Հունվարի 20-ը ռեժիսոր, բեմադրիչ, Երևանի Հ. Թումանյանի անվան պետական տիկնիկային թատրոնի տնօրեն Ռուբեն Բաբայանի ծննդյան օրն է. այսօր լրացավ նրա 65- ամյակը։
Հոբելյանական օրվա կապակցությամբ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանն այցելել է վաստակաշատ արվեստագետին և շնորհավորել հոբելյանի առթիվ:
Նախարարի տեղակալը Ռուբեն Բաբայանին է փոխանցել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության և նախարար Վահրամ Դումանյանի շնորհավորական ուղերձը:
Իր խոսքում նախարարը բարձր է գնահատել Ռուբեն Բաբայանի դերն արդի հայ բեմական արվեստի, թատերական մանկավարժության, քաղաքացիական ազատությունների գիտակցման ու կայացման կարևորագույն գործում և մաղթել ամուր առողջություն, անսպառ լավատեսություն և ներշնչումներ:
«Միայն բացարձակ ազատախոհության, նախապաշարումներից զերծ լինելու, սեփական միջավայրին ու գործին անմնացորդ նվիրումի շնորհիվ կարող էր իրականություն դառնալ ոչ միայն Տիկնիկային թատրոնի վերափոխումը, այլև նրա վերաճումն առաջատար մշակութային կենտրոններից մեկի, ուր բոլոր ժամանակներում տեղ են ունեցել ազատ միտքը, անկաշկանդ երևակայությունը և նորարարությունը»,- նշել է Վահրամ Դումանյանը և վստահություն հայտնել, որ Ռուբեն Բաբայանը շարունակելու է ծառայեցնել իր հարուստ կենսական ու մասնագիտական փորձը հայ թատերական արվեստի առաջընթացին և քաղաքացիական միջավայրի ամրապնդմանը։
Ռուբեն Բաբայանը շնորհակալություն է հայտնել շնորհավորանքի և գնահատանքի համար և իրեն հատուկ անմիջականությամբ ու երախտագիտությամբ նշել. «Կյանքն ի վերուստ տրված նվեր է, և եթե այն կարողանում ես դարձնել հետաքրքիր, ստեղծագործական լիցքերով հարուստ, ուրեմն քեզ կրկնակի նվեր է տրված: Իմ կյանքն ամբողջովին կապված է եղել Տիկնիկային թատրոնի հետ, և այսօր ինձ համար ամենամեծ նվերը թատրոնի այսօրվա վիճակն է՝ ստեղծագործող, կենդանի, հետաքրքիր, իր շուրջը հավաքած բազմաթիվ տաղանդավոր, երիտասարդ մարդկանց: Կյանքը հետաքրքիր է նաև այնքանով, որքանով քո շարունակությունը տեսնում ես աշակերտներիդ մեջ. այսօր իմ սաները մեծ հաջողությունների են հասել Հայաստանի և արտերկրի տարբեր թատրոններում: Սա մեծագույն երջանկություն է: Այո՛, ես երջանիկ մարդ եմ, որովհետև շրջապատված եմ անկեղծ, բարի, տաղանդավոր մարդկանցով, որոնց հետ հնարավորություն ունեմ շփվելու և նրանցից վերցնելու ամենալավը»:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ