Եթե ուզում ենք ուժեղ, հզոր և ինքնիշխան պետություն լինել, պետք է ունենանք ուժեղ, հզոր և ինքնուրույն բանակ, ազգային գաղափարներով տոգորված, ազգային արժեքներն արժանապատվորեն կրող ազգային բանակ:
Եթե ուզում ենք ուժեղ, հզոր և ինքնիշխան պետություն լինել, պետք է կարողանանք ոչ միայն ստեղծել ու կերտել այդ բանակը, այլև սրբորեն պահել ու պահպանել նրա հզորությունն ու ինքնուրույնությունը, նրա զինվորին ու հրամանատարին:
1992 թվականի հունվարի 28-ին ՀՀ կառավարության ընդունած «ՀՀ պաշտպանության նախարարության մասին» պատմական որոշմամբ մի շարք կազմավորված գնդերի, վաշտերի, երկրապահ կամավորական ջոկատների միավորմամբ դրվեց ազգային բանակի ստեղծման սկիզբը, իսկ 1992թ. մայիսին ՀՀ պաշտպանության նախարարությունը «Զինապարտության մասին» օրենքով սահմանեց բանակը զինծառայողներով համալրելու կարգը:
Մեր անկախ պետության կերտումը և բանակաշինությունը ընթացան նույն զուգահեռներով, իրար կողքի , իրար պահպանելով և պաշտպանելով:
Բանակն է այն գլխավոր և միակ երաշխավորը, որ չի կարող թողնել, որ խարխլեն կամ սասանեն մեր պետության հիմքերը: Այն ամրակուռ է մարտունակ ու հզոր, ժամանակակից զինտեխնիկայով ու զենքով հագեցած բանակով, և , ամենակարևորը, իր հայրենիքը, իր հողն ու ջուրը անսահմանորեն սիրող, թշնամուց չերկնչող, սխրանքներ ծնող և ազգային արժանապատվությամբ օժտված զինվորներով:
Ստեղծվեց հայոց բանակը, օրեցօր աճեց, մեծացավ ու հզորացավ և անցավ ծանր ու դժվարին, բայց պատվաբեր ճանապարհ: Հաղթեց թշնամուն, ազատեց մեր պատմական Արցախը՝ շարունակելով պահել ու պաշտպանել Հայոց աշխարհի անդորրը:
Քառօրյա պատերազմի արհավիրքների ու սարսափների միջով անցավ, անցավ հաղթական կեցվածքով՝ միշտ իր բազկի հուժկու ուժին հավատարիմ: Տվեց սրբազան զոհեր, բայց չընկճվեց, չերերաց, մնաց իր հողի վրա ամուր կանգնած, իր հողն ու հային ամուր գրկած:
Այսօր 25 տարեկան է հայոց ազգային բանակը, այդքան երիտասարդ, բայց բազմափորձ ու հերոսական, ազատատար ու պաշտպան, հուսալի երաշխավոր: Նա ի զորու է անառիկ պահել հայրենիքի սահմանները և ցանկացած պահի զինվորական «բացառիկ» դասեր տալ սահմանախախտ հայատյաց թշնամուն՝ ազերի- թուրքին:
Փառք ու պատիվ հայոց բանակին, փառք ու պատիվ հայ զինվորին:
Մենք խոնարհվում ենք նրանց առաջ:
2017թ. հունվարի 30-ին Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան №11 հիմնական դպրոցում կազմակերպվել էր միջոցառում՝ նվիրված հայոց ազգային բանակի ստեղծման 25-րդ տարեդարձին:
Միջոցառումը կազմակերպել և կյանքի են կոչել դպրոցի դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Լիլիթ Պետրոսյանը, ՄԿԱ գծով տնօրենի տեղակալ Ա. Գրիգորյանը, զինղեկ Վ. Գալստյանը:
Մ. Զաքարյան
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ