ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Պետական բուհերի ռեկտորների խորհրդի 2022 թ. անդրանիկ նիստը նվիրված էր ԱՓՇԱՏԿ-ի նոր հետազոտությանը

Հունվարի 17, 2022
Լուրեր կազմակերպություններից

Երևանի պետական համալսարանի (ԵՊՀ) գիտական խորհրդի նիստերի դահլիճում տեղի է ունեցել պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների ռեկտորների խորհրդի անդրանիկ նիստը:

Բացման խոսքով հանդես են եկել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ԵՊՀ ռեկտոր Հովհաննես Հովհաննիսյանը, խորհրդի նախագահ Ռուզաննա Հակոբյանը: Նիստին մասնակցել են ՀՀ բուհերի ռեկտորներ, ռեկտորի տեղակալներ և միջազգային բաժինների ներկայացուցիչներ:

Ռեկտորների խորհրդի նիստը նվիրված էր օտարերկրյա որակավորումների ճանաչմանը` որպես բուհերի միջազգայնացման և շարժունության հիմնաքար: Բարձրագույն կրթության ազգային համակարգի համար 2021 թվականը հատկանշական էր, քանի որ ՀՀ-ն վավերացրել է բարձրագույն կրթության որակավորումների ճանաչման Տոկիոյի կոնվենցիան. նոյեմբերի 16-ին ՀՀ Ազգային ժողովի կողմից միաձայն հավանության է արժանացել «Բարձրագույն կրթության որակավորումների փոխճանաչման մասին» համաշխարհային կոնվենցիան վավերացնելու մասին» օրենքի նախագիծը: Բոլոր երեք կոնվենցիաները (Լիսաբոնի/2004, Տոկիոյի/2021 և Գլոբալ/2021) ունեն ռազմավարական նշանակություն և խթանում են աշխարhի տարբեր տարածաշրջաններում ՀՀ որակավորումների ճանաչումը, միջազգային կրթությունը, ակադեմիական և մասնագիտական շարժունությունը:

«Փոխճանաչման կոնվենցիաները կիրարկելու համար պետք է լինեն ազգային մեխանիզմներ և համապատասխան ընթացակարգեր: Այս նիստին Ակադեմիական փոխճանաչման և շարժունության ազգային տեղեկատվական կենտրոնի (ԱՓՇԱՏԿ) մեր գործընկերները ներկայացնելու են՝ ինչ է փոխճանաչումը, ով է դա իրականացնում, այս գործընթացում որն է ԱՓՇԱՏԿ-ի, բուհերի և ԿԳՄՍ նախարարության դերը, ինչպես կարող ենք ամրապնդել համագործակցությունը, կատարելագործել փոխճանաչման ազգային մեխանիզմները»,- ասել է Ա. Մարտիրոսյանը: Ըստ փոխնախարարի՝ բուհերին լիազոր մարմնի պատասխանատվությամբ պետք է ներկայացվեն ոլորտում գործող լավագույն փորձը և հնարավորությունները:

Նիստի ընթացքում Ակադեմիական փոխճանաչման և շարժունության ազգային տեղեկատվական կենտրոնի տնօրեն Գ. Հարությունյանը և բարձրագույն կրթության փորձագետ Ա. Հովհաննիսյանը ներկայացրել են կենտրոնի իրականացրած հետազոտությունը, որի նպատակն է խթանել ՀՀ բուհերի կողմից իրականացվող օտարերկրյա որակավորումների և կարճաժամկետ ուսուցման/կրեդիտային շարժունության ճանաչման գործընթացը: Հետազոտության արդյունքների և եզրակացությունների հիման վրա հրատարակված ձեռնարկը միտված է բարելավելու ՀՀ-ում ինստիտուցիոնալ ճանաչման գործընթացը` Լիսաբոնի ճանաչման կոնվենցիայի հիմնական սկզբունքներին համապատասխան:

ԱՓՇԱՏԿ-ի իրականացրած հետազոտության արդյունքների ներկայացումից հետո տեղի է ունեցել քննարկում ճանաչման գործընթացում առկա խնդիրների, օրենսդրական բարեփոխումների անհրաժեշտության և գործող ընթացակարգերի վերանայման վերաբերյալ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…