Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում դեկտեմբերի 11-ին տեղի է ունեցել Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանի՝ 2020-2021 ուստարվա շրջանավարտների դիպլոմների հանձնման արարողությունը։ Նրանք այսուհետ կկրեն մեծ մտածող և փիլիսոփա Մոնտեսքյոյի անունը։
Միջոցառմանը ողջույնի խոսքով հանդես են եկել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, Արտաքին գործերի նախարարի տեղակալ Պարույր Հովհաննիսյանը և Հայաստանում Ֆրանսիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Անն Լույոն։
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը շնորհավորել է շրջանավարտներին՝ նշելով, որ ՀՖՀՀ-ն մեծ դերակատարում ունի հայ-ֆրանսիական միջբուհական համագործակցության գործում և կարող է դառնալ կարևորագույն հարթակ՝ տարածաշրջանում կրթահետազոտական Ֆրանկոֆոն համալիրի ստեղծման և կայուն զարգացման համար:
«Սիրելի՛ շրջանավարտներ, դուք, անշուշտ, նպաստելու եք Հայաստանի Հանրապետության տնտեսության հետագա զարգացմանը և ձեր նպաստն եք բերելու հայ-ֆրանսիական բարեկամական հարաբերությունների ընդլայնմանը: Վստահ եմ, որ Հայաստանի ֆրանսիական համալսարանում ձեռք բերված գիտելիքներն էապես ծառայելու են այդ նպատակներին: ԿԳՄՍ նախարարության անունից ցանկանում եմ վերահաստատել, որ համալսարանը, լինելով կրթագիտական և հետազոտական հարթակ, լավագույնս նպաստում է հայ-ֆրանսիական բարեկամական համագործակցության զարգացմանը, նոր հնարավորությունների ստեղծմանը և նախաձեռնությունների իրականացմանը»,- նշել է Արթուր Մարտիրոսյանը՝ հավելելով, որ ԿԳՄՍ նախարարությունը մշտապես իր աջակցությունն է ցուցաբերել համալսարանի գործունեությանը և շարունակելու է խթանել բուհի զարգացմանն ուղղված նոր նախաձեռնությունները:
Փոխնախարարի համոզմամբ՝ ՀՀ-ում Ֆրանսիայի Հանրապետության դեսպանության և Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանի հետ ԿԳՄՍ նախարարության արդյունավետ համագործակցությունը կլինի շարունակական՝ ի նպաստ երկու պետությունների զարգացման: Արթուր Մարտիրոսյանը նաև շնորհակալություն է հայտնել Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանի ղեկավարությանն ու ռեկտոր Բերտրան Վենարին բուհի զարգացման գործում ներդրած ջանքերի համար։
ՀՖՀՀ ռեկտոր, պրոֆեսոր Բերտրան Վենարը ևս շնորհավորել է շրջանավարտներին՝ նշելով, որ իր համար մեծ հպարտություն է լինել նման խելացի, լայն աշխարհայացք ունեցող և նպատակասլաց երիտասարդների ռեկտորը։ Նա ընդգծել է, որ համալսարանում կարևորվում է ուսուցանվող առարկաների ու աշխատաշուկայի պահանջների համապատասխանությունը, ինչի շնորհիվ շրջանավարտները հաջողության են հասնում իրենց մասնագիտական գործունեության մեջ։
Միջոցառման ընթացքում նշվել է, որ ՀՖՀՀ-ի հաջողության գրավականներից մեկն այն է, որ շրջանավարտներին շնորհվում է 2 պետական դիպլոմ՝ հայկական և ֆրանսիական (եվրոպական), որը հնարավոր չէր լինի, եթե Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանը չունենար այնպիսի հավատարիմ գործընկերներ, ինչպիսիք են Ժան Մուլեն Լիոն 3 համալսարանը և Պոլ Սաբատիե Թուլուզ 3 համալսարանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ