ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՄԹ շրջանավարտները՝ ի նպաստ Հայաստանի

Դեկտեմբերի 4, 2021
Լուրեր կազմակերպություններից

Հայաստանում առաջին անգամ անցկացվել է Միացյալ Թագավորության «Շրջանավարտների մրցանակ» մրցանակաբաշխությունը:

«Շրջանավարտների մրցանակ 2021-22»-ի հանձնման հանդիսավոր արարողությանը ողջույնի խոսքով հանդես են եկել և մրցանակաբաշխությանը մասնակցել են ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը և Հայաստանում Մեծ Բրիտանիայի և Հյուսիսային Իռլանդիայի Միացյալ Թագավորության դեսպան Ջոն Գալագերը:

Միացյալ Թագավորությունում (ՄԹ) «Շրջանավարտների մրցանակ»-ի նպատակն է մեծարել նրանց և գնահատել այն ազդեցությունը, որը ստեղծում են ՄԹ բարձրագույն կրթական հաստատությունների շրջանավարտներն իրենց ընտրած բնագավառում, այդպիսով նաև վերարժևորելով ՄԹ-ում իրենց ուսումնառությունն ու փորձառությունը։ ՄԹ «Շրջանավարտների մրցանակին» կարող են դիմել բոլոր այն շրջանավարտները, որոնք վերջին 15 տարում սովորել են Միացյալ Թագավորությունում, ՄԹ-ում պաշտոնապես ընդունված ակադեմիական որակավորում շնորհող որևէ ծրագրում առնվազն մեկ կիսամյակ, կամ նրանք, որոնց շնորհվել է ակադեմիական որակավորում ՄԹ համալսարանի կողմից հավատարմագրված երրորդ երկրում գործող որևէ համալսարանի կողմից։ Հայաստանում ՄԹ «Շրջանավարտների մրցանակ 2021-22»-ի եզրափակիչ փուլ անցել են 12 մասնակիցներ:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը շնորհավորել է եզրափակիչ դուրս եկած շրջանավարտներին և շնորհակալություն հայտնել Բրիտանական խորհրդին նախագիծն իրականացնելու համար:

«Հայ ուսանողների՝ արտերկրում կրթություն ստանալը, հատկապես Միացյալ Թագավորությունում ուսանելը, անչափ կարևոր է մեզ համար, քանի որ նրանք իրենց գիտելիքը ծառայեցնում են հայրենիքին: Եզրափակիչ փուլ հասած 12 մասնակիցներից շատերն ինձ ծանոթ են. դա փաստում է այն հանգամանքը, որ նրանք արդեն իսկ հասցրել են մեծ ներդրում ունենալ հայրենաշինության գործում»,- ասել է փոխնախարարը:

Եզրափակիչ փուլ հասած 12 մասնակիցներից 4-ն արժանացել են մրցանակի հետևյալ 4 անվանակարգերում՝ «Մասնագիտական նվաճում», «Մշակույթ և ստեղծարարություն», «Սոցիալական գործողություն», «Գիտություն և կայունություն»:

Հաղթողները ոգևորությամբ նշել են, որ կշարունակեն իրենց ներուժը ծառայեցնել պետության բարօրությանը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…