ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը Կառավարության՝ դեկտեմբերի 23-ին կայացած նիստում ներկայացրել է Երևանի պետական համալսարանի և Երևանի Մխիթար Հերացու անվան պետական բժշկական համալսարանի ռեկտորների ընտրության արդյունքները:
Նախարարն արձանագրել է, որ այլևս ավարտված են պետական բուհերի կառավարման և հոգաբարձուների խորհուրդների ձևավորման նախագծերը, համաձայն որոնց՝ կազմը պետք է լինի 20-հոգանոց:
Նորացված 20-հոգանոց խորհրդով ռեկտորի առաջին ընտրությունը դեկտեմբերի 15-ին տեղի է ունեցել Երևանի Մխիթար Հերացու անվան պետական բժշկական համալսարանում: Հոգաբարձուների խորհրդի նիստին մասնակցել են 19 անդամներ, միաձայն ռեկտոր է ընտրվել Արմեն Մուրադյանը:
Վահրամ Դումանյանի առաջարկով և Կառավարության որոշմամբ Ա. Մուրադյանը նշանակվել է «Երևանի Մխիթար Հերացու անվան պետական բժշկական համալսարան» հիմնադրամի ռեկտորի պաշտոնում: Վերընտրված ռեկտորը շնորհակալություն է հայտնել վստահության համար և հակիրճ ներկայացրել ծրագրերը. 5 տարիների ընթացքում բացվել է շուրջ 700 աշխատատեղ, կրկնապատկվել են հիմնական միջոցները, շահույթը բարձրացել է 5 անգամ, 2000 արտասահմանցի ուսանում է համալսարանում: Նախատեսվում է միջազգային դաշտում զարգացնել կլինիկական ուղղությունը: Ա. Մուրադյանի տեղեկացմամբ՝ «Ուղեղի հետազոտությունների գերազանցության կենտրոնի» կառուցումը ավարտական փուլում է:
Նախարար Վահրամ Դումանյանը ներկայացրել է նաև Երևանի պետական համալսարանի ռեկտորի ընտրության արդյունքը: Հոգաբարձուների խորհրդի նիստը տեղի է ունեցել դեկտեմբերի 17-ին, մասնակցել են բոլոր 20 անդամները. 12 կողմ, 5 դեմ, 3 անվավեր արդյունքով Հովհաննես Հովհաննիսյանն ընտրվել է ռեկտոր: Նախարարի առաջարկով և Կառավարության որոշմամբ Հովհաննես Հովհաննիսյանը նշանակվել է ԵՊՀ ռեկտորի պաշտոնում:
Նորընտիր ռեկտորն ասել է, որ մեծ պատիվ և պատասխանատվություն է ղեկավարել մայր բուհը: Ամփոփելով վերջին ամիսներին կատարած աշխատանքը՝ նա նշել է, որ նախաձեռնել են կրթական մի շարք բարեփոխումներ, հիմնվել են լաբորատորիաներ, կիրառության են դրվել մագիստրոսական նոր ծրագրեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…
ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ