ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Տեղի է ունեցել ԿԳՄՍ նախարարին կից աշակերտական խորհրդի ամփոփիչ նիստը

Դեկտեմբերի 30, 2021
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարին կից աշակերտական խորհրդի ամփոփիչ նիստը տեղի է ունեցել առցանց ձևաչափով: Նիստը վարել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը: Քննարկմանը մասնակցել են Հանրակրթության վարչության պետ Արսեն Բաղդասարյանը, բաժնի պետ Սուսաննա Ազատյանը, նախարարության այլ ներկայացուցիչներ:

Ողջունելով հանդիպման մասնակիցներին՝ Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ սա ամփոփիչ հանդիպումն է, և առաջիկայում կձևավորվի նոր խորհուրդ: Նա շնորհակալություն է հայտնել այս ընթացքում արված կառուցողական առաջարկների, դիտարկումների և պատրաստակամության համար. «Սա մեր առաջին փորձն էր, որից դասեր ենք քաղել թե՛ դուք, թե՛ մենք: Եվ մենք կփորձենք հետագայում ավելի արդյունավետ ձևաչափերի մասին մտածել»:

Քննարկման նպատակով նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը ներկայացրել է 2 թեմա՝ դիմորդների՝ 2023 թ.-ից տարվա մեջ 2 անգամ ընդունելության քննություն հանձնելու և ավարտական քննությունների ձևաչափի փոփոխության, օրինակ՝ գրականության քննությունը նախագծային աշխատանքներով հանձնելու վերաբերյալ: Աշակերտները ներկայացրել են նախարարության ներկայացրած նախագծերի, քննությունների անցկացման վերաբերյալ իրենց առաջարկներն ու դիտողությունները:

Առաջին հարցի վերաբերյալ խորհրդի անդամները հիմնականում արձանագրել են, որ տարվա մեջ 2 անգամ քննություն հանձնելն աշակերտներին որոշակի փորձառություն կտա նաև քննական շրջանի հոգեբանական լարվածությունից խուսափելու առումով: Սակայն, ըստ որոշ անդամների, հնարավոր են որակյալ դիմորդների պակասի ռիսկեր, ինչին ի պատասխան՝ Ժ. Անդրեասյանը հավելել է, որ բոլոր ռիսկերը դիտարկվում են, և հետագայում կլինեն նաև ավելի լայն քննարկումներ:

Երկրորդ հարցի առնչությամբ, ըստ Ժ. Անդրեասյանի, քննության նոր ձևաչափը հնարավորություն կտա խորամուխ լինել որևէ թեմայի մեջ և խուսափել ծավալուն նյութերը, թվային տվյալներն ու անունները ժամանակավորապես անգիր անելու հանգամանքից: Խորհրդի անդամների մեծ մասը դրական է արտահայտվել առաջարկի վերաբերյալ՝ այն համարելով մեխանիկական անգիրներից խուսափելու և վերլուծական միտքը զարգացնելու լավ միջոց: Որոշ անդամների կարծիքով էլ՝ արդարության և հեղինակային իրավունքի խախտման տեսանկյունից նոր ձևաչափը ռիսկային է: Ժաննա Անդրեասյանը պատասխանել է, որ այդ խնդիրը կա նաև բուհական համակարգում, և այն պահանջում է հիմնարար լուծում:

Խորհրդի անդամներն առաջարկել են նոր ձևաչափը կիրառել ոչ միայն «Գրականություն», այլև «Պատմություն» առարկայի քննության ժամանակ՝ պատմական իրադարձությունների վերլուծությամբ:

Ամփոփելով նիստը՝ Ժաննա Անդրեասյանը շնորհակալություն է հայտնել համագործակցության համար, մաղթել է հաջողություն, նոր ձեռքբերումներ, իսկ խորհրդի անդամներն առաջիկայում ձևավորվող նոր կազմին մաղթել են արդյունավետ գործունեություն:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)