Դեկտեմբերի 27-29-ը Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում տեղի կունենա հունահռոմեական ոճի ըմբշամարտի Հայաստանի մեծահասակների առաջնությունը:
Դեկտեմբերի 27-ին կայացել է առաջնության վիճակահանությունը, իսկ դեկտեմբերի 28-ին՝ ժամը 11:00-ից, կտրվի մրցումների մեկնարկը: Եզրափակիչ գոտեմարտերը տեղի կունենան դեկտեմբերի 29-ին: Առաջնությունն անցկացվելու է առանց հանդիսատեսի:
Հայաստանի առաջնությանը 69 ըմբիշ կմասնակցի: Հունահռոմեական ոճի ըմբշամարտի հավաքականի առաջատարները, բացի Արթուր Ալեքսանյանից, կմասնակցեն մրցումներին: Հիվանդության պատճառով Հայաստանի առաջնությունը բաց կթողնեն Ռուդիկ Մկրտչյանն ու Տիգրան Մինասյանը:
Օրերս անցկացվել է նաև ազատ ոճի ըմբշամարտի Հայաստանի առաջնությունը, որին 70 ըմբիշ է մասնակցել:
Հավաքականի առաջատարներից ծնկի վիրահատության պատճառով առաջնությունը բաց է թողել 65 կգ քաշային Վազգեն Թևանյանը, իսկ մեր մյուս առաջատարը՝ Արսեն Հարությունյանը, աչքի վիրահատության էր ենթարկվել: Հիվանդության պատճառով առաջնությունը բաց է թողել նաև 125 կգ քաշային Լյովա Գևորգյանը:
Ազատ ոճի ըմբշամարտի Հայաստանի առաջնության բոլոր մեդալակիրներն են՝
57 կգ - Մանվել Խնձրցյան (Ազատան), Էրիկ Հարությունյան (Գառնի), Շմավոն Թևանյան (Արտաշատ), Առաքել Մովսեսյան (ՕՀՔ),
61 կգ - Նորիկ Հարությունյան (ՕՀՔ), Վրեժ Գևորգյան (Արտաշատ), Վաղինակ Մաթևոսյան (Գյումրի), Հայկ Աբրահամյան (ՕՀՔ),
65 կգ - Գևորգ Թադևոսյան (Արտաշատ), Հրաչյա Մարգարյան (Արմավիր), Տիգրան Ղազարյան (Վանաձոր), Ղազար Համբարձումյան (ՕՀՔ),
70 կգ - Արման Անդրեասյան (Արտաշատ), Նարեկ Հարությունյան (Արմավիր), Գևորգ Մխեյան (ՕՀՔ), Նարեկ Սիրունյան (Վանաձոր),
74 կգ - Հրայր Ալիխանյան (ՕՀՔ), Խաչատուր Պապիկյան (Գյումրի), Մենուա Յարիբեկյան (ԲԿՄԱ),
79 կգ - Արման Ավագյան (ՕՀՔ), Մուշեղ Մկրտչյան (Ազատան), Ռազմիկ Սիմոնյան (ՕՀՔ),
86 կգ - Մհեր Մարկոսյան (ԲԿՄԱ), Կնյազ Իբոյան (Արշալույս), Արծրուն Թանգամյան (ՕՀՔ),
92 կգ - Հովհաննես Մխիթարյան (Վանաձոր), Սերգեյ Սարգսյան (Գառնի), Ազատ Կարապետյան (Սևան),
97 կգ - Խաչատուր Խաչատրյան (ՕՀՔ, ‹‹Աշխ. ռեզ.››),
125 կգ - Հովհաննես Մաղաքյան (Վանաձոր):
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ