ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Շնորհավոր տոնդ, Հայոց Բանակ

Հունվարի 30, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մենք՝ հայերս,երկար ենք երազել պետություն ու այն պաշտպանող բանակ ունենալու մասին: Այսօր դա իրականություն է: Ավելին, հունվարի 28 -ին հայոց բանակի կազմավորման 25 -րդ տարեդարձն է: Այս առիթով 28.01.2017 թ - ին Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան N 27 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ համադպրոցական միջոցառում, որը կազմակերպել էին ՄԿԱ փոխտնօրեն՝ Ս. Մալումյանը, ԴԱԿ՝ Հ,Սարգսյանը, ՆԶՊ ուսուցիչ՝ Գ. Պապյանը, դասղեկներ՝ Ց. Մատինյանը, Ա. Զուրաբյանը: Միջոցառումը կայացավ IXա և IX բ դասարանի աշակերտների ակտիվ մասնակցությամբ, որն սկսվեց դպրոցի տնօրենի բացման խոսքով: Տնօրեն՝ Գ. Քարհանյանը շնորհավորեց դպրոցի ուսուցիչներին, աշակերտներին հայոց բանակի 25 -ամյակի առիթով՝ նշելով, որ սա բոլորիս տոնն է: Այն լավ առիթ է վերստին գիտակցելու, որ եթե յուրաքանչյուրս մեր հոգու ուժով զորակցենք հայոց բանակին, այն ավելի կամրանա, դրանով իսկ կամրապնդվի ժողովրդի հույսն ու վստահությունը: Տնօրենը հորդորեց հայորդիներն ոչ միայն գեղեցիկ խոսքերով սիրեն հայրենիքը, այլ աշխատեն գործով ապացուցել, այսինքն չխուսափեն բանակից, երկիր պաշտպանելու պարտքը կրեն իրենց վրա և լինեն խաղաղասեր ու բարի հայ: Տնօրենի ելույթից հետո հայրենասիրական ոգով տոգորված աշակերտները հանդես եկան պարով, ռազմահայրենասիրական երգերով ու արտասանությամբ: Կազմակերպվեց հրաձգության, զենքի քանդման ու հավաքման թիմային և անհատական մրցույթներ: Թիմային մրցույթն ավարտվեց IXբ դասարանի աշակերտների հաղթանակով, իսկ անհատական մրցաշարում հաղթող ճանաչվեց IX ա դասարանի աշակերտ Գոռ Դավթյանը: Հաղթողները տնօրենության կողմից պարգևատրվեցին պատվոգրերով: Միջոցառման վերջում Դավիթ Ամալյանի «Կյանքս կտամ հայրենիքիս, հոգիս՝ Աստծուն, պատիվս՝ ինձ» երգի հնչյունների ներքո հայրենասեր ապագա զինվորները հիշեցին ապրիլյան քառօրյա պատերազմում նահատակված հայոց քաջերին, խոստացան վառ պահել նրանց հիշատակը և շարունակել հայրենիքի պաշտպանության սուրբ գործը:

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…