Տեղի է ունեցել «Ռոսսոտրուդնիչեստվոյի» «Նոր սերունդ 2021» ծրագրի հոբելյանական՝ 10-րդ համաժողովը՝ շրջանավարտների և ծրագրի պոտենցիալ շահառուների մասնակցությամբ:
Միջոցառմանը ներկա են եղել և ողջույնի խոսքով հանդես եկել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը, ԲՏԱ նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը, Հայաստանում ՌԴ արտակարգ և լիազոր դեսպան Սերգեյ Կոպիրկինը և «Ռոսսոտրուդնիչեստվոյի» ղեկավար Եվգենի Պրիմակովը, որը մասնակցել է առցանց:
«Նոր սերունդ» ծրագիրը գործում է 2011 թվականից, և այս ընթացքում ավելի քան 350 հայ երիտասարդ առաջնորդներ հնարավորություն են ունեցել այցելելու ՌԴ և հաստատելու մասնագիտական կապեր, կառուցելու երկարատև գործընկերային հարաբերություններ պետական և ոչ պետական համակարգերի ներկայացուցիչների, երիտասարդական և հասարակական կազմակերպությունների հետ:
Ծրագիրը յուրահատուկ հնարավորություն է հայաստանյան բուհերի ուսանողների համար՝ ներկայացնելու իրենց նախագծերը պետական համակարգում և բիզնես ոլորտում:
Համաժողովի ներկաներին առցանց ձևաչափով ողջունել է Եվգենի Պրիմակովը և նշել, որ թեև համաճարակը խախտել է ծրագրի որոշ ձևաչափեր, բայց այն որակապես չի տուժել: Ըստ նրա՝ «Նոր սերունդ» ծրագիրը «Ռոսսոտրուդնիչեստվոյի» բոլոր ուղղությունների համար կարևոր ռեսուրս է և միավորում է այնպիսի ոլորտներ, ինչպիսիք են կրթությունը, մշակույթը, գիտությունը, աշխատաշուկան և այլն:
Դեսպան Սերգեյ Կոպիրկինն էլ իր հերթին ընդգծել է, որ ծրագրի գլխավոր միտքն այն է, որ մասնակիցները չսահմանափակվեն ՌԴ այցով, այլ զարգացնեն այն նոր կապերի ու փոխհարաբերությունների հաստատման համատեքստում և ապահովեն դրանց շարունակականությունը:
«Հայաստանից շուրջ 400 երիտասարդ է մասնակցել ծրագրին, ինչը փաստում է մեր երկրների բարեկամական հարաբերությունների մասին»,- ասել է դեսպանը:
Ծրագիրը նպաստում է բուհերի և գործատուների միջև կապի ամրապնդմանը և օգնում է երիտասարդներին դառնալ հասարակության լիարժեք անդամ՝ իրականացնելու իրենց հեռահար նպատակները, որոնք ձեռք են բերում բարձրագույն կրթություն ստանալիս:
Արժևորելով ծրագրի դերը այս տիրույթում՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը շնորհակալություն է հայտնել կազմակերպիչներին և շնորհավորել հոբելյանական միջոցառման կապակցությամբ: Փոխնախարարը նշել է, որ օրեր առաջ՝ դեկտեմբերի 8-11-ը, Մոսկվայում կայացել է հայ-ռուսական երիտասարդական համաժողովը, որին մասնակցել են շուրջ 30 հայ երիտասարդ: Նպատակն էր 2 երկրների երիտասարդների միջև միջմշակութային և հումանիտար համագործակցության հաստատումը:
«Այս տեսակ համաժողովները նպաստում են ոչ միայն բարեկամական հարաբերությունների ամրապնդմանը, այլև տալիս են լրացուցիչ հնարավորություններ՝ համատեղ ծրագրեր նախագծելու և իրականացնելու,- ասել է փոխնախարարը և հավելել,- վստահ եմ՝ այսօրվա համաժողովը և քննարկվող թեմաները կօգնեն վեր հանել մերօրյա երիտասարդների առաջ ծառացած խնդիրները և գտնել դրանց արդյունավետ լուծումները»:
Համաժողովի շրջանակում տեղի են ունեցել Ա. Ն. Մարությանի «Սարդարապատ» փաստավավերագրական ֆիլմի պրեմիերան և դրա քննարկումը կինոքննադատի և պատմաբանի հետ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ