ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Երաժշտություն», «Տեխնոլոգիա», «Կերպարվեստ» առարկաների դրվածքը

Փետրվարի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում հունվարի 31-ին տեղի ունեցավ միջոցառում ««Երաժշտություն»,«Տեխնոլոգիա», «Կերպարվեստ» առարկաների դրվածքը դպրոցում» խորագրով: Այն կազմակերպել էին  երաժշտության ուսուցչուհի Մարինե Գրիգորյանը, տեխնոլոգիայի ուսուցչուհի Ադիկ Արզումանյանը և կերպարվեստի ուսուցիչ Արա Ալեքսանյանը: Միջոցառման նպատակն էր՝ աշակերտների համակողմանի  և ներդաշնակ զարգացումը, գեղագիտական ճաշակի դաստիարակումը, սեր դեպի մարդը, մարդու արտաքին և ներքին հոգևոր գեղեցկությունները, մասնագիտությունների ուսումնասիրումը և կողմնորոշումը, ինքնուրույն  աշխատելու, ստեղծագործելու ունակությունների բացահայտումը, նորագույն տեխնոլոգիաներին  ծանոթանալու հնարավորությունները: Արդյունքում բացվեց  նկարների  ցուցահանդես, որն ընդգրկում էր աշակերտների լավագույն նկարները, bեմականացվեց  «Ուլիկը»  օպերետը,  կազմակերպվեց  վիկտորինա   խաղ-մրցույթ,  ինչպես նաև  սեղանի սպասքադրում և ձևավորում:                                                                    

      Աշակերտները      գեղեցիկի  դասեր  առան   արվեստի  և  տեխնոլոգիայի  զուգակցումից , որը նրանց  տարավ  գույների  ու ձևերի  ներդաշնակության հրաշալի աշխարհը:

Տեխնոլոգիայի ուսուցչուհի Ադիկ Արզումանյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)