Հարգելի՛ հայրենակիցներ,
Եզրագիծն է հատում խոչընդոտներով ու դժվարություններով, ձեռքբերումներով ու նվաճումներով լի ևս մեկ տարի: Վերջին շրջանում մեզ պատուհասած փորձությունները մեզ մղում են՝ առավել քան երբևէ վերանայելու մեր արժեքները, տարբերակելու առաջնայինն ու անկարևորը, գնահատելու մեր աշխատանքի արդյունքներն ու բացթողումները: Մեր պետության հիմքերն ամուր են նաև կայուն կրթական համակարգով, զարգացած գիտությամբ, պահպանված ու պաշտպանված մշակութային կոթողներով, մեր մարզիկների հաղթանակներով:
Մենք ոլորտային բարեփոխումների փուլում ենք, և 2022 թվականը նոր շրջափուլերի, նոր իրողությունների տարի է լինելու: Բոլորս միասին քայլ առ քայլ պետք է հաղթահարենք մարտահրավերները՝ ի նպաստ մեր պետության զարգացման ու հզորացման:
Սիրելի՛ մանկավարժներ՝ ուսուցիչներ, դասախոսներ, մենք թևակոխել ենք բարեփոխումների մի փուլ, որտեղ յուրաքանչյուրից պահանջվում է առավել մեծ եռանդ ու նվիրում: Հավատացե՛ք, մեր համատեղ ջանքերը վարձահատույց են լինելու ապագայով, որ կերտելու են ձեր կրթած սերունդները: Առանձնապես ցանկանում եմ շեշտել կրթական համակարգի շահառուների՝ աշակերտների և ուսանողների կամային որակները, որոնք մանկավարժական համայնքի հետ հաղթահարում են առկա դժվարությունները՝ կապված մասնավորապես առկա համաճարակի հետ:
Անցնող տարում ՀՀ կառավարությունն աննախադեպ քայլեր է ձեռնարկել գիտության ոլորտում: Քայլեր, որոնք միտված են գիտության ասպարեզը երիտասարդներով համալրելուն, գիտական կադրերի սոցիալ-տնտեսական և աշխատանքային պայմանների բարելավմանը, գիտության և տեխնիկայի բնագավառի բարձր որակավորում ունեցող մասնագետների թվաքանակի կայուն աճին և գիտական ներուժի արդյունավետ ու նպատակային վերարտադրության ապահովմանը, արդիական սարքավորումների ձեռքբերմանը, նոր լաբորատորիաների ստեղծմանը: Վստահ եմ, որ գիտության մշակների ջանքերով այդ քայլերն առաջիկայում նոր բացահայտումների ու գյուտերի հիմք կդառնան:
Հա՛յ և համաշխարհային մշակույթը հանրայնացնող արվեստի ոլորտի սիրելի ներկայացուցիչներ, պատերազմ և համաճարակ տեսած ժողովորդը, առավել քան երբևէ, կարիք ունի ձեր մշակութաստեղծ և ազգապահպան աշխատանքի, որը սպեղանի է մեր ժողովրդի համար: Թո՛ղ գալիք տարին պսակվի մշակութահեն հոգևոր խաղաղությամբ՝ ձեր իսկ գործունեության արգասիքներով:
Մեր ջանասեր մարզիկներն և մարզիչները անցնող տարում մեզ հպարտության ու ոգևորվածության բազում առիթներ պարգևեցին: Համոզված եմ՝ մարզաշխարհի մեր ներկայացուցիչները 2022 թվականին էլ հայոց եռագույնը հատկապես միջազգային մրցահարթակներում հպարտորեն ծածանելու և մեզ վսեմ զգացողություններով համակելու հնարավորություններ կընձեռեն:
Սիրելի՛ ժողովուրդ, 2022 թ.-ը դիմավորենք վառ հույսերով, աննկուն հավատով, հանուն մեր պետության հզորացման՝ աշխատենք և արարենք սիրո մթնոլորտում: Առո՛ղջ եղեք, խաղաղություն բոլորիս:
Շնորհավոր Ամանոր և Սուրբ Ծնունդ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…
ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ