Երևանում տեղի են ունեցել «ԵՄ-ն՝ հանուն երիտասարդության›› ծրագրի գործողությունների ներկա իրավիճակը և 2022-ի պլանները. երիտասարդական քաղաքականության հզորացումը Հայաստանում» կլոր սեղան քննարկումները:
Քննարկումների նպատակն էր գնահատել ՀՀ-ում երիտասարդական քաղաքականության ձեռքբերումները, երիտասարդական քաղաքականության ներկա իրավիճակը և մեկնարկել ապագային միտված ծրագրերը, համատեղել ջանքերը՝ խթանելու երիտասարդների նշանակալից մասնակցությունը հանրային կյանքի բոլոր ոլորտներին, զբաղունակությունը երիտասարդության շրջանում, սոցիալական ձեռներեցությունը:
Երկօրյա հանդիպումների ընթացքում (նոյեմբերի 29-ից 30-ը) քննարկման մասնակիցներին ողջունել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը: Նա շեշտադրել է երիտասարդական քաղաքականության մշակման գործընթացում Եվրոպական միության փորձագիտական աջակցությունը և կարևորել այդ քաղաքականության իրականացման համատեքստում ԵՄ-ի կողմից երիտասարդական բազմաթիվ ծրագրերի իրականացումը «ԵՄ-ն՝ հանուն երիտասարդության», ինչպես նաև ԵՄ բազմաթիվ այլ ծրագրերի շրջանակներում, ինչպիսիք են՝ «ԵՄ-ն՝ հանուն մշակույթի», «Էրազմուս+» և այլն: Փոխնախարարը նաև շնորհակալություն է հայտնել ԵՄ հրավիրյալ փորձագետներին, որոնք Հայաստան էին ժամանել՝ կազմակերպելու «ԵՄ-ն՝ հանուն երիտասարդության» ծրագրի երկրորդ շրջափուլն ամփոփող երկօրյա աշխատաժողովը՝ ուղղված արդյունքների ամփոփմանը և երրորդ շրջափուլի առաջնահերթությունների ուղենշմանը:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Գոհար Մամիկոնյանը ներկայացրել է ՀՀ կառավարության գործողությունների ծրագրում երիտասարդական քաղաքականության շրջանակում երիտասարդության կարողությունների զարգացմանն ուղղված ծրագրերի իրականացումը առաջիկա հինգ տարիների ընթացքում: Մասնավորապես կարևորվել են մարզային երիտասարդական միջավայրերի ստեղծումը, միջոլորտային ցանցային համագործակցության հաստատումն ու հարակից ոլորտների ռազմավարություններում և քաղաքականություններում երիտասարդական առաջնահերթությունների շեշտադրումը: Երիտասարդական արդյունավետ պետական քաղաքականություն իրականացնելու համար անհրաժեշտ են պետական կառույցների սերտ համագործակցությունը և հանձնառությունը՝ համատեղ իրականացնելու երիտասարդական ոլորտում պետության ստանձնած պարտավորությունները, որոնք ուղղված են անվտանգության սրընթաց փոփոխվող պայմաններում անհատի, հասարակության և պետության կայուն զարգացման, պետության հավակնոտ, երկարաժամկետ զարգացման ծրագրերի իրագործման հնարավորությունների ստեղծմանը։
Երկօրյա աշխատաժողովը կազմակերպվել է «ԵՄ-ն՝ հանուն երիտասարդության. երիտասարդության ներգրավման ճանապարհային քարտեզը» ծրագրի շրջանակում՝ «Հայ երիտասարդ երիտասարդություն» ՀԿ-ի համակազմակերպմամբ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ