Տեղի է ունեցել ՀՀ-ում մարդկանց շահագործման երևույթը և դրա դեմ պայքարն արծարծող լրագրողական մրցույթի հաղթողների պարգևատրման արարողությունը:
ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ իրականացվող մրցույթի արդյունքներն ամփովել են Ստրկության դեմ պայքարի միջազգային օրը՝ դեկտեմբերի 2-ին, երբ ՄԱԿ-ի Գլխավոր ասամբլեան ընդունել է «Մարդկանց թրաֆիքինգի և սեռական շահագործման դեմ պայքարի» կոնվենցիան: Մրցանակաբաշխությանը ներկա էր ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Գոհար Մամիկոնյանը:
Մրցույթն անցկացվել է 2 անվանակարգում՝ «Հեռուստա/ռադիո արտադրանք» և «Տպագիր և էլեկտրոնային նյութեր»։ Մրցույթին ներկայացվել են 2021 թվականի ընթացքում թրաֆիքինգի թեմաներն արծարծող տպագրված լրագրողական նյութեր՝ միայն «Տպագիր և էլեկտրոնային նյութեր» անվանակարգում:
Մրցույթի անցկացման նպատակը զանգվածային լրատվամիջոցների դերի բարձրացումն է մարդկանց շահագործման (թրաֆիքինգի) դեմ պայքարի կազմակերպման գործընթացում: Մրցույթին կարող էին մասնակցել 2021 թվականի ընթացքում մարդկանց շահագործման երևույթի և դրա դեմ պայքարի աշխատանքների մասին հանրային իրազեկման աշխատանքներ իրականացրած հեռուստաալիքների, ռադիոյի, տպագիր և առցանց լրատվամիջոցների լրագրողները, բլոգերները, ազգային, մարզային, տեղական ԶԼՄ-ները և բուհերի՝ լրատվության բաժինների ուսանողները:
«Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության իրականացրած այս մրցույթի նպատակը ՀՀ-ում մարդկանց շահագործման երևույթը և դրա դեմ պայքարը լուսաբանող լրագրողներին խրախուսելն է, մարդկանց թրաֆիքինգի և դրա դեմ պայքարի վերաբերյալ բնակչության իրազեկվածության բարձրացմանը նպաստելը»,- ողջունելով ներկաներին՝ ասել է Գոհար Մամիկոնյանը: Նա շնորհավորել է հաղթող լրագրողներին և շնորհակալություն հայտնել մասնակցության համար:
Ըստ Գ. Մամիկոնյանի՝ Հայաստանի Հանրապետությունում մարդկանց շահագործման (թրաֆիքինգի) և դրա դեմ պայքարի վերաբերյալ հանրային իրազեկվածությունը բարձրացնելու, մարդկանց գիտելիքներ փոխանցելու և մարդկանց զգոնությունը այս երևույթների նկատմամբ արթնացնելու ուղղությամբ ԿԳՄՍՆ-ն իրականացնում մի շարք այլ միջոցառումներ, այդ թվում՝ antitrafficking.am կայքի պահպանումը, երիտասարդների շրջանում թրաֆիքինգի դրսևորումների և դրանք ճանաչելու և կանխարգելելու վերաբերյալ դասընթացների իրականացումը, որի շրջանակում շուրջ 200 երիտասարդներ՝ Երևանից և մարզերից, ձևավորում են գիտելիքներ և հմտություններ:
Համաձայն մրցույթի կարգի և ժյուրիի գնահատման արդյունքների՝ ՀՀ-ում մարդկանց շահագործման երևույթը և դրա դեմ պայքարն արծարծող լրագրողական մրցույթի հաղթողներն են.
Հաղթողներն իրենց շնորհակալական խոսքում հույս են հայտնել, որ ապագայում այլևս առիթ չի լինի նման մրցույթ անցկացնելու՝ կապված Հայաստանում թրաֆիքինգի դեպքերի նվազման հետ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ