ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հզոր բանակ, հզոր հայրենիք

Հունվարի 31, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի աշակերտները  Հայոց Բանակի 25-ամյակի տոնը անցկացրեցին Կապանի N զորամասի զինծառայողների հետ (Սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյան):

Նպատակասլաց աշխատանք՝ որն ուղղված էր հայոց բանակի նկատմամբ սիրո և հարգանքի ձևավորմանը:Միջոցառումը օգնեց սովորողներին լավ հասկանալ Հայոց բանակի պատմական կոչումն ու առաքելությունը՝ որպես Հայոց հայրենիքի և ժողովրդի  անվտանգության ապահովման գլխավոր երաշխավորի: Աշակերտները պատկերացում կազմեցին Հայոց բանակի կազմավորման, նրա անցած մարտական ուղու, ժամանակակից ձեռքբերումների , զինվածության, ռազմական տեխնիկայի և մարտական  պատրաստվածության մասին: Զորավարժություններն ավարտելուց հետո հանդիսությունների դահլիճում տեղի ունեցավ երաժշտական ցերեկույթ «ՀԶՈՐ ԲԱՆԱԿ, ՀԶՈՐ ՀԱՅՐԵՆԻՔ» խորագրով՝  հագեցած հայրենասիրական բանաստեղծություններով, բանակին նվիրված երգերով: Կարևոր է,որ սովորողները ժառանգեն այնպիսի հրաշալի ավանդույթներ, ինչպիսիք են՝ անսահման սերն ու նվիրվածությունը հայրենիքին, թշնամուն հաղթելու անսասան կամքն ու հավատը, քաջությունը և հերոսությունը: Չէ որ ավանդույթներում է ամփոփված ընդօրինակման այն մեծ ուժը , որը պատանիներին մղում է շարունակելու ավագ սերունդների փառավոր գործերը, հետևելու իրենց հայրերի ու պապերի օրինակին, անձնուրաց պայքարելու հանուն ամբողջական հայրենիքի ազատության և անկախության:

ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)