ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Փոխըմբռնման հուշագիր՝ ԿԳՄՍՆ-ի և Ֆրանսիայի հայկական հիմնադրամի միջև

Նոյեմբերի 26, 2021
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության ու Ֆրանսիայի հայկական հիմնադրամի միջև այսօր կնքվել է ագրոտնտեսական կրթության, մասնագիտական ուսուցման և գիտելիքների տարածման բնագավառում համագործակցության մասին փոխըմբռնման հուշագիր:

Հուշագիրը ստորագրել են ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը և Ֆրանսիայի հայկական հիմնադրամի նախագահ Պետրոս Թերզյանը: Միջոցառմանը ներկա է գտնվել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը:

Ողջունելով ներկաներին՝ նախարար Վահրամ Դումանյանը շեշտել է, որ հուշագրով նախատեսված գործընթացները Տավուշի տարածաշրջանային պետական քոլեջին իրապես նոր բովանդակություն կհաղորդեն:

«ՀՀ կառավարության ծրագրում կարևորվում է ՄԿՈԻ ոլորտը, հատկապես՝ դուալ կրթության ներդրումը: Այդ ոլորտում նախատեսվում են բարեփոխումներ՝ կրթություն-արտադրություն կապն էլ ավելի ամրապնդելու և դրանք փոխլրացնելու նպատակով: Մենք ակնկալում ենք, որ մեր ֆրանսահայ բարեկամները ֆրանսիական առաջատար փորձը և մշակույթը կներմուծեն գյուղատնտեսական կրթության ոլորտում, որը ՀՀ գերակա ուղղություններից է: Հատկապես սահմանամերձ Տավուշի մարզում այդ մշակույթը վստահաբար նոր շունչ կհաղորդի ողջ մարզի երիտասարդներին»,- շեշտել է նախարար Վահրամ Դումանյանը:

Նա ընդգծել է, որ Ֆրանսիայի հայկական հիմնադրամը նմանօրինակ փորձ ունեցել է Շուշիի «Եզնիկ Մոզյան» արհեստագործական ուսումնարանի հիմնադրմամբ, և ուրախությամբ փաստել, որ այդ փորձը ներկայում ներդրվում է Տավուշի տարածաշրջանային պետական քոլեջում:

Ֆրանսիայի հայկական հիմնադրամի նախագահ Պետրոս Թերզյանն իր հերթին նշել է, որ հիմնադրամի գործունեության երկու կարևոր ուղղություններն են գյուղատնտեսությունը և կրթությունը:

«Մենք ունեցանք լավ փորձ Շուշիի «Եզնիկ Մոզյան» արհեստագործական ուսումնարանում, որը մեզ համար, այսպես ասած, հայտնություն էր: Ֆրանսիական մոդելը, որը հիմնված է տեսական և գործնական մասի համադրման վրա, շատ լավ արդյունքներ արձանագրեց: Եվ ահա այս հաջողված փորձը ցանկանում ենք կիրառել Հայաստանում: Տավուշի տարածաշրջանային պետական քոլեջն առաջինն է, սակայն՝ ոչ վերջինը: Մենք հույս ունենք, որ տարին կամ երկու տարին մեկ անգամ կկարողանանք նմանատիպ հաստատություն բացել Հայաստանում, որն իր մասնաճյուղերը կունենա այլ մարզերում»,- փաստել է Պետրոս Թերզյանը՝ շեշտելով, որ ուսհաստատությունը կունենա նաև իր արտադրամասը, որտեղ ուսանողները կստանան գործնական հմտություններ:

Նշենք, որ հուշագրով նախատեսվում է Տավուշի տարածաշրջանային պետական քոլեջը վերակազմակերպել հիմնադրամի՝ գործնական ուսուցման կենտրոնի ֆրանսիական մոդելի կիրառմամբ: Հիմնադրամի պետական գրանցումից հետո, օրենքով սահմանված կարգով, կձևավորվի հոգաբարձուների խորհուրդ, և ֆրանսիական փորձի հիման վրա տեղի կունենա հիմնադրամի անձնակազմի համալրում և վերապատրաստում:

Կողմերը պարտավորվել են ֆրանսիացի փորձագետների հետ մշակել գյուղատնտեսական ոլորտի մասնագիտությունների պետական կրթական չափորոշիչներ և համապատասխան մոդուլային ծրագրեր, ինչպես նաև իրականացնել լրացուցիչ կրթություն: Կիրականացվեն նաև աշխատակազմի վերապատրաստման դասընթացներ և նյութատեխնիկական բազայի համալրման աշխատանքներ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…