ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ «Կայուն զարգացման նախաձեռնություն» ՀԿ-ն իրականացնում է «Միջոլորտային դասընթացներ՝ եզդի աղջիկների և կանանց շարունակական կրթությունն ապահովելու նպատակով. տարրականից դեպի միջնակարգ կրթություն» ծրագիրը՝ միտված եզդի աղջիկների և կանանց հիմնարար իրավունքների ու ազատությունների պաշտպանությանը:
Նախատեսվում է եզդիաբնակ համայնքների 50 ուսուցիչների, սոցիալական աշխատողների և քաղհասարակության կազմակերպությունների ներկայացուցիչների համար իրականացնել միջոլորտային համագործակցությամբ դասընթացներ (երկու 4-օրյա դասընթաց, յուրաքանչյուր դասընթացին՝ 25 մասնակից)՝ ստեղծելով եզդի աղջիկների և կանանց կրթության իրավունքի իրացման նպաստավոր միջավայր:
Ծրագիրը երեք ամիսների ընթացքում (հունվարից մինչև մարտ) կիրականացվի ՀՀ վեց մարզերում՝ Արմավիրում, Արագածոտնում, Արարատում, Լոռիում, Կոտայքում, Շիրակում և Երևանում: Մասնակիցները բաց մրցույթով կընտրվեն հանձնաժողովի կողմից՝ ըստ լրացված հայտաձևի:
Դասընթացի թեմաները լինելու են 2 ուղղությամբ. 1-ին դասընթացը, որը կանցկացվի ուսուցիչների և ՔՀԿ ներկայացուցիչների համար, կներառի մեթոդներ և գործիքներ/գործիքակազմ, թե ինչպես կիրառել մարդու իրավունքների վրա հիմնված կրթություն, ինչպես աջակցել եզդի աղջիկների և կանանց կրթական իրավունքների իրականացմանը և խթանել այն, ինչպես տարածել ոչ խտրական վերաբերմունք:
Հիմնական թեմաները կլինեն էթնիկ փոքրամասնությունների հիմնարար իրավունքներն ու ազատությունները, կրթության իրավունքի իրացումը, 12-ամյա պարտադիր կրթությունը, սահմանադրական պահանջը, հանրակրթական դպրոցի ղեկավարության պարտականությունները դրանց իրականացումն ապահովելու գործում, ոստիկանության և սոցիալական աշխատողների դերը կրթության իրավունքի՝ առանց էթնիկ, կրոնական, սեռի խտրականության իրացմանը նպաստելու գործում, այս իրավունքների պաշտպանության իրավական հիմքերը:
2-րդ դասընթացը կանցկացվի սոցիալական աշխատողների համար: Այն միտված է գենդերազգայուն և ոչ խտրական ուսուցման միջավայրի ստեղծմանը աջակցելուն. աշխատանքները հիմնականում կիրականացվեն եզդի ծնողների հետ՝ խրախուսելու և հորդորելու նրանց՝ վերացնելու եզդի աղջիկներին կրթելու խոչընդոտները: Դրանք կներառեն նաև ծնողավարության թեմաներ։ Դասընթացը կանդրադառնա նաև գենդերային կարծրատիպերին, կրթության իրավունքի ազատ և հավասար իրականացմանը։
Դասավանդվող թեմաներն են վարքագծի փոփոխության հաղորդակցման (BCC) մեթոդաբանությունը՝ խթանելու, խրախուսելու և ուսուցանելու եզդի ծնողներին՝ դաստիարակելու ազատ և իրավահավասար անհատների, ինչպես նաև երեխաների տարիքային առանձնահատկությունները, հոգեբանական մոտեցումները, բռնության տարբեր տեսակները/դրսևորումները, կանանց դերի բարձրացումը և այլն։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ