ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Վահրամ Դումանյան. «Հանրային հեռուստաընկերությունը մտածողություն է ձևավորում»

Դեկտեմբերի 15, 2021
Պաշտոնական

Հանրային հեռուստաընկերության հիմնադրման 65-ամյակի կապակցությամբ հեռուստաընկերության մի խումբ աշխատակիցներ արժանացել են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության պարգևների:

Հոբելյանի առիթով ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանն ու նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը այսօր հյուրընկալել են Հանրային հեռուստաընկերության աշխատակիցներին՝ գործադիր տնօրեն Հովհաննես Մովսիսյանի գլխավորությամբ:

Նախարարը նշել է, որ Հանրայինի երկարամյա և փորձառու աշխատակիցների կատարած գործի իրական գնահատականը հանրությունն է տալիս, հեռուստադիտողը, որի հետ կապույտ էկրանի միջոցով ամենօրյա կապի մեջ է հեռուստատեսությունը: ‹‹Հանրայինը տարբերվող է մասնագիտական հզորությամբ և հանրային առաքելությամբ, դրանով պայմանավորված՝ հանրային հեռուստաընկերությունից մեր հասարակության պահանջները բարձր են: Հանրային հեռուստաընկերությունը սոսկ ԶԼՄ չէ՝ սկսած լրատվական թողարկումից, ներառյալ բոլոր հաղորդաշարերն ու եթերում տեղ գտնող մնացած բովանդակությունները՝ ֆիլմեր և այլն. հանրայինը նաև կրթություն է, մշակույթ, դաստիարակություն: Հանրային հեռուստաընկերությունը մտածողություն է ձևավորում, տարբեր խնդիրների հանդեպ ընկալման մոտեցումներ և մեթոդներ է ստեղծում, հանրայինը ճաշակ և ոճ է թելադրում››,- նշել է Վահրամ Դումանյանը՝ ավելացնելով, որ հանրային հեռուստաընկերությունից ակնկալիքները գնալով մեծանում են: Նախարարի խոսքով՝ շատ կարևոր է գնահատել Հանրայինի անխափան եթերն ամենօրյա աշխատանքով ապահովող մասնագետների նվիրումն ու ներդրած ջանքերը, հատկապես՝ նրանցը, որոնք էկրանից չեն երևում, աշխատելով կադրից դուրս՝ ապահովում են անխափան եթեր:

Հանդիպման ընթացքում նախարարը հեռուստատեսության ոլորտում երկարատև, բարեխիղճ աշխատանքի համար և հայկական հեռուստատեսության հիմնադրման 65-ամյա հոբելյանի կապակցությամբ Հանրային հեռուստաընկերության աշխատակիցներին հանձնել է նախարարության պարգևները: Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության մեդալով են պարգևատրվել հեռուստաընկերության աշխատակիցներ Հասմիկ Նավասարդյանը և Վահագն Միքայելյանը: Պատվոգրի են արժանացել Երվանդ Պետրոսյանը, Ալեքսանդր Սայադյանը, Վարդգես Ավետիսյանը, Մուշեղ Մինասյանը, Կարինե Քոչարյանը, Գառնիկ Սարգսյանը, իսկ Հռիփսիմե Նաջարյանը խրախուսվել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության շնորհակալագրով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)