ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կապանի 14 դպրոցներում կստեղծվեն ինժեներական լաբորատորիաներ և 1 ԱԹՍ կրթական աշխատանոց

Դեկտեմբերի 9, 2021

ՀՀ կառավարության` դեկտեմբերի 9-ի որոշմամբ՝ ՀՀ Սյունիքի մարզի Կապան խոշորացված համայնքի 14 դպրոցների համար կստեղծվեն ինժեներական լաբորատորիաներ և 1 ԱԹՍ կրթական աշխատանոց: Այս նպատակով ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությունը 2021 թվականի տնտեսված միջոցներից, դրամաշնորհային պայմանագրի հիման վրա, 54 մլն 100 հազ. դրամ գումարը կհատկացնի «Առաջատար տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միություն» ՀԿ-ին:

«Առաջատար տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միությունը» 2011 թվականից նախաձեռնել և իրականացնում է Հայաստանի կրթական համակարգում ‹‹Արմաթ›› ինժեներական լաբորատորիաներ հիմնելու ծրագիր, որի նպատակն է ուժեղացնել տեխնիկական կրթության բազան, նպաստել դպրոցականների մասնագիտական կողմնորոշմանը` նրանց ուղղորդելով դեպի տեխնիկական կրթություն: Այս պահին ՀՀ-ում և Արցախում ներդրված 588 ‹‹Արմաթ›› ինժեներական կենտրոններում գործում են 906 լաբորատորիաներ:

Ըստ հանրակրթության պետական նոր չափորոշչի՝ հանրակրթական դպրոցներում ներդրված է նոր առարկա` «Թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն», որը ներառված է բնագիտության, տեղեկատվական հաղորդակցական տեխնոլոգիաների, ճարտարագիտության, մաթեմատիկայի (ԲՏՃՄ) բնագավառներում:

Նոր առարկայի հիմքում դրված են չորս հիմնական գաղափարներ.

  • Հաշվողականություն (Computing) ու հասարակություն:
  • Թվային գործիքներ ու համագործակցություն:
  • Համակարգչային սարքեր և համակարգեր:
  • Հաշվարկային (Computational) և ալգորիթմիկ մտածողություն:

Չափորոշչում ուսումնառության ակնկալվող վերջնարդյունքները սահմանված են ըստ կրթական աստիճանների և դասարանների։

Դպրոցները, իրենց առանձնահատկությամբ և տեխնիկական հագեցվածության մակարդակով պայմանավորված, հնարավորություն կունենան ընտրելու թե ինչպես է դասավանդվելու «Թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն» առարկան:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…