ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության «Ոչ պետական մամուլի հրատարակում» ամենամյա ծրագրի շրջանակում գործում է «kinoashkharh.am» էլեկտրոնային պարբերականը:
Դեռևս 2011 թվականին հրատարակվել է «Կինոաշխարհ» ամսաթերթը՝ կամուրջ լինելով կինոյի և հայ հանդիսականի միջև: Արդեն 2013-ին ստեղծվել է համանուն ինտերնետային կայքը՝ kinoashkharh.am-ը` ապահովելով նաև ամենօրյա տեղեկատվություն։
«Կինոաշխարհ» կայքի նպատակն է նպաստել հայ կինոյի զարգացմանը համապարփակ տեղեկատվության և ոլորտի դերակատարների համար հաղորդակցության հարթակ ստեղծելու միջոցով:
Կայքը հաջողությամբ կատարում է իր առաքելությունը` որպես հարթակ, որտեղ մտքեր են փոխանակում ժամանակի վաստակավոր գործիչները, երիտասարդ ստեղծագործողները, կինոքննադատները, ոլորտի հետ կապված գերատեսչությունների ներկայացուցիչները, քաղաքական գործիչները և այլք:
Կայքի հետ համագործակցող հեղինակները ճանաչված մշակութային լրագրողներ են, կինոքննադատներ և կինոգործիչներ: kinoashkharh.am-ն այս տարիների ընթացքում ձեռք է բերել նաև թղթակիցներ Ֆրանսիայում (Փարիզ, Մարսել), Գերմանիայում (Մյունխեն), ԱՄՆ-ում (Վաշինգտոն) և Ռուսաստանում ( Մոսկվա), որոնք ընթերցողի համար տեղեկատվություն և հարցազրույցներ են պատրաստում սփյուռքում ապրող և հայ հասարակությանը ոչ հայտնի, սակայն դրսում կայացած ու հաջողակ ստեղծագործողների մասին:
2017 թվականին «Կինոաշխարհ» կայքի «Պատերազմի վավերագրողները» խորագրի հարցազրույցների հիման վրա տպագրվել է «Նրանք նկարում էին պատերազմը» գիրքը, որտեղ զետեղված են 1991-1994 թվականներին ռազմաճակատի առաջին գծում նկարահանումներ կատարած հեռուստատեսային և կինոօպերատորների գործերը: Գիրքը լայն արձագանք է ստացել ինչպես Հայաստանում, այնպես էլ սփյուռքում։
Կայքի հիմնական բաժիններն են՝ Հայկական կինո, Համաշխարհային կինո, Նորություններ, Գրախոսություններ, Շտեմարան, Տեսակետ, «Cine՛-Մարդ» (գրող Հովհաննես Թեքգյոզյանի շարքը), Հարցազրույցներ (կինո-գրականություն, կինո-կերպարվեստ, կինո-պատմություն, կինոարխիվային նյութերի ուսումնասիրություն և հրապարակում), ինչպես նաև «Հանդիպումներ» տեսանյութերի և «Պատերազմի վավերագրողները» շարքերը։
2021 թվականին կայքի հիմնական բովանդակային ռեսուրսն ավելացվել է երկու նոր՝ ԵրիտArt և Մուլտիմեդիա բաժիններով։ ԵրիտArt-ն ամբողջապես նվիրված է մերօրյա երիտասարդ կամ կինոյում առաջին քայլերն անող կինոգործիչներին։
Կայքի վերջնանպատակը հայ ընթերցողին ոչ միայն կինոյի հայրենական և համաշխարհային անցուդարձին ծանոթացնելն է (օտար աղբյուրներից թարգմանություններ), այլև օտարերկրյա ընթերցողին տեղեկացնելը, թե ինչ է կատարվում հայկական կինոյում այսօր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ