է Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի պետական ինստիտուտի թիմը, երկրորդ տեղը գրավել է Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանի թիմը, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել են Երևանի պետական համալսարանի ուսանողները։
Աղջիկների անհատական պայքարում հաղթողի կոչումը նվաճել է Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի պետական ինստիտուտի ուսանողուհի Մարինա Գալստյանը։ Երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Էլեն Բախչաջյանը Երևանի պետական համալսարանից, իսկ երրորդ տեղը գրավել է Յանա Պետրոսյանը (Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան)։
Տղաների անհատական պայքարում առաջին հորիզոնականը զբաղեցրել է Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի պետական ինստիտուտի ուսանող Արամ Անտոնյանը։ Երկրորդ տեղն է գրավել Դավիթ Վարդանյանը՝ Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանից, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Ռազմիկ Մկրտչյանը՝ Երևանի պետական համալսարանից։
Թիմային հաշվարկով առաջին հորիզոնականը զբաղեցրել է Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի պետական ինստիտուտը (180 միավոր), երկրորդ տեղում Երևանի պետական համալսարանն է (160 միավոր), իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանը (130 միավոր):
1-ին, 2-րդ և 3-րդ տեղեր գրաված բուհերը, ուսանողները և ուսանողուհիները պարգևատրվել են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության հավաստագրերով, գավաթներով և մեդալներով:
Հանրապետական ուսանողական 22-րդ մարզական խաղերի ծրագրով առաջիկայում կանցկացվեն բասկետբոլի և վոլեյբոլի մրցումները։
Բասկետբոլի մրցումները կանցկացվեն նոյեմբերի 30-ից դեկտեմբերի 6-ը Երևանի պետական համալսարանի և Հայ-ռուսական համալսարանի մարզահամալիրներում, իսկ վոլեյբոլի մրցումները՝ դեկտեմբերի 2-ից 7-ը Երևանի պետական համալսարանի մարզահամալիրում և Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի մարզադահլիճում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ