ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայոց բանակի օրը Գավառի ավագ դպրոցում

Փետրվարի 1, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Գավառի  ավագ դպրոցի ուսուցիչները և աշակերտները «հայոց բանակ էին ճանապարհում Դավիթ Գնդոլյանին»: Ծնողների բարեմաղթանքները, հարազատների և ընկերների քաջալերանքը, ուսուցիչների ոգեշնչումը խառնվել էին իրար: 

Դավիթը հպարտորեն հնչեցրեց զինվորի երդումը, իսկ աշակերտները ներկայացրին հայոց բանակի և զինվորների պարտականությունները: 
Դերային խաղն այնքան հուզիչ և բնական էր, որ հուզված ներկաների աչքերին նկատվեց արցունքներ:
Ներկաները հիշեցին և հարգանքի տուրք մատուցեցին հերոսացած ազատամարտիկների հիշատակին:
Կարդացվեց հատվածներ արդեն ավանդույթ դարձած շրջանավարտ զինվորներին ուղղված նամակներից: Հուզիչ էր 12-րդ դասարանի աշակերտուհի Մարիամ Հովհաննիսյանի «Նամակ զինվորին»շարադրությունը /ի դեպ, ԿԳ  նախարարության կողմից  հայտարարված շարադրությունների մրցույթում լավագույններից մեկն էր համարվել/, որը նա կարդաց ներկաների համար:

Միջոցառմանը հայրենասիրական շունչ ու ոգի հաղորդեցին Արփի Լազարյանի հայրենասիրական երգը և ազգագրական պարերը:
Տպավորիչ էր տնօրեն՝ Ն.Ղուլոյանի եզրափակիչ խոսքը, որտեղ նա հնչեցրեց այս միտքը. «Տա Աստված, որ գա մի օր, երբ հայ զինվորը հայոց բանակում ծառայի ոչ թե սահմանը թշնամիներից պաշտպանելու համար, այլ բանակ գնա՝ տիրապետելու ռազմական արվեստին»…

Գավառի ավագ պրոցի ԴԱԿ Լիանա Բալագոզյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)