ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԲՈԿ նախագահ Կարեն Քեռյանն ամփոփել է ընթացիկ տարին

Դեկտեմբերի 17, 2021
Հարցազրույցներ, ելույթներ

Բարձրագույն որակավորման կոմիտեի նախագահ Կարեն Քեռյանը «Արմենպրես»-ի մամուլի սրահում կայացած ասուլիսում ամփոփել է ընթացիկ տարվա աշխատանքները:

Այս տարի Հայաստանում հաստատվել են 171 թեկնածուական և դոկտորական աստիճաններ: Պաշտպանությունների ցուցանիշը 2020 թվականի համեմատ` շատ քիչ տարբերությամբ աճել է, սակայն նախորդ տարիների համեմատ` նկատելի նվազել է: Ըստ Կարեն Քեռյանի՝ նվազումը նկատելի է` վերջին 6 տարիների հետ համեմատած, ինչը բավարար չէ գիտնականների սերնդափոխության ու պրոֆեսորադասախոսական կազմի համալրման համար: Նախկինում տարեկան լինում էր մոտ 600 պաշտպանություն:
Բարձրագույն որակավորման կոմիտեի նախագահը նշել է, որ 2018 թվականից հետո պայման է դրվել, ըստ որի՝ պետք է ունենալ տպագրած աշխատանք «Web of Scince», «Scopus» շտեմարաններում տեղ գտած պարբերականներում: Դրանից հետո դոկտորականների թիվը նվազել է, սակայն Կարեն Քեռյանը նշել է, որ ընթացիկ տարում, 2020-ի համեմատ, դոկտորականների պաշտպանության աճ է նկատվում: Կարեն Քեռյանը նաև կարծում է, որ պետք է ավելացնել ասպիրանտական տեղերի թիվը. «Ապագայի համար այնպիսի քաղաքականություն է որդեգրվել, որ պաշտպանության քանակն աճի՝ գիտնականների բանակն ավելացնելու նպատակով: Այժմ ԿԳՄՍ նախարարությունում քննարկումներ են ընթանում, և, կարծում եմ, որ մոտակա ժամանակներում հնարավորություն կունենանք ասպիրանտական տեղերն ավելացնելու»: Եթե տեղերը շատ լինեն, ապա շատ կլինեն պաշտպանությունները, մյուս կողմից՝ այն կարող է հանգեցնել որակի նվազմանը: ԲՈԿ-ի նախագահի խոսքով՝ այստեղ կարևոր է եղած պոտենցիալի հաշվի առնելը: Անհրաժեշտ են համալիր ուսումնասիրություններ՝ հասկանալու, թե որ ուղղությամբ որքան մասնագետներ են հարկավոր:
Կարեն Քեռյանը կարևոր է համարել որակական պահանջների, աստիճանաշնորհման համակարգի փոփոխությունների անհրաժեշտությունը:

ԲՈԿ նախագահն անդրադարձել է նաև գիտական պաշտպանություններում գրագողությունների խնդրի լուծմանը: Նա նշել է, որ այդ հարցում Բարձրագույն որակավորման կոմիտեն իրավական դաշտում փոփոխությունների անհրաժեշտություն է տեսնում՝ աստիճանազրկման կարգի մշակմամբ:

«Այդ կարգը հնարավորություն կտա պաշտպանությունից հետո՝ նույնիսկ տարիներ անց, գրագողությունը հայտնաբերելու դեպքում անձին զրկելու գիտական աստիճանից: Ինչպես հնարավոր է վարորդական իրավունքից վարորդին զրկել, այդպես էլ այս պարագայում պետք է լինի այդ հնարավորությունը: Այս առաջարկն ընդգրկված է ՀՀ կառավարության միջոցառումների ծրագրում»,-ասել է Կարեն Քեռյանը:

Բարձրագույն որակավորման կոմիտեի նախագահի խոսքով՝ կարգը զսպող ու կանխարգելիչ գործիք է լինելու, ոչ թե աստիճանազրկման սպառնալիք՝ հարյուրավոր դեպքեր ունենալու նպատակով:

«Հայցորդը կհասկանա, որ եթե նույնիսկ հաջողվի պաշտպանել, ապա, միևնույնն է, հետագայում էլ գրագողությունը բացահայտելու դեպքում նա կզրկվի գիտական աստիճանից»,- մեկնաբանել է Կարեն Քեռյանը:

Աստիճանազրկման կարգից բացի, Բարձրագույն որակավորման կոմիտեի նախագահի կարծիքով՝ անհրաժեշտ է նաև իրականացնել գրագողությունը բացահայտող ծրագրի արդիականացումը ու այն հասանելի դարձնել ավելի լայն շերտի, մասնավորապես՝ գիտական հոդվածներ հրապարակող պարբերականներին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…