ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ «Կայուն զարգացման նախաձեռնություն» ՀԿ-ն իրականացնում է «Միջոլորտային դասընթացներ՝ եզդի աղջիկների և կանանց շարունակական կրթությունն ապահովելու նպատակով. տարրականից դեպի միջնակարգ կրթություն» ծրագիրը՝ միտված եզդի աղջիկների և կանանց հիմնարար իրավունքների ու ազատությունների պաշտպանությանը:
Նախատեսվում է եզդիաբնակ համայնքների 50 ուսուցիչների, սոցիալական աշխատողների և քաղհասարակության կազմակերպությունների ներկայացուցիչների համար իրականացնել միջոլորտային համագործակցությամբ դասընթացներ (երկու 4-օրյա դասընթաց, յուրաքանչյուր դասընթացին՝ 25 մասնակից)՝ ստեղծելով եզդի աղջիկների և կանանց կրթության իրավունքի իրացման նպաստավոր միջավայր:
Ծրագիրը երեք ամիսների ընթացքում (հունվարից մինչև մարտ) կիրականացվի ՀՀ վեց մարզերում՝ Արմավիրում, Արագածոտնում, Արարատում, Լոռիում, Կոտայքում, Շիրակում և Երևանում: Մասնակիցները բաց մրցույթով կընտրվեն հանձնաժողովի կողմից՝ ըստ լրացված հայտաձևի:
Դասընթացի թեմաները լինելու են 2 ուղղությամբ. 1-ին դասընթացը, որը կանցկացվի ուսուցիչների և ՔՀԿ ներկայացուցիչների համար, կներառի մեթոդներ և գործիքներ/գործիքակազմ, թե ինչպես կիրառել մարդու իրավունքների վրա հիմնված կրթություն, ինչպես աջակցել եզդի աղջիկների և կանանց կրթական իրավունքների իրականացմանը և խթանել այն, ինչպես տարածել ոչ խտրական վերաբերմունք:
Հիմնական թեմաները կլինեն էթնիկ փոքրամասնությունների հիմնարար իրավունքներն ու ազատությունները, կրթության իրավունքի իրացումը, 12-ամյա պարտադիր կրթությունը, սահմանադրական պահանջը, հանրակրթական դպրոցի ղեկավարության պարտականությունները դրանց իրականացումն ապահովելու գործում, ոստիկանության և սոցիալական աշխատողների դերը կրթության իրավունքի՝ առանց էթնիկ, կրոնական, սեռի խտրականության իրացմանը նպաստելու գործում, այս իրավունքների պաշտպանության իրավական հիմքերը:
2-րդ դասընթացը կանցկացվի սոցիալական աշխատողների համար: Այն միտված է գենդերազգայուն և ոչ խտրական ուսուցման միջավայրի ստեղծմանը աջակցելուն. աշխատանքները հիմնականում կիրականացվեն եզդի ծնողների հետ՝ խրախուսելու և հորդորելու նրանց՝ վերացնելու եզդի աղջիկներին կրթելու խոչընդոտները: Դրանք կներառեն նաև ծնողավարության թեմաներ։ Դասընթացը կանդրադառնա նաև գենդերային կարծրատիպերին, կրթության իրավունքի ազատ և հավասար իրականացմանը։
Դասավանդվող թեմաներն են վարքագծի փոփոխության հաղորդակցման (BCC) մեթոդաբանությունը՝ խթանելու, խրախուսելու և ուսուցանելու եզդի ծնողներին՝ դաստիարակելու ազատ և իրավահավասար անհատների, ինչպես նաև երեխաների տարիքային առանձնահատկությունները, հոգեբանական մոտեցումները, բռնության տարբեր տեսակները/դրսևորումները, կանանց դերի բարձրացումը և այլն։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ