ՀՀ ԿԳՄՍՆ «Ընտանիք» ՄՊՍԿ ՊՈԱԿ-ի սաները 2021 թվականի հունվարի 19-ին մասնակցել են ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի համագործակցությամբ կազմակերպած Չեխիայի Հանրապետության Լիդիցեի կերպարվեստի 49-րդ միջազգային մանկապատանեկան ստեղծագործական` «Ռոբոտը և արհեստական բանականությունը» խորագրով մրցույթին:
Կենտրոնի` հագուստի մոդելավորման, արծաթագործության, կվիլինգի, գեղանկարչության, կավագործության, բատիկայի, թաղիքագործության խմբակները ներկայացրել են խմբային և անհատական` 23 աշխատանք: Սաներն արժանացել են շնորհակալագրերի:
ՀՀ-ում Չեխիայի Հանրապետության փոխդեսպան, դեսպանության և ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության ներկայացուցիչներն այցելել են «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոն: Փոխդեսպան` Սաբինա Նովակովան անձամբ է մրցույթի մասնակից սաներին հաձնել նվերներն ու շնորհակալագրերը: Հյուրերն այնուհետև շրջել են բոլոր խմբասենյակներով, ծանոթացել կրթամշակութային հաստատության ստեղծագործական անցուդարձին: Վերջիններս իրենց հիացմունքն են հայտնել կենտրոնում կրթադաստիարակչական աշխատանքների մեթոդական մոտեցումներին, բազմաբովանդակ ծրագրերի իրականացման ու սաների մտքի թռիչքով արված ստեղծագործական կոմպոզիցիոն աշխատանքների մասին:
«Կրթամշակութային այն մոդելը, որը դրված է «Ընտանիք» կենտրոնում լավագույն օրինակ է նման այլ հաստատություների համար: Այստեղ պետք է մնալ մի քանի օր, որպեսզի լիարժեք վայելես այն մթնոլորտը, որը փոխանցում են խմբավարները սաներին: Տեսանելի ու շոշափելի է այն աշխատանքը, որը տարվում է կենտրոնում շնորհալի սաներին բացահայտելու համար: Շատ ենք կարևորում, երբ սաների բազմակողմանի զարգացվածությանն ուղղված առաքելությունը կրթամշակութային հաստատությունը ճիշտ ու գրագետ հիմքերի վրա է դնում: Սաների աշխատանքները մեկը մյուսից տարբերվող ու հետաքրքիր էին: Չեմ կարող ասել թե խմբակներից որն է ավելի տպավորիչ, այստեղ արվեստի ու արհեստի բոլոր ճյուղերը կան, ինը շատ ողջունելի է, այն նպաստում է դրանց պահպանմանն ու տարածմանը: Մենք հիացած ենք այն աշխատանքով, ինչը տարվում է «Ընտանիք» կենտրոնում: Վստահ եմ մենք էլ ավելի շատ սաների հաջողությունների մասին ենք լսելու միջազգային մրցույթների հարթակներից»,-ասել է ՀՀ-ում Չեխիայի Հանրապետության փոխդեսպան` Սաբինա Նովակովան:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ