Տեղի է ունեցել «Ռոսսոտրուդնիչեստվոյի» «Նոր սերունդ 2021» ծրագրի հոբելյանական՝ 10-րդ համաժողովը՝ շրջանավարտների և ծրագրի պոտենցիալ շահառուների մասնակցությամբ:
Միջոցառմանը ներկա են եղել և ողջույնի խոսքով հանդես եկել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը, ԲՏԱ նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը, Հայաստանում ՌԴ արտակարգ և լիազոր դեսպան Սերգեյ Կոպիրկինը և «Ռոսսոտրուդնիչեստվոյի» ղեկավար Եվգենի Պրիմակովը, որը մասնակցել է առցանց:
«Նոր սերունդ» ծրագիրը գործում է 2011 թվականից, և այս ընթացքում ավելի քան 350 հայ երիտասարդ առաջնորդներ հնարավորություն են ունեցել այցելելու ՌԴ և հաստատելու մասնագիտական կապեր, կառուցելու երկարատև գործընկերային հարաբերություններ պետական և ոչ պետական համակարգերի ներկայացուցիչների, երիտասարդական և հասարակական կազմակերպությունների հետ:
Ծրագիրը յուրահատուկ հնարավորություն է հայաստանյան բուհերի ուսանողների համար՝ ներկայացնելու իրենց նախագծերը պետական համակարգում և բիզնես ոլորտում:
Համաժողովի ներկաներին առցանց ձևաչափով ողջունել է Եվգենի Պրիմակովը և նշել, որ թեև համաճարակը խախտել է ծրագրի որոշ ձևաչափեր, բայց այն որակապես չի տուժել: Ըստ նրա՝ «Նոր սերունդ» ծրագիրը «Ռոսսոտրուդնիչեստվոյի» բոլոր ուղղությունների համար կարևոր ռեսուրս է և միավորում է այնպիսի ոլորտներ, ինչպիսիք են կրթությունը, մշակույթը, գիտությունը, աշխատաշուկան և այլն:
Դեսպան Սերգեյ Կոպիրկինն էլ իր հերթին ընդգծել է, որ ծրագրի գլխավոր միտքն այն է, որ մասնակիցները չսահմանափակվեն ՌԴ այցով, այլ զարգացնեն այն նոր կապերի ու փոխհարաբերությունների հաստատման համատեքստում և ապահովեն դրանց շարունակականությունը:
«Հայաստանից շուրջ 400 երիտասարդ է մասնակցել ծրագրին, ինչը փաստում է մեր երկրների բարեկամական հարաբերությունների մասին»,- ասել է դեսպանը:
Ծրագիրը նպաստում է բուհերի և գործատուների միջև կապի ամրապնդմանը և օգնում է երիտասարդներին դառնալ հասարակության լիարժեք անդամ՝ իրականացնելու իրենց հեռահար նպատակները, որոնք ձեռք են բերում բարձրագույն կրթություն ստանալիս:
Արժևորելով ծրագրի դերը այս տիրույթում՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը շնորհակալություն է հայտնել կազմակերպիչներին և շնորհավորել հոբելյանական միջոցառման կապակցությամբ: Փոխնախարարը նշել է, որ օրեր առաջ՝ դեկտեմբերի 8-11-ը, Մոսկվայում կայացել է հայ-ռուսական երիտասարդական համաժողովը, որին մասնակցել են շուրջ 30 հայ երիտասարդ: Նպատակն էր 2 երկրների երիտասարդների միջև միջմշակութային և հումանիտար համագործակցության հաստատումը:
«Այս տեսակ համաժողովները նպաստում են ոչ միայն բարեկամական հարաբերությունների ամրապնդմանը, այլև տալիս են լրացուցիչ հնարավորություններ՝ համատեղ ծրագրեր նախագծելու և իրականացնելու,- ասել է փոխնախարարը և հավելել,- վստահ եմ՝ այսօրվա համաժողովը և քննարկվող թեմաները կօգնեն վեր հանել մերօրյա երիտասարդների առաջ ծառացած խնդիրները և գտնել դրանց արդյունավետ լուծումները»:
Համաժողովի շրջանակում տեղի են ունեցել Ա. Ն. Մարությանի «Սարդարապատ» փաստավավերագրական ֆիլմի պրեմիերան և դրա քննարկումը կինոքննադատի և պատմաբանի հետ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ