ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Սյունյաց երկիր. մշակութային» եռամսյա հանդեսը կշարունակի ֆինանսավորվել պետության կողմից

Հունվարի 12, 2022
Մշակութային լուրեր

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության «Ոչ պետական մամուլի հրատարակում» ամենամյա դրամաշնորհային ծրագրի շրջանակում 2021 թվականից պետական աջակցություն է ստանում «Սյունյաց երկիր. մշակութային» եռամսյա հանդեսը:

Թերթը հրատարակվել է 2003 թվականից՝ որպես «Սյունյաց երկիր» մարզային տասնօրյա պարբերականի մշակութային հավելված, որտեղ ևս լուսաբանվել են Սյունյաց երկրի հոգևոր-մշակութային կարևոր իրադարձություններն ու խնդիրները: Եվ միայն 2021-ի մարտի 30-ից խմբագրակազմի և ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության համագործակցությամբ պարբերականը լույս է տեսնում որպես «Սյունյաց երկիր. մշակութային» եռամսյա հանդես:

Բացի հոգևոր-մշակութային կյանքի լուսաբանումից՝ այսօր պարբերականն ադրադառնում է նաև օրախնդիր հարցերին, դրանց պարզաբանմանն ու վերհանմանը՝ արթուն պահելու սյունեցու, հայի պատմական հիշողությունը:

2021 թվականին հրատարակվել է «Սյունյաց երկիր. մշակութային» եռամսյա պարբերականի 4 հատուկ համար: Առաջին համարը նվիրված էր Սյունյաց աշխարհի քրիստոնեական սրբավայրերին, որոնք 2020 թվականից դուրս են մնացել հայկական տիրույթից:

Երկրորդ համարն ամբողջությամբ լուսաբանել է Սյունիքի մերօրյա գրական աշխարհը՝ «Ի սկզբանե էր բանը» բանալի խորագրով:

Երրորդ համարը նվիրված էր Գարեգին Նժդեհի գրական-գեղարվեստական ժառանգությանը և նրա կերպարի մշակութային մեկնություններին: Այն նաև խորհրդանշական էր Լեռնահայաստանի անկախության հռչակման հոբելյանին:

Չորրորդ համարը նվիրված էր Շուշիին՝ հայոց հնամյա պատմության ու մշակույթի հավերժող առասպելին:

Թերթը կհրատարակվի «Ոչ պետական մամուլի հրատարակում» ծրագրի շրջանակում նաև 2022 թվականին՝ տպաքանակի ընդլայնմամբ և դարձյալ թեմատիկ շեշտադրումներով: Ընթացիկ տարվա առաջին համարը նվիրված է երաժշտական Սյունիքին՝ վաղ միջնադարից մինչև մեր օրեր:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)