ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ցերեկույթ՝  նվիրված  Հայոց  բանակի  կազմավորման  25-րդ  տարեդարձին

Փետրվարի 1, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

     Գեղարքունիքի  մարզի  Լճաշեն  գյուղի  Ա.Տեր-Գրիգորյանի  անվան  միջն. դպրոցում հունվարի  27-ին  անցկացվեց  ցերեկույթ՝  նվիրված  հայոց  բանակի  կազմավորման  25-րդ  տարեդարձին:

   Օրը  տոնական  է: Փողփողում  է  Հայոց  եռագույնը:  Ներս  են  մտնում  զինվորական  համազգեստ  հագած  աշակերտները, նրանք  քայլում  են  հպարտ  ու  հաստատուն՝  «Ես  եմ  քո  վաղվա  զինվորը»  անբեկանելի  խոսքը  շուրթերին:  Սիրտդ  լցվում  է  հպարտությամբ, երբ  լսում  ես  Հայոց  բանակին  նվիրված  գեղեցիկ  ասմունքն  ու  երգերը, հպարտ  ու  առնական պարերը:

    Կայացել է Հայոց բանակը, վստահ ու աներեր քայլերով գնում է առաջ՝ ավելացնելով իր հաղթանակների ու ձեռքբերումների  թիվը:

     Շնորհավոր տոնդ, սիրելի Հայոց բանակ: Թող հաղթանակներդ ձեռք բերվեն խաղաղ պայմաններում:

     Օրվա խորհուրդն իրենց գեղեցիկ ու խրոխտ կատարումներով ամբողջացրին դպրոցի 5-12-րդ դասարանների աշակերտները՝ զինղեկ Գառնիկ Մանուկյանի և   դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ծովինար Կարապետյանի  նախաձեռնությամբ: Միջոցառմանը ներկա էին դպրոցի տնօրինությունը, Սևանի    տարածքային   զինկոմիսարիատի  ավագ ենթասպա Նաիրի Դուրգարյանը, զինկոմիսարիատի աշխատակից Սեյրան Կարապետյանը և գյուղապետարանի աշխատակազմի ներկայացուցիչներ:

       Բոլորը  մեծ բավականությամբ հեռացան:    

 

Ն.Դավթյան

Տնօրենի՝ մասնագիտացված կրթական աջակցությունների գծով տեղակալ

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)