2012 թվականից Հայաստանի Հանրապետությունը դարձել է «Աշխարհի հմտություններ» միջազգային կազմակերպության անդամ, որտեղ մեր երկիրը ներկայացնում է Մասնագիտական կրթության և ուսուցման զարգացման ազգային կենտրոնը (ՄԿՈՒԶԱԿ):
Այսօր տեղի է ունեցել «Հայաստանի հմտություններ» ազգային մրցույթի մասնակիցների պարգևատրման հանդիսավոր արարողությունը, որն իրականացվել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ:
Շնորհավորելով մրցույթի բոլոր մասնակիցներին և հաղթողներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը նշել է, որ այն հիանալի հնարավորություն է՝ ցույց տալու, թե ինչ կարևոր գործունեություն են ծավալում նախնական և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունները: Փոխնախարարի խոսքով՝ մրցույթը նաև լավ հնարավորություն է ուսանողների աշխատանքները տեսանելի դարձնելու առումով, այդ թվում՝ միջազգային ասպարեզում՝ Հայաստանի արդյունքները համադրելի դարձնելով այլ երկրների հետ:
«Վստահ եմ, որ այս մրցույթից հետո ուսանողներն ավելի մեծ ոգևորությամբ ու ջանքերով են շարունակելու սովորել, քանի որ այն ուղիղ ճանապարհ է՝ համալրելու այն կարևոր մասնագետների շարքը, որոնց կարիքն ունի մեր երկիրը: Այս մրցանակները միայն առաջինն են ուսանողների հաջողության մեծ ճանապարհին: Ցուցադրությունը նաև փաստում է աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցման և կարճաժամկետ ծրագրերի ընթացքում ստացված արդյունքների կարևորությունը»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ շնորհակալություն հայտնելով բոլոր ուսհաստատությունների մանկավարժներին և ուսանողներին կատարված մեծ աշխատանքի համար: Նա նաև առաջարկել է քննարկել հաջորդ տարիներին դպրոցներին ևս այս միջոցառմանը մասնակից դարձնելու հնարավորությունը, քանի որ այն, ըստ փոխնախարարի, մասնագիտական կողմնորոշման շատ լավ դաշտ կարող է դառնալ:
Միջոցառման մասնակիցներին ողջունել են նաև «Հայ խոհարարական ավանդույթների զարգացման և պահպանման» ՀԿ նախագահ Սեդրակ Մամուլյանը և Ձեռնարկությունների ինկուբատոր հիմնադրամի ծրագրերի ղեկավար Արթուր Փոքրիկյանը:
Ողջույնի խոսքերից հետո տեղի է ունեցել մրցանակների հանձնման հանդիսավոր արարողությունը: Ոսկերչությունից ոսկե մեդալի է արժանացել Գյումրիի թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանի ուսանող Վարդան Գալստյանը, նորաձևության տեխնոլոգիայից՝ Երևանի թեթև արդյունաբերության պետական քոլեջի ուսանողուհի Աննա Բադալյանը, խոհարարությունից՝ Ֆրանս-հայկական ուսումնական կենտրոնի ուսանողուհի Գայանե Սիմոնյանը, մեխատրոնիկայից՝ Երևանի ինֆորմատիկայի պետական քոլեջի ուսանող Գոռ Դիլանյանը, վեբ տեխնոլոգիաներից՝ Երևանի ինֆորմատիկայի պետական քոլեջի ուսանող Մելքոն Հովհաննիսյանը, իսկ ՏՏ ցանցային համակարգի կառավարումից՝ Շիրակի տարածաշրջանային պետական քոլեջի ուսանող Սամվել Հակոբյանը:
Մրցույթի բոլոր մասնակիցներն արժանացել են խրախուսական նվերների և վկայականների, իսկ դրա կազմակերպմանն աջակցելու համար շնորհակալագրերով պարգևատրվել են մրցույթի լավագույն գործընկերները՝ Երևանի ‹‹ԳՆՈՄՈՆ›› ոսկերչական գործարանը, «Հայ խոհարարական ավանդույթների զարգացման և պահպանման» ՀԿ-ն, Երևանի ինֆորմատիկայի, Երևանի թեթև արդյունաբերության, Երևանի տարածաշրջանային թիվ 1 պետական քոլեջները, «ԻՖԵՊ» և «Ֆիչըր» ընկերությունները:
Նշենք, որ «Հայաստանի հմտություններ» ազգային մրցույթն անցկացվել է երկու փուլով: Նախընտրական փուլին մասնակցել են Երևանի և ՀՀ մարզերի 92 ուսանողներ: Մրցույթի եզրափակիչ փուլ են անցել 37 մասնակիցներ, որոնք իրենց վարպետությունն են ցուցադրել վեց հմտությունների գծով՝ «Ոսկերչություն», «Նորաձևության տեխնոլոգիա», «Խոհարարություն», «Մեխատրոնիկա», «Վեբ տեխնոլոգիաներ» և «ՏՏ ցանցային համակարգի կառավարում»:
«Հայաստանի հմտություններ» ազգային մրցույթի հաղթողները կմասնակցեն 2022 թվականին Շանհայում կայանալիք «Համաշխարհային հմտություններ» 46-րդ միջազգային մրցույթին: Հայաստանի ՄԿՈՒ հաստատությունների ուսանողներն արդեն 4-րդ անգամ հնարավորություն կունենան ներկայանալու և իրենց հմտություններով մրցակցելու 85 անդամ երկրների ուսանողների հետ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ