Տավուշի մարզի մի քանի համայնքների դպրոցներում մեկնարկել ենն մասնագիտական կողմնորոշման դասընթացներ միջին և ավագ դասարանների սովորողների համար: Դասընթացների նպատակն է երեխային ծանոթացնել մասնագիտական կողմնորոշման նպատակներին, ուղղորդել նրան մասնագիտության ընտրության գործընթացում և աջակցել նրան՝ ճանաչելու սեփական կարողությունները ապագայում իր կենսագործունեությունը կազմակերպելու և անհոգ ապրելու համար, ինչպես նաև կողմնորոշվել ներկա աշխատաշուկայում տարբեր մասնագիտությունների ընտրության հարցում: Նախքան դասընթացների կազմակերպումը հանրակրթական դպրոցներում, Մասնագիտական կողմնորոշման մեթոդական կենտրոնի կողմից իրականացվել է Սևքար, Իջևան, Պառավաքար, Ազատամուտ և Բերդ համայնքների ուսուցիչների և ուսումնադաստիրակչական գծով պատասխանատուների, մասնագետների վերապատրաստում: Վերապատրաստման ընթացքում դպրոցների աշխատակիցները ծանոթացել են Հայաստանում կարիերայի ուղղորդման համակարգի առկա վիճակին և զարգացման հեռանկարներին, մասնագիտական կողմնորոշման մոդելին, գործընթացին և փուլերին, ՀՀ կրթական համակարգին և աշակերտների հետ մասնսագիտական կողմնորոշման ուղղությամբ աշխատանքի սկզբունքներին ու մեթոդներին, ինչպես նաև կյանքի ընթացքում կարիերայի պլանավորման խնդիրներին, մշակեցին դասընթացի պլաններ: Վերապատրաստումից հետո մասնագետները ամեն ամիս անց են կացնում դասընթացներ 8-11-րդ դասարաններում:
Բերդ համայնքի թիվ 3 հիմնական դպրոցում անցկացվեց մասնագիտական կողմնորոշման դասընթաց 9-րդ դասարանում «Ինչու ընտրել մասնագիտություն և մասնագիտության ընտրության գործոնները» թեմայով , որը վարեց դասարանի ղեկավար Էլյա Ծատուրյանը: Որպես առաջին դասընթացի մասնակցություն, դրևորվեց բավականին հետաքրքրություն երեխաների կողմից. Ներկա էին նաև հասարակական կազմակերպությունների, գործընկեր Վորլդ Վիժն Հայաստանի ներկայացուցիչներ, տնօրինությունը և ուսուցիչներ: Դասընթացը բավականին լավ էր կազմակերպված, հագեցած էր տեսական , գործնական աշխատանքներով, որոնց նպատակն էր երեխաներին ծանոթացնել մասնագիտության ընտրության կարևորությունը որոշակի տարիքում և ձևավորել հետաքրքրություն մասնագիտական կողմնորոշման հանդեպ, ստանալ գիտելիքներ մասնագիտության ընտրության գործոնների ու բաղադրիչների վերաբերյալ: Դասընթացի մասնակիցներից 14 -ամյա Նունեն կարևորում է իր մասնակցությունը, նշելով.«Մասնագիտություն ընտրելիս պետք է այն սիրել և գիտակցել, թե որքանով է այն համապատասխան ներկա պահանջներին»: Առաջին դասընթացներ են նաև անցկացվել Պառավաքար համայնքի միջնակարգ դպրոցում ( ուսուցչուհի Շ. Ջուլհակյան) Սևքարի միջնակարգ դպրոցում ( ուսուցիչներ՝ Ա.Ամիրջանյան, Կ.Ծովանյան, Պ.Հովսեփյան):
Տավուշի մարզի Բերդ, Սևքար, Ազատամուտ և Պառավաքար համայնքների և Իջևանի թիվ 1 հիմնական դպրոցներում մասնագիտական կողմնորոշման ծրագիրն իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության աջակցությամբ՝ Մասնագիտական կողմնորոշման մեթոդական կենտրոնի և նշյալ դպրոցների հետ համագործակցությամբ:
ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ