ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանն աշխատանքային հանդիպում է ունեցել «Բուժական գործ» որակավորումների ոլորտային շրջանակի (ՈՈՇ) բնութագրերը մշակելու նպատակով առաջիկայում ձևավորվելիք հանձնաժողովի անդամների հետ:
Հանդիպման նպատակը ‹‹Բուժական գործ›› մասնագիտության որակավորումների ոլորտային շրջանակի մշակման, դրանց վերջնարդյունքների սահմանմանն առնչվող խնդիրների և իրականացվող աշխատանքների ընթացքի քննարկումն էր:
Փոխնախարարը ողջունել է ներկաներին և ներկայացրել առաջիկա անելիքները. «Որակավորումների ոլորտային շրջանակի մշակման նպատակն այն է, որ բոլոր մասնագիտական ծրագրերը իրականացվեն՝ ըստ ոլորտային շրջանակի սահմանած վերջնարդյունքի՝ ըստ այդմ ունենալով կարգավորված ոլորտ՝ որակյալ կրթությամբ: Այս դեպքում ոլորտային շրջանակը ենթադրում է ավելի լայն վերջնարդյունք՝ ներառելով բժշկության տարբեր ճյուղերը, որոնց կհամապատասխանեցնեն իրականացվող կրթական ծրագրերը»:
Կ. Թռչունյանն անհրաժեշտ է համարել միջազգային փորձը՝ որպես նախնական նյութ, ուսումնասիրելը, դրանից օգտվելը, ըստ հնարավորության՝ տեղայնացնելը:
Մշակման ժամկետ է սահմանվել առաջիկա 2 ամիսը: Աշխատանքները ենթադրում են ընթացիկ քննարկումներ թե՛ բուհերում, թե՛ աշխատաշուկայում` գործատու կազմակերպությունների հետ: Աշխատանքներն ավարտելուց հետո մշակված տարբերակը կուղարկվի նշված մասնագիտություններով կրթական ծրագրեր իրականացնող բուհեր՝ կարծիքի: Որպես ոլորտի պատասխանատու՝ հանձնաժողովը կդիտարկի կարծիքների համադրելիությունը՝ ապահովելով որակավորումների ոլորտային շրջանակի վերջնական տարբերակը: Գերատեսչության կողմից հաստատվելուց հետո այն կտրվի բժշկության ոլորտում կրթական ծրագրեր իրականացնող բարձրագույն ուսումնական հաստատություններին, այդ թվում՝ մասնավոր՝ վերջիններիս կրթական ծրագրերը արդեն իսկ մշակված որակավորումների ոլորտային շրջանակին համապատասխանեցնելու նպատակով:
Կ. Թռչունյանը կարևորել է ՈՈՇ-ի վերջնարդյունքի շարժունությունն ու ճկունությունը արտասահմանյան բուհերում սովորելու տեսանկյունից:
«Մեր խնդիրն է նաև առաջանցիկ լինել, քանի որ կրթական համակարգը զարգանում է, ծրագրերն էլ փոխվում են, աշխատաշուկայի պահանջարկը՝ ևս: Այս համատեքստում շատ կարևոր է վերջնարդյունքը ձևավորել աշխատաշուկայից՝ ապահովելով համադրելիությունը և ճկունությունը, որպեսզի ըստ անհրաժեշտության՝ հնարավոր լինի փոփոխել»,- ասել է նախարարի տեղակալը:
Կողմերն առանցքային են համարել լիցենզիայի պայմանների, հավատարմագրման և որակավորումների ոլորտային շրջանակի՝ նույն տիրույթում լինելու հանգամանքը: Առաջարկվել է փոխել նաև մշտադիտարկման մեխանիզմները, ինչպես նաև ՈՈՇ-ի վերջնարդյունքում սահմանել էթիկական նորմեր:
Հանդիպման ընթացքում ներկաները առաջիկա աշխատանքների վերաբերյալ հղել են իրենց հարցերը, քննարկել կադրերի պատրաստման և աշխատաշուկայի պահանջարկի համապատասխանեցման, դրան ուղղված լուծումների շրջանակը:
Հանդիպման ավարտին պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել կազմակերպելու քննարկումներ՝ ընթացիկ աշխատանքները կարգավորելու նպատակով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ