Գավառի պետական գյուղատնտեսական քոլեջում դեկտեմբերի 1-ին բացվել է կաթի վերամշակման լաբորատորիա, որը հագեցած է ժամանակակից պահանջներին համապատասխանող սարքավորումներով։
Լաբորատորիայի բացման հանդիսավոր արարողությանը մասնակցել և ներկաներին ողջունել են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը, Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ Վաչե Տերտերյանը, ՀՀ-ում ՌԴ արտակարգ և լիազոր դեսպան Սերգեյ Կոպիրկինը, ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի հայաստանյան գրասենյակի մշտական ներկայացուցիչ Նաթիա Նացվլիշվիլին և Գեղարքունիքի մարզպետ Կարեն Սարգսյանը։
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը շնորհավորել է ներկաներին լաբորատորիայի գործարկման կապակցությամբ և շնորհակալություն հայտնել այն գործընկերներին, որոնց ջանքերով հնարավոր է դարձել դրա ստեղծումը։ Նրա խոսքով՝ սա ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի, ՀՀ և ՌԴ կառավարությունների հերթական համագործակցությունն է՝ ի նպաստ Հայաստանի կրթական համակարգի և ուսումնական հաստատությունների կարողությունների զարգացման։
«Այս ուղղությունը խիստ համահունչ է մասնագիտական կրթության և ուսուցման ոլորտում ՀՀ կառավարության քաղաքականությանը։ ՄԿՈՒ ոլորտում մենք ունենք ամենամեծ, բայց չիրացված ներուժը, որը կարող է արագ արձագանքել տնտեսության կարիքներին և պատրաստել անհրաժեշտ մասնագետներ՝ դրանով իսկ նպաստելով հանրության և տնտեսության զարգացմանը։ Այս առումով՝ ամենևին պատահական չէ ծրագրի անվանումը՝ «Ապագայի հմտություններ և աշխատատեղեր՝ մարզաբնակ երիտասարդների համար», որը ցույց է տալիս, թե ինչպես կրթական հաստատությունում ստեղծված պայմաններն ուղիղ արձագանք են ստանում տնտեսության զարգացման տեսանկյունից։ Սա ամբողջությամբ համահունչ է ՄԿՈՒ ոլորտում աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցման զարգացման մեր մոտեցումներին, և հույս ունենք, որ քոլեջը կլինի նախաձեռնող՝ գործատուների հետ համագործակցությունը սերտացնելու և տարբեր ծրագրեր իրականացնելու տեսանկյունից»,- նշել է նախարարի տեղակալը՝ որպես օրինակ մատնանշելով մասնագետների որակավորման բարձրացման դասընթացների և գործընկերների հետ համատեղ աշխատանքների իրականացումը, ինչպես նաև այլ ուսհաստատությունների դասախոսների վերապատրաստումների և վարպետության դասերի անցկացումը։
Ըստ Ժաննա Անդրեասյանի՝ նմանատիպ լաբորատոր բազաները պետք է ընդայնել և հասնել նրան, որ գյուղատնտեսության ոլորտում կրթության ամբողջական բարեփոխումը դառնա իրողություն, և ուսհաստատությունները փոխանակեն իրենց հաջողված փորձը։
«ՄԿՈՒ ոլորտի զարգացման քաղաքականության մեջ էապես կարևորում ենք նաև ուսհաստատությունների ձեռնարկատիրական գործունեությունը, և այդ առումով՝ նախաձեռնել ենք օրենսդրական փոփոխություններ, որոնք պետք է ավելի մեծ հնարավորություններ ընձեռեն ուսհաստատություններին՝ այդ կարողություններն օգտագործելու և հավելյալ արդյունք ստանալու համար, որն էլ իր հերթին հետագայում կօգտագործվի՝ ի նպաստ սովորողների համար ստեղծվող պայմանների և կրթության զարգացման»,- վստահեցրել է ԿԳՄՍ փոխնախարարը։
Միջոցառման մասնակիցները շրջել են կաթի վերամշակման լաբորատորիայում. քոլեջի մասնագետները պանրագործության վարպետության դասի ընթացքում նրանց են ներկայացրել լաբորատորիայի հնարավորությունները։
Նշենք, որ կաթի վերամշակման լաբորատորիան վերանորոգվել և վերազինվել է ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի կողմից իրականացվող «Ապագայի հմտություններ և աշխատատեղեր՝ մարզաբնակ երիտասարդների համար» ծրագրի շրջանակում՝ ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության հետ համատեղ, ՌԴ ֆինանսավորմամբ։ Ծրագիրն ուղղված է ՀՀ չորս մարզերում՝ Լոռիում, Շիրակում, Տավուշում և Գեղարքունիքում, զբաղվածության հնարավորությունների ընդլայնմանը և երիտասարդների շրջանում ձեռներեցության խթանմանը։ Գավառի պետական գյուղատնտեսական քոլեջն աջակցություն է ստացել նաև ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի՝ «Կանանց տնտեսական հզորացման արագացում՝ նպաստելով Հայաստանում ՔՈՎԻԴ-19 հետևանքների վերականգման ջանքերին» ծրագրի կողմից՝ ՄԱԿ-ի Բազմագործընկերային նպատակային հիմնադրամի ֆինանսավորմամբ։ Գործընկերների հետ շարունակական համագործակցությունը և գործատուների մասնակցությունը քոլեջի շրջանավարտներին մրցունակ գիտելիքներ ստանալու և աշխատաշուկա հեշտ մուտք գործելու հնարավորություն կտան:
Նույն օրը տեղի է ունեցել նաև «Միքայելյան պանրի մառանի» բացման արարողությունը, որն աջակցություն է ստացել ՄԱԶԾ-ի «Ինտեգրված գյուղական զբոսաշրջության զարգացում» ծրագրի շրջանակում՝ Ռուսաստանի Դաշնության ֆինանսավորմամբ։ «Միքայելյան պանրի մառանն» արտադրում է էկոլոգիապես մաքուր պանրի տեսակներ, ինչպիսիք են՝ Արմպարմեզանը (հայկական Պարմեզան), գինու և կոնյակի օգտագործմամբ պատրաստված պանիրը, և այլ բացառիկ կաթնամթերք: Ծրագրի աջակցության արդյունքում մառանը կրկնապատկել է արտադրությունը և ավելացրել պանրի տեսականին՝ առաջարկելով պանրի պատրաստման գործընթացի վարպետության դասեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ