Գավառի պետական գյուղատնտեսական քոլեջում դեկտեմբերի 1-ին բացվել է կաթի վերամշակման լաբորատորիա, որը հագեցած է ժամանակակից պահանջներին համապատասխանող սարքավորումներով։
Լաբորատորիայի բացման հանդիսավոր արարողությանը մասնակցել և ներկաներին ողջունել են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը, Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ Վաչե Տերտերյանը, ՀՀ-ում ՌԴ արտակարգ և լիազոր դեսպան Սերգեյ Կոպիրկինը, ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի հայաստանյան գրասենյակի մշտական ներկայացուցիչ Նաթիա Նացվլիշվիլին և Գեղարքունիքի մարզպետ Կարեն Սարգսյանը։
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը շնորհավորել է ներկաներին լաբորատորիայի գործարկման կապակցությամբ և շնորհակալություն հայտնել այն գործընկերներին, որոնց ջանքերով հնարավոր է դարձել դրա ստեղծումը։ Նրա խոսքով՝ սա ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի, ՀՀ և ՌԴ կառավարությունների հերթական համագործակցությունն է՝ ի նպաստ Հայաստանի կրթական համակարգի և ուսումնական հաստատությունների կարողությունների զարգացման։
«Այս ուղղությունը խիստ համահունչ է մասնագիտական կրթության և ուսուցման ոլորտում ՀՀ կառավարության քաղաքականությանը։ ՄԿՈՒ ոլորտում մենք ունենք ամենամեծ, բայց չիրացված ներուժը, որը կարող է արագ արձագանքել տնտեսության կարիքներին և պատրաստել անհրաժեշտ մասնագետներ՝ դրանով իսկ նպաստելով հանրության և տնտեսության զարգացմանը։ Այս առումով՝ ամենևին պատահական չէ ծրագրի անվանումը՝ «Ապագայի հմտություններ և աշխատատեղեր՝ մարզաբնակ երիտասարդների համար», որը ցույց է տալիս, թե ինչպես կրթական հաստատությունում ստեղծված պայմաններն ուղիղ արձագանք են ստանում տնտեսության զարգացման տեսանկյունից։ Սա ամբողջությամբ համահունչ է ՄԿՈՒ ոլորտում աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցման զարգացման մեր մոտեցումներին, և հույս ունենք, որ քոլեջը կլինի նախաձեռնող՝ գործատուների հետ համագործակցությունը սերտացնելու և տարբեր ծրագրեր իրականացնելու տեսանկյունից»,- նշել է նախարարի տեղակալը՝ որպես օրինակ մատնանշելով մասնագետների որակավորման բարձրացման դասընթացների և գործընկերների հետ համատեղ աշխատանքների իրականացումը, ինչպես նաև այլ ուսհաստատությունների դասախոսների վերապատրաստումների և վարպետության դասերի անցկացումը։
Ըստ Ժաննա Անդրեասյանի՝ նմանատիպ լաբորատոր բազաները պետք է ընդայնել և հասնել նրան, որ գյուղատնտեսության ոլորտում կրթության ամբողջական բարեփոխումը դառնա իրողություն, և ուսհաստատությունները փոխանակեն իրենց հաջողված փորձը։
«ՄԿՈՒ ոլորտի զարգացման քաղաքականության մեջ էապես կարևորում ենք նաև ուսհաստատությունների ձեռնարկատիրական գործունեությունը, և այդ առումով՝ նախաձեռնել ենք օրենսդրական փոփոխություններ, որոնք պետք է ավելի մեծ հնարավորություններ ընձեռեն ուսհաստատություններին՝ այդ կարողություններն օգտագործելու և հավելյալ արդյունք ստանալու համար, որն էլ իր հերթին հետագայում կօգտագործվի՝ ի նպաստ սովորողների համար ստեղծվող պայմանների և կրթության զարգացման»,- վստահեցրել է ԿԳՄՍ փոխնախարարը։
Միջոցառման մասնակիցները շրջել են կաթի վերամշակման լաբորատորիայում. քոլեջի մասնագետները պանրագործության վարպետության դասի ընթացքում նրանց են ներկայացրել լաբորատորիայի հնարավորությունները։
Նշենք, որ կաթի վերամշակման լաբորատորիան վերանորոգվել և վերազինվել է ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի կողմից իրականացվող «Ապագայի հմտություններ և աշխատատեղեր՝ մարզաբնակ երիտասարդների համար» ծրագրի շրջանակում՝ ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության հետ համատեղ, ՌԴ ֆինանսավորմամբ։ Ծրագիրն ուղղված է ՀՀ չորս մարզերում՝ Լոռիում, Շիրակում, Տավուշում և Գեղարքունիքում, զբաղվածության հնարավորությունների ընդլայնմանը և երիտասարդների շրջանում ձեռներեցության խթանմանը։ Գավառի պետական գյուղատնտեսական քոլեջն աջակցություն է ստացել նաև ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի՝ «Կանանց տնտեսական հզորացման արագացում՝ նպաստելով Հայաստանում ՔՈՎԻԴ-19 հետևանքների վերականգման ջանքերին» ծրագրի կողմից՝ ՄԱԿ-ի Բազմագործընկերային նպատակային հիմնադրամի ֆինանսավորմամբ։ Գործընկերների հետ շարունակական համագործակցությունը և գործատուների մասնակցությունը քոլեջի շրջանավարտներին մրցունակ գիտելիքներ ստանալու և աշխատաշուկա հեշտ մուտք գործելու հնարավորություն կտան:
Նույն օրը տեղի է ունեցել նաև «Միքայելյան պանրի մառանի» բացման արարողությունը, որն աջակցություն է ստացել ՄԱԶԾ-ի «Ինտեգրված գյուղական զբոսաշրջության զարգացում» ծրագրի շրջանակում՝ Ռուսաստանի Դաշնության ֆինանսավորմամբ։ «Միքայելյան պանրի մառանն» արտադրում է էկոլոգիապես մաքուր պանրի տեսակներ, ինչպիսիք են՝ Արմպարմեզանը (հայկական Պարմեզան), գինու և կոնյակի օգտագործմամբ պատրաստված պանիրը, և այլ բացառիկ կաթնամթերք: Ծրագրի աջակցության արդյունքում մառանը կրկնապատկել է արտադրությունը և ավելացրել պանրի տեսականին՝ առաջարկելով պանրի պատրաստման գործընթացի վարպետության դասեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ