ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Աշխատանքային հանդիպում՝ որակավորումների ոլորտային շրջանակի մշակման վերաբերյալ

Փետրվարի 3, 2022
Պաշտոնական

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանն աշխատանքային հանդիպում է ունեցել «Բուժական գործ» որակավորումների ոլորտային շրջանակի (ՈՈՇ) բնութագրերը մշակելու նպատակով առաջիկայում ձևավորվելիք հանձնաժողովի անդամների հետ:

Հանդիպման նպատակը ‹‹Բուժական գործ›› մասնագիտության որակավորումների ոլորտային շրջանակի մշակման, դրանց վերջնարդյունքների սահմանմանն առնչվող խնդիրների և իրականացվող աշխատանքների ընթացքի քննարկումն էր:

Փոխնախարարը ողջունել է ներկաներին և ներկայացրել առաջիկա անելիքները. «Որակավորումների ոլորտային շրջանակի մշակման նպատակն այն է, որ բոլոր մասնագիտական ծրագրերը իրականացվեն՝ ըստ ոլորտային շրջանակի սահմանած վերջնարդյունքի՝ ըստ այդմ ունենալով կարգավորված ոլորտ՝ որակյալ կրթությամբ: Այս դեպքում ոլորտային շրջանակը ենթադրում է ավելի լայն վերջնարդյունք՝ ներառելով բժշկության տարբեր ճյուղերը, որոնց կհամապատասխանեցնեն իրականացվող կրթական ծրագրերը»:

Կ. Թռչունյանն անհրաժեշտ է համարել միջազգային փորձը՝ որպես նախնական նյութ, ուսումնասիրելը, դրանից օգտվելը, ըստ հնարավորության՝ տեղայնացնելը:

Մշակման ժամկետ է սահմանվել առաջիկա 2 ամիսը: Աշխատանքները ենթադրում են ընթացիկ քննարկումներ թե՛ բուհերում, թե՛ աշխատաշուկայում` գործատու կազմակերպությունների հետ: Աշխատանքներն ավարտելուց հետո մշակված տարբերակը կուղարկվի նշված մասնագիտություններով կրթական ծրագրեր իրականացնող բուհեր՝ կարծիքի: Որպես ոլորտի պատասխանատու՝ հանձնաժողովը կդիտարկի կարծիքների համադրելիությունը՝ ապահովելով որակավորումների ոլորտային շրջանակի վերջնական տարբերակը: Գերատեսչության կողմից հաստատվելուց հետո այն կտրվի բժշկության ոլորտում կրթական ծրագրեր իրականացնող բարձրագույն ուսումնական հաստատություններին, այդ թվում՝ մասնավոր՝ վերջիններիս կրթական ծրագրերը արդեն իսկ մշակված որակավորումների ոլորտային շրջանակին համապատասխանեցնելու նպատակով:

Կ. Թռչունյանը կարևորել է ՈՈՇ-ի վերջնարդյունքի շարժունությունն ու ճկունությունը արտասահմանյան բուհերում սովորելու տեսանկյունից:

«Մեր խնդիրն է նաև առաջանցիկ լինել, քանի որ կրթական համակարգը զարգանում է, ծրագրերն էլ փոխվում են, աշխատաշուկայի պահանջարկը՝ ևս: Այս համատեքստում շատ կարևոր է վերջնարդյունքը ձևավորել աշխատաշուկայից՝ ապահովելով համադրելիությունը և ճկունությունը, որպեսզի ըստ անհրաժեշտության՝ հնարավոր լինի փոփոխել»,- ասել է նախարարի տեղակալը:

Կողմերն առանցքային են համարել լիցենզիայի պայմանների, հավատարմագրման և որակավորումների ոլորտային շրջանակի՝ նույն տիրույթում լինելու հանգամանքը: Առաջարկվել է փոխել նաև մշտադիտարկման մեխանիզմները, ինչպես նաև ՈՈՇ-ի վերջնարդյունքում սահմանել էթիկական նորմեր:

Հանդիպման ընթացքում ներկաները առաջիկա աշխատանքների վերաբերյալ հղել են իրենց հարցերը, քննարկել կադրերի պատրաստման և աշխատաշուկայի պահանջարկի համապատասխանեցման, դրան ուղղված լուծումների շրջանակը:

Հանդիպման ավարտին պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել կազմակերպելու քննարկումներ՝ ընթացիկ աշխատանքները կարգավորելու նպատակով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)