ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության ու Ֆրանսիայի հայկական հիմնադրամի միջև այսօր կնքվել է ագրոտնտեսական կրթության, մասնագիտական ուսուցման և գիտելիքների տարածման բնագավառում համագործակցության մասին փոխըմբռնման հուշագիր:
Հուշագիրը ստորագրել են ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը և Ֆրանսիայի հայկական հիմնադրամի նախագահ Պետրոս Թերզյանը: Միջոցառմանը ներկա է գտնվել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը:
Ողջունելով ներկաներին՝ նախարար Վահրամ Դումանյանը շեշտել է, որ հուշագրով նախատեսված գործընթացները Տավուշի տարածաշրջանային պետական քոլեջին իրապես նոր բովանդակություն կհաղորդեն:
«ՀՀ կառավարության ծրագրում կարևորվում է ՄԿՈԻ ոլորտը, հատկապես՝ դուալ կրթության ներդրումը: Այդ ոլորտում նախատեսվում են բարեփոխումներ՝ կրթություն-արտադրություն կապն էլ ավելի ամրապնդելու և դրանք փոխլրացնելու նպատակով: Մենք ակնկալում ենք, որ մեր ֆրանսահայ բարեկամները ֆրանսիական առաջատար փորձը և մշակույթը կներմուծեն գյուղատնտեսական կրթության ոլորտում, որը ՀՀ գերակա ուղղություններից է: Հատկապես սահմանամերձ Տավուշի մարզում այդ մշակույթը վստահաբար նոր շունչ կհաղորդի ողջ մարզի երիտասարդներին»,- շեշտել է նախարար Վահրամ Դումանյանը:
Նա ընդգծել է, որ Ֆրանսիայի հայկական հիմնադրամը նմանօրինակ փորձ ունեցել է Շուշիի «Եզնիկ Մոզյան» արհեստագործական ուսումնարանի հիմնադրմամբ, և ուրախությամբ փաստել, որ այդ փորձը ներկայում ներդրվում է Տավուշի տարածաշրջանային պետական քոլեջում:
Ֆրանսիայի հայկական հիմնադրամի նախագահ Պետրոս Թերզյանն իր հերթին նշել է, որ հիմնադրամի գործունեության երկու կարևոր ուղղություններն են գյուղատնտեսությունը և կրթությունը:
«Մենք ունեցանք լավ փորձ Շուշիի «Եզնիկ Մոզյան» արհեստագործական ուսումնարանում, որը մեզ համար, այսպես ասած, հայտնություն էր: Ֆրանսիական մոդելը, որը հիմնված է տեսական և գործնական մասի համադրման վրա, շատ լավ արդյունքներ արձանագրեց: Եվ ահա այս հաջողված փորձը ցանկանում ենք կիրառել Հայաստանում: Տավուշի տարածաշրջանային պետական քոլեջն առաջինն է, սակայն՝ ոչ վերջինը: Մենք հույս ունենք, որ տարին կամ երկու տարին մեկ անգամ կկարողանանք նմանատիպ հաստատություն բացել Հայաստանում, որն իր մասնաճյուղերը կունենա այլ մարզերում»,- փաստել է Պետրոս Թերզյանը՝ շեշտելով, որ ուսհաստատությունը կունենա նաև իր արտադրամասը, որտեղ ուսանողները կստանան գործնական հմտություններ:
Նշենք, որ հուշագրով նախատեսվում է Տավուշի տարածաշրջանային պետական քոլեջը վերակազմակերպել հիմնադրամի՝ գործնական ուսուցման կենտրոնի ֆրանսիական մոդելի կիրառմամբ: Հիմնադրամի պետական գրանցումից հետո, օրենքով սահմանված կարգով, կձևավորվի հոգաբարձուների խորհուրդ, և ֆրանսիական փորձի հիման վրա տեղի կունենա հիմնադրամի անձնակազմի համալրում և վերապատրաստում:
Կողմերը պարտավորվել են ֆրանսիացի փորձագետների հետ մշակել գյուղատնտեսական ոլորտի մասնագիտությունների պետական կրթական չափորոշիչներ և համապատասխան մոդուլային ծրագրեր, ինչպես նաև իրականացնել լրացուցիչ կրթություն: Կիրականացվեն նաև աշխատակազմի վերապատրաստման դասընթացներ և նյութատեխնիկական բազայի համալրման աշխատանքներ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ