ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության կողմից Երևանի «Գլաձոր» համալսարանին տրվել է բակալավրի կրթական ծրագրի առկա ուսուցմամբ «Բուժական գործ» և «Ստոմատոլոգիա» մասնագիտությունների գործունեության թույլտվություն։ Եվ օրերս «Գլաձոր» համալսարանում բացվել է ստոմատոլոգիական կլինիկա՝ ընդլայնելու բուհի գործունեությունը, պատրաստելու մասնագետներ բժշկության և ստոմատոլոգիայի բնագավառներում: Միջոցառմանը ներկա էր ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը:
Փոխնախարարը շնորհավորել է բուհի պրոֆեսորադասախոսական կազմին և ուսանողներին նոր մասնագիտությունների ներմուծման կապակցությամբ՝ հույս հայտնելով, որ լիցենզիայի տրամադրումը կծառայի որակյալ կադրերի պատրաստման նպատակին:
«Աշխարհում ընդունված կարգի համաձայն՝ մասնավոր բուհերն ավելի լավ կրթություն են տալիս, քան պետականները: Մեզ մոտ հակառակն է. 100-ամյա բժշկական համալսարանը դեռ առաջատարն է: Բարի ցանկություն և հույս ունեմ՝ ժամանակի ընթացքում դուք կխախտեք ուղղությունը. կլինի առողջ մրցակցություն, և շեշտադրումն առավելապես կդրվի որակի վրա, ոչ թե ուսանողների թվի ապահովման: Մենք՝ որպես ոլորտը համակարգող գերատեսչություն, կհետևենք բուհում որակյալ կադրերի պատրաստման ընթացքին»,- ասել է Կ. Թռչունյանը:
«Գլաձոր» համալսարանի ռեկտոր Ժորա Ջհանգիրյանը ներկայացրել է բուհի նոր կառույցը՝ «Յունիդենտ» ստոմատոլոգիական կլինիկան, բուժական գործի համար ստեղծված լաբորատորիան, 3D էկրանը՝ նախատեսված առցանց դասավանդման և մասնագիտական դասընթացն առավել մատչելի ու տեսանելի դարձնելու համար, տեխնիկապես հագեցված լսարանները:
«Մեծ պատասխանատվություն է ձեռնամուխ լինել նոր մասնագիտության ուսուցմանը: Ուրախությամբ պետք է նշեմ, որ մեզ հաջողվել է ստեղծել բժշկի և հատկապես ստոմատոլոգիական մասնագիտությանն առնչվող առարկաներ դասավանդող պրոֆեսորադասախոսական կազմ, որը պատրաստ է իր մասնագիտական գիտելիքներն ու փորձառությունը սիրով ու նվիրումով հաղորդելու ապագա բժիշկներին»,- ասել է ռեկտորը՝ նշելով, որ «Գլաձոր» համալսարանում կարող են բարձրագույն բժշկական կրթություն ստանալ նաև արտասահմանցի ուսանողները:
Ստոմատոլոգիական ծառայություններից կարող են օգտվել ինչպես ուսանողներն ու պրոֆեսորադասախոսական կազմը, այնպես էլ բոլոր քաղաքացիները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ