Հայաստանի Հանրապետությունում Ֆրանսիայի դեսպանության «Հայ և ֆրանսիացի մասնագետների համագործակցության և փորձի փոխանակման» ծրագրի շրջանակում ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության «Պատմամշակութային ժառանգության գիտահետազոտական կենտրոն» ՊՈԱԿ-ի տնօրեն Խաչիկ Հարությունյանը և «Էրեբունի» պատմահնագիտական արգելոց-թանգարանի տնօրեն Միքայել Բադալյանն աշխատանքային այցով եղել են Փարիզում։
Այցը կազմակերպել էր Ֆրանսիայի ժառանգության ազգային ինստիտուտը, որի տնօրեն Շառլ Պերսոնան դեռևս 2021 թ․ ամռանն այցելել էր Հայաստան, հանդիպել ԿԳՄՍ նախարարության համապատասխան պաշտոնյաներին, քննարկել համագործակցության հեռանկարները։
Հայաստանում ձեռք բերված նախնական պայմանավորվածություններն ու համագործակցության ծրագրերը վերահաստատվել են նաև Փարիզում հունվարի 25-ին տեղի ունեցած հանդիպման ընթացքում։ Խ. Հարությունյանը մասնավորապես ընդգծել է հետազոտական և հնագիտական առարկաների վերականգնմանն ուղղված ծրագրերի իրականացման կարևորությունը, որը ներառված է նաև երկկողմ պայմանավորվածություններում։
Աշխատանքային այցի ընթացքում «Պատմամշակութային ժառանգության գիտահետազոտական կենտրոնի» տնօրենը հանդիպել է Ֆրանսիայում Կանխարգելիչ հնագիտական հետազոտությունների ինստիտուտի ղեկավար կազմին, ծանոթացել այդ ոլորտում ֆրանսիական փորձին, ապա ներկայացրել հայկական կողմի աշխատանքային մեթոդաբանությունը։ Պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել արդեն այս տարի համագործակցելու այդ ինստիտուտի հետ «Հնագիտության եվրոպական օրերի» շրջանակում։
Հատկանշական է Ֆրանսիայի մշակույթի նախարարությունում հուշարձանների փաստաթղթավորման աշխատանքները համակարգողի հետ տեղի ունեցած հանդիպումը, որի ընթացքում հանդիպման մասնակիցները կարծիքներ են փոխանակել ոլորտում կազմակերպվող աշխատանքների վերաբերյալ։ Ֆրանսիացի պաշտոնյան ներկայացրել է պետական ցուցակի կազմման մեթոդաբանությունը, հուշարձանների փաստաթղթերի թվայնացման գործընթացը և այլ հարցեր։
Հանդիպումներ են եղել նաև հնագիտական և վերականգնման տարբեր կենտրոնների ղեկավարների հետ։ Գիտահետազոտական կենտրոնի տնօրենը ծանոթացել է ֆրանսիական լաբորատորիաների սարքավորումներին, որոնց մի մասն արդեն իսկ կիրառվում է «Պատմամշակութային ժառանգության գիտահետազոտական կենտրոնի» վերականգնման բաժնում։ Այստեղ ընդգծվել են հատկապես փորձի փոխանակման հնարավորությունները։
Բոլոր հանդիպումների ընթացքում կարևորվել են երկու երկրների գիտահետազոտական կենտրոնների հետ համագործակցության ծրագրերն ու դրանց հեռանկարները։
Աշխատանքային այցն ավարտվել է Ֆրանսիայում ՀՀ դեսպան Հասմիկ Տոլմաճյանի հետ հանդիպմամբ. ամփոփվել են ձեռք բերված պայմանավորվածություններն ու համագործակցության ծրագրերը։ Դեսպանն ընդգծել է ֆրանսիական կողմի պատրաստակամությունը ծրագրերի իրականացման գործընթացում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ