ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայ-ֆրանսիական համագործակցության նոր հեռանկարներ՝ մշակութային ժառանգության պահպանման ոլորտում

Փետրվարի 8, 2022
Մշակութային լուրեր

Հայաստանի Հանրապետությունում Ֆրանսիայի դեսպանության «Հայ և ֆրանսիացի մասնագետների համագործակցության և փորձի փոխանակման» ծրագրի շրջանակում ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության «Պատմամշակութային ժառանգության գիտահետազոտական կենտրոն» ՊՈԱԿ-ի տնօրեն Խաչիկ Հարությունյանը և «Էրեբունի» պատմահնագիտական արգելոց-թանգարանի տնօրեն Միքայել Բադալյանն աշխատանքային այցով եղել են Փարիզում։

Այցը կազմակերպել էր Ֆրանսիայի ժառանգության ազգային ինստիտուտը, որի տնօրեն Շառլ Պերսոնան դեռևս 2021 թ․ ամռանն այցելել էր Հայաստան, հանդիպել ԿԳՄՍ նախարարության համապատասխան պաշտոնյաներին, քննարկել համագործակցության հեռանկարները։

Հայաստանում ձեռք բերված նախնական պայմանավորվածություններն ու համագործակցության ծրագրերը վերահաստատվել են նաև Փարիզում հունվարի 25-ին տեղի ունեցած հանդիպման ընթացքում։ Խ. Հարությունյանը մասնավորապես ընդգծել է հետազոտական և հնագիտական առարկաների վերականգնմանն ուղղված ծրագրերի իրականացման կարևորությունը, որը ներառված է նաև երկկողմ պայմանավորվածություններում։

Աշխատանքային այցի ընթացքում «Պատմամշակութային ժառանգության գիտահետազոտական կենտրոնի» տնօրենը հանդիպել է Ֆրանսիայում Կանխարգելիչ հնագիտական հետազոտությունների ինստիտուտի ղեկավար կազմին, ծանոթացել այդ ոլորտում ֆրանսիական փորձին, ապա ներկայացրել հայկական կողմի աշխատանքային մեթոդաբանությունը։ Պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել արդեն այս տարի համագործակցելու այդ ինստիտուտի հետ «Հնագիտության եվրոպական օրերի» շրջանակում։

Հատկանշական է Ֆրանսիայի մշակույթի նախարարությունում հուշարձանների փաստաթղթավորման աշխատանքները համակարգողի հետ տեղի ունեցած հանդիպումը, որի ընթացքում հանդիպման մասնակիցները կարծիքներ են փոխանակել ոլորտում կազմակերպվող աշխատանքների վերաբերյալ։ Ֆրանսիացի պաշտոնյան ներկայացրել է պետական ցուցակի կազմման մեթոդաբանությունը, հուշարձանների փաստաթղթերի թվայնացման գործընթացը և այլ հարցեր։

Հանդիպումներ են եղել նաև հնագիտական և վերականգնման տարբեր կենտրոնների ղեկավարների հետ։ Գիտահետազոտական կենտրոնի տնօրենը ծանոթացել է ֆրանսիական լաբորատորիաների սարքավորումներին, որոնց մի մասն արդեն իսկ կիրառվում է «Պատմամշակութային ժառանգության գիտահետազոտական կենտրոնի» վերականգնման բաժնում։ Այստեղ ընդգծվել են հատկապես փորձի փոխանակման հնարավորությունները։

Բոլոր հանդիպումների ընթացքում կարևորվել են երկու երկրների գիտահետազոտական կենտրոնների հետ համագործակցության ծրագրերն ու դրանց հեռանկարները։

Աշխատանքային այցն ավարտվել է Ֆրանսիայում ՀՀ դեսպան Հասմիկ Տոլմաճյանի հետ հանդիպմամբ. ամփոփվել են ձեռք բերված պայմանավորվածություններն ու համագործակցության ծրագրերը։ Դեսպանն ընդգծել է ֆրանսիական կողմի պատրաստակամությունը ծրագրերի իրականացման գործընթացում։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)