Ուղիղ 25 տարի առաջ կազմավորվեց ու ծնունդ առավ հայոց ազգային բանակը՝ նպաստելով հայոց պետականության ամրապնդման փուլին: Հայոց բանակը ծնունդ առավ Արցախյան պատերազմի սկզբներին, երբ մենք պատերազմ էին վարում Արցախի փրկության ու ազատագրման համար զինվորագրված հազարավոր կամավորականների ուժերով ու կյանքի գնով: Պատերազմին առաջին իսկ օրերից սկսած իրենց մասնակցությունն ունեցան մեր մի շարք համաքաղաքացիներ, այդ թվում նաև մեր դպրոցի նախկին սաներ Հովիկ Քալաշյանը, մականունը՝ Ուզբեկ, Գարիկ Մաթևոսյանը, մականունը՝ Շվարց և Աշոտ Գյուլզադյանը, որոնք հերոսաբար զոհվեցին մարտի դաշտում՝ իրենց արյամբ ներկելով ու ազատագրելով մեր հայրենի հողը: Փառք ու պատիվ մեր բանակի բոլոր այն մարտիկներին, կամավորականներին, ովքեր մասնակցել կամ աջակցել են Արցախյան ազատամարտին և հավերժ հիշատակ նրանց, ովքեր իրենց կյանքն են զոհաբերել մեր հաղթանակի նվաճման ու խաղաղության հաստատման համար: Մեր բազմադարյա ու բազմաչարչար ժողովրդի պատմության մեջ 25 տարին ընդամենը մի ակնթարթ է, սակայն մեր բանակի համար շատ կարևոր ու նշանավոր իրադարձություններով հարուստ մի շրջան է այն: Հայոց բանակի կազմավորման առաջին օրերից ի վեր հայոց պատմության ու պետականության համար նշանավորվեց որպես մի նոր փուլ, երբ հայ ժողովուրդը՝ հանձին հայոց բանակի մարտի դաշտում սկսեց ունենալ վճռական ու բեկումնային հաջողություններ՝ շարունակելով անընդմեջ լրացնել փառավոր մարտերի հաղթարշավը: Հանձին մեր ազգային բանակի՝ մենք վերագտանք դարերի թոհուբոհում կորցրած մեր մեծագույն պաշտպանին ու զորեղ ուժին, մեր պետականության ամենահուսալի հովանավորին: Այսօր արդեն, մենք ունենք կազմավորված, կանոնավոր և կայացած ազգային բանակ, որն իհարկե լիովին տարբերվում է 25 տարի առաջ մեր ունեցած նորաստեղծ բանակից: Մենք պետք է ընդմիշտ հպարտանանք հայոց բանակով և ազգովին պահենք ու սրբերոն պահպանենք այն հզոր բազուկն ու բռնունցքը, որը կոչված է մեր պետության ու ժողովրդի անվտանգությունն ու խաղաղությունը պահպանելու համար: Շնորհավորենք միմյանց մեր հայոց ազգային բանակի ծննդյան 25-ամյա տոնի առթիվ և նրան մաղթենք դարավոր հաղթական ու փառավոր երկար ճանապարհ, մեր հայրենի երկրում թող մեր բանակը ընդմիշտ ամուր ու անսասան կանգնած լինի մեր պետության ու ժողովրդի թիկունքին, թող միշտ մնա հաղթական ու իր սուրը միշտ փառքով դնի նա պատյան:
Ստեփանավանի N 1 հիմնական դպրոց
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…
ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ