ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը նոյեմբերի 24-ին մասնակցել է Սլովենիայի նախագահության կազմակերպած «Երիտասարդության դերը ժողովրդավարության գործընթացներում» խորագրով Արևելյան գործընկերության 5-րդ երիտասարդական առցանց ֆորումին:
Ողջունելով ֆորումի մասնակիցներին՝ Արթուր Մարտիրոսյանը նշել է, որ այն լավագույն հարթակ է՝ երիտասարդությանը վերարժևորելու, նրանց առանցքային դերը վերահաստատելու, Արևելյան գործընկերության անդամ երկրների երիտասարդությանը հուզող հարցերը վերհանելու, ընդհանրություններն ու տարբերությունները գտնելու, ինչպես նաև ժողովրդավարական գործընթացներում երիտասարդների մասնակցայնության աստիճանը բարձրացնելու ուղիներ գտնելու տեսանկյունից։
«Հարգանք մարդու արժանապատվության, մարդու իրավունքների և համընդհանուր ազատությունների նկատմամբ, ժողովրդավարություն, ազատություն, հավասարություն և օրենքի գերակայություն. սրանք են այն հիմնարար արժեքները և սկզբունքները, որոնց վրա խարսխված են եվրոպական քաղաքակրթությունը, Եվրախորհրդի և Եվրամիության վարած քաղաքականությունը, ֆորումի մասնակիցների գործունեության արժեքային հենքն ու ուղենիշները։ Անվիճարկելի է այն իրողությունը, որ երիտասարդությունը՝ որպես հասարակության առավել ակտիվ հատված և փոփոխությունների հիմնական լոկոմոտիվ, առանցքային դեր ունի այս արժեքների և ժողովրդավարության պահպանման, ամրապնդման և տարածման գործում։ Ուստի, յուրաքանչյուր երկրի առաջնահերթ անելիքներից են երիտասարդության ներուժի բացահայտումը, զարգացումն ու իրացումը»,- նշել է նախարարի տեղակալը:
Արթուր Մարտիրոսյանի խոսքով՝ ՀՀ կառավարության 2021-2026 թվականների ծրագրում փաստացի ամրագրված է այն դրույթը, որ ժողովրդավարության սկզբունքները, օրենքի և իրավունքի, փոխադարձ հարգանքի ամրապնդումը և պահպանումը Կառավարության առաջնահերթություններից են, ինչպես նաև սահմանված են երիտասարդության ոլորտում գործադիրի քաղաքականության առաջնահերթ քայլերն ու խնդիրները։ Ըստ նախարարի տեղակալի՝ այդ նույն ծրագրում երիտասարդությունը դիտարկվում է որպես առանձին կարևոր օղակ։
«Հաշվի առնելով մեր երկրի փորձը և դրական միտումները՝ ես լիովին հավատացած եմ, որ այս դինամիկ փոփոխվող աշխարհում ժողովրդավարական արժեքների պահպանումն ամուր հիմքերի վրա կդրվի, եթե ստեղծենք նպաստավոր դաշտ, որպեսզի երիտասարդությունը դառնա ժողովրդավարության և եվրոպական արժեքների պահպանման ակտիվ մասնակից: Այս հարցում թերևս ամենագլխավորը երիտասարդների համար զարգացման ու ինքնաիրացման միջավայրի ձևավորման գործում հենց նրանց նեգրավելն ու գործընթացներին մասնակցային դարձնելն է»,-նշել է փոխնախարարը՝ վստահություն հայտնելով, որ ֆորումի ընթացքում հնչած գաղափարները և մտքերը թույլ կտան նոր ծրագրեր մշակել՝ ի բարօրություն երիտասարդների։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ