ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարին կից աշակերտական խորհրդի ամփոփիչ նիստը տեղի է ունեցել առցանց ձևաչափով: Նիստը վարել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը: Քննարկմանը մասնակցել են Հանրակրթության վարչության պետ Արսեն Բաղդասարյանը, բաժնի պետ Սուսաննա Ազատյանը, նախարարության այլ ներկայացուցիչներ:
Ողջունելով հանդիպման մասնակիցներին՝ Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ սա ամփոփիչ հանդիպումն է, և առաջիկայում կձևավորվի նոր խորհուրդ: Նա շնորհակալություն է հայտնել այս ընթացքում արված կառուցողական առաջարկների, դիտարկումների և պատրաստակամության համար. «Սա մեր առաջին փորձն էր, որից դասեր ենք քաղել թե՛ դուք, թե՛ մենք: Եվ մենք կփորձենք հետագայում ավելի արդյունավետ ձևաչափերի մասին մտածել»:
Քննարկման նպատակով նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը ներկայացրել է 2 թեմա՝ դիմորդների՝ 2023 թ.-ից տարվա մեջ 2 անգամ ընդունելության քննություն հանձնելու և ավարտական քննությունների ձևաչափի փոփոխության, օրինակ՝ գրականության քննությունը նախագծային աշխատանքներով հանձնելու վերաբերյալ: Աշակերտները ներկայացրել են նախարարության ներկայացրած նախագծերի, քննությունների անցկացման վերաբերյալ իրենց առաջարկներն ու դիտողությունները:
Առաջին հարցի վերաբերյալ խորհրդի անդամները հիմնականում արձանագրել են, որ տարվա մեջ 2 անգամ քննություն հանձնելն աշակերտներին որոշակի փորձառություն կտա նաև քննական շրջանի հոգեբանական լարվածությունից խուսափելու առումով: Սակայն, ըստ որոշ անդամների, հնարավոր են որակյալ դիմորդների պակասի ռիսկեր, ինչին ի պատասխան՝ Ժ. Անդրեասյանը հավելել է, որ բոլոր ռիսկերը դիտարկվում են, և հետագայում կլինեն նաև ավելի լայն քննարկումներ:
Երկրորդ հարցի առնչությամբ, ըստ Ժ. Անդրեասյանի, քննության նոր ձևաչափը հնարավորություն կտա խորամուխ լինել որևէ թեմայի մեջ և խուսափել ծավալուն նյութերը, թվային տվյալներն ու անունները ժամանակավորապես անգիր անելու հանգամանքից: Խորհրդի անդամների մեծ մասը դրական է արտահայտվել առաջարկի վերաբերյալ՝ այն համարելով մեխանիկական անգիրներից խուսափելու և վերլուծական միտքը զարգացնելու լավ միջոց: Որոշ անդամների կարծիքով էլ՝ արդարության և հեղինակային իրավունքի խախտման տեսանկյունից նոր ձևաչափը ռիսկային է: Ժաննա Անդրեասյանը պատասխանել է, որ այդ խնդիրը կա նաև բուհական համակարգում, և այն պահանջում է հիմնարար լուծում:
Խորհրդի անդամներն առաջարկել են նոր ձևաչափը կիրառել ոչ միայն «Գրականություն», այլև «Պատմություն» առարկայի քննության ժամանակ՝ պատմական իրադարձությունների վերլուծությամբ:
Ամփոփելով նիստը՝ Ժաննա Անդրեասյանը շնորհակալություն է հայտնել համագործակցության համար, մաղթել է հաջողություն, նոր ձեռքբերումներ, իսկ խորհրդի անդամներն առաջիկայում ձևավորվող նոր կազմին մաղթել են արդյունավետ գործունեություն:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ