ՀՀ ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ Սիսակ Գաբրիելյանը, ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը և ԿԳՄՍՆ Հանրակրթության վարչության անդամները քննարկումներ են ունեցել «Հանրակրթության մասին» օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի վերաբերյալ. այն առաջին ընթերցմամբ արդեն ընդունվել է ԱԺ-ի կողմից:
Քննարկումներին մասնակցել են «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի և «Մեկ ձայն» անկախ դպրոցների հայկական ասոցիացիայի ներկայացուցիչները:
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի տնօրեն Աշոտ Բլեյանը, Հեղինակային մանկավարժության լաբորատորիայի ղեկավար Մարգարիտ Սարգսյանը և կրթահամալիրի տնօրեն Սուսաննա Մարկոսյանն իրենց մտահոգությունն են հայտնել նախատեսվող փոփոխությունների մի քանի կետերի վերաբերյալ:
Մասնավորապես, Մարգարիտ Սարգսյանն առաջարկել է հեղինակային կրթական ծրագիրն ավելի մանրամասն ձևակերպել:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանն այս առնչությամբ նշել է, որ շատ հարցեր էապես կկարգավորվեն, եթե տրվի այլընտրանքային կրթության սահմանումը, և առաջարկել է միասին աշխատել այդ ուղղությամբ. «Այդ դեպքում կհասկանանք՝ որտեղ է պետք ամրագրել յուրահատկությունները: Կուսումնասիրենք նաև Ձեր կողմից ուղարկված առաջարկություններն ու հաշվի կառնենք դրանք»:
«Մեկ ձայն» ասոցիացիայի ներկայացուցիչների հետ հանդիպմանը ներկա են եղել ասոցիացիայի նախագահ Արամ Փախչանյանը, տնօրեն Շամամ Գևորգյանը, «Այբ» դպրոցի տնօրեն Դավիթ Սահակյանը, «Ուսում» դպրոցի տնօրեն Հայկազ Նավասարդյանը, «Փոքրիկ իշխան» կրթահամալիրի տնօրեն Մարիա Խախամյանը և «Արեգնազան» կրթահամալիրի ուսուցիչ Արա Աթայանը:
Դպրոցների կառավարման առաջարկվող նոր մոդելը, ասոցիացիայի անդամների կարծիքով, պարզաբանման կարիք ունի: Ինչպես հայտնի է, առաջարկվում է վերանայել դպրոցի տնօրենի գործառույթները` տարանջատելով բովանդակային և վարչատնտեսական խնդիրները: Դպրոցի տնօրենի վրա թողնվում է առավելապես կրթության որակի պատասխանատվությունը, իսկ շենքի և գույքի պահպանության, ֆինանսական, վարչատնտեսական պատասխանատվության գործառույթը կփոխանցվի վարչատնտեսական համակարգողին: Վարչական համակարգողը կիրականացնի մի քանի դպրոցի գույքի կառավարում, իսկ որպես բովանդակային մասի պատասխանատու` յուրաքանչյուր դպրոց կունենա առանձին տնօրեն:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը, պարզաբանելով խնդիրը, նշել է, որ հարցի հետ կապված՝ կա թյուրընկալում:
«Մենք բոլորովին նպատակ չունենք դպրոցում ունենալու երկու տնօրեն. չկա նման խնդիր: Դպրոցում մեկ տնօրեն է լինելու. դա բովանդակության պատասխանատուն է: Երկրորդ բլոկը` վարչական մասի համակարգումը, ավելի շատ իրականացվելու է կենտրոնացված, օրինակ՝ դպրոցի գնումները, դպրոցի հաշվապահությունն իրականացվելու են կենտրոնացված, մի մարմնի կողմից, որը կրելու է գույքի պահպանման և մնացած տեխնիկական հոգսերը: Կախված դպրոցների ծավալից՝ լինելու է տարբերակված մոտեցում»,- ընդգծել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը:
Կողմերը քննարկել են նաև ներառական կրթությանը, ուսուցիչների ատեստավորմանը, դպրոցների տնօրենների նշանակմանն ու դրա ժամկետներին, դպրոցների տարածքների վարձակալության ժամկետներին վերաբերող հարցեր:
ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերով մշտական հանձնաժողովի նախագահ Սիսակ Գաբրիելյանն ու ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը նշել են, որ մինչև օրենքի փոփոխության նախագծի վերջնական լսումները դարձյալ կունենան համատեղ քննարկումներ՝ ուսումնասիրելով խնդրահարույց կետերն ու դրանց վերաբերյալ ներկայացվող առաջարկները:
Քննարկումներին մասնակցել են նաև ԿԳՄՍ նախարարության Հանրակրթության վարչության պետ Արսեն Բաղդասարյանը, հանրակրթության և արտադպրոցական ծրագրերի մշակման և իրականացման բաժնի պետ Սուսաննա Ազատյանը, հանրակրթության և արտադպրոցական կրթության քաղաքականության մշակման և վերլուծության բաժնի պետ Անուշ Լալազարյանը և վարչության այլ անդամներ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ